כותרות אחרונות
Search

כנס Israel Mobile Summit יציג את הטכנולוגיות החדישות בשוק – 6 ליוני 2017 האנגר 11 נמל תל אביב

 Israel Mobile Summit

כנס Israel Mobile Summit יפתח ב- 6 ליוני 2017 ויציג את הטכנולוגיות החדישות בשוק

בקבוק מים חכם, אפליקציה המשפרת את יכולת הריכוז של ילדים ומכשיר בטיחות לבית לגיל השלישי

הכנס הוא גולת הכותרת של אירועי שבוע המובייל הישראלי

6 ו-7 ליוני, האנגר 11 נמל תל אביב.

 כנס הסלולר הגדול בישראל, Israel Mobile Summit, יפתח השבוע – ויציג את הטכנולוגיות החדישות ביותר בעולם הסלולר, הבית החכם ואינטרנט הדברים. הכנס השנה גדול ומגוון יותר – לא רק שהוא יכלול מאות מרצים מכל רחבי העולם וימשך כיומיים שלמים, הוא גם יכלול שטח תצוגה שיכלול כמה מהג'דג'טים המובילים בעולם שעדיין לא נחשפו לקהל הרחב.

צילום: יח"צ

בתערוכה הפתוחה לקהל הרחב (בתשלום) יוצגו פתוחים, אפליקציות, שירותים ומשחקים מעולם המובייל ביניהם תציג חברת Fits Interactive פיתוח בינלאומי בשם Attention Hero שמיועד ללילדים בעלי בעיות קשב. תחליף מוכח וטוב יותר לספינרים, שמורים רבים כבר החלו לאסור את כניסתם לכיתה, Attention Hero משפר את היכולות המוטוריות והזכרון של הילדים ומבוסס על עשור של מחקרים קליניים ומוביל לשיפור של עשרות אחוזים בציונים.

דוגמא נוספת היא של חברת Aydrate שפיתחה בקבוק מים חכם שבעזרת אפליקציה יכול למדוד את קצב צריכת המים של המשתמש בזמן אימון, רכיבה על אופניים או ריצה ובזמן אמת. חברת AbiliSense פיתחה מכשיר זעיר, זול ובטוח לבטיחות הבית המיועד בעיקר לבעלי הדור השלישי הסובלים מקשיים שמיעה. המכשיר מסוגל לנטר רעשים ואיומים בתוך הבית ולשלוח התראה לבני משפחה ולמכשיר השמיעה של המשתמש.

צילום: יח"צ

אלו רק חלק מהפיתוחים, האפליקציות, השירותים והמשחקים שיוצגו, כאשר חלקם גם ישתתפו בתחרות הסטארט-אפים היוקרתית שנערכת במסגרת הכנס. החברה הזוכה תזכה להציג את הפיתוח שלה בסין מול מאות משקיעי הון סיכון ומנכ"לי חברות אסייתיות, ותשתף בכנס הסלולר הנחשב MWC  שנגחאי.

אופיר לייטנר, מייסד הכנס וקהילת מוביל מאנדיי אומר: " אחד הדברים הכי משמעותיים עבורי בכנס היא התחרות, הזדמנות לחברות בתחילת דרכן להציג מול אנשי המקצוע הכי רלבנטים עבורם. כיף לראות אחר כך את החברות האלו הולכות ומתפתחות. אין לי ספק שחברות אלו היו מגיעות לאן שהגיעו עם או בלי הכנס, אבל זה מספק להאיץ, ולו בקצת, את התהליך האדיר שהן עוברות."