כותרות אחרונות
Search

כנס "Walk the Wall", תרבות ותהליכי חדשנות בכנס השנתי של "רד האט".

 

כנס "Walk the Wall",  תרבות ותהליכי חדשנות בכנס השנתי של "רד האט".

יום שני 16.12.19, מרכז הכנסים "Avenue" בקרית שדה התעופה.

 

לראשונה: "Walk the Wall" של מעבדות החדשנות הפתוחה (Open Innovation Labs) של רד האט, מגיע לישראל. סיור מודרך של כ-15 דקות במסגרת Red Hat Israel Forum, שיציג את ארגז הכלים של הטכניקות האג'יליות אשר זוקקו במעבדות החדשנות של החברה. זו ההזדמנות לראות ויזואלית-חווייתית את תהליכי ה-DevOps בארגונים, להבין מה זה DevOps ועל מה מדברים.

 

על מציאות של טרנספורמציה דיגיטלית ובמקביל הקפיצות הטכנולוגיות בכל הנוגע לכמות המידע, גישה למידע וטכנולוגיות לעיבוד וטיפול במידע, מצטרפות שתי מגמות המשפיעות על פיתוח תוכנה: דגש חזק על חווית המשתמש, ודגש על חווית המפתחים שגורר שינוי תרבותי.

 

ארגונים רבים מתכננים או מבצעים מעבר לקראת מודל מודרני של פיתוח יישומים ואספקתם. מודל זה, שנקרא DevOps – השילוב של פיתוח ותפעול, מבטיח לספק זרימת יכולות ותכונות חדשות בחלונות אספקה קצרים יותר, על ידי שימוש בטכניקות CI/CD ונהלי פיתוח אג'יליים. לרד האט יש ספרייה שלמה של שיטות עבודה לעולם זה – איך לבנות צוות, איך לנתח תהליכים קיימים, איך לפתח מהר, ואיך לבצע התאמה לשינויים מהירים.

 

צילום: יח"צ red hat

 

כאמור, כניסה לעולם של טרנספורמציה דיגיטלית דורשת לא רק שינוי טכנולוגי, אלא גם שינוי תרבותי. בסיור מודרך זה במסגרת כנס Red Hat Israel Forum, יוצגו בפני נרשמים מראש: תרבות ה- DevOps, תהליכי פיתוח תוכנה מודרניים, וארכיטקטורות פיתוח מודרניות. המשתתפים יטעמו גם היבטי תרבות ועבודה שיתופית המאפשרים הצלחת DevOps. כל אלה בסיור חווייתי ושיחה על גישת רד האט, שבסיומה יבינו המשתתפים את דרכי העבודה של DevOps, ויטעמו מ"ארגז כלים להגשמת חלומות" אותו מציעה רד האט.

 

יעקב פריגר, ארכיטקט טכנולוגיות בכיר ברד האט: "ההצלחה של טכניקות ויזואליות נובעת מהבנה של אופן פעולת המוח האנושי. מדובר בטכניקות של ראיית התמונה הגדולה של ארכיטקטורת תוכנה, ארכיטקטורת IT או תהליך עסקי. כך ניתן לראות את האירועים שקורים תוך כדי תהליך עסקי, או תהליכי עבודה ברטרוספקטיבה. כל זה תוך שימוש בפתקי נייר או כתיבה על הקיר"…………  "כשרואים ויזואלית על הקיר, זה מסייע להבין לאן אני הולך, איך אני הולך, ומאפשר לבצע במהירות שינויים ותיעדוף תוך תנועה. זה מפקס מאוד את המחשבה שלנו, וגם מאפשר בו זמנית להשתחרר מדפוסי מחשבה".

 

יעקב פריגר ציין, כי הסיור נועד לגרום למשתתפים להבין את חשיבות השינוי התרבותי בטכנולוגיות פיתוח, ורד האט יכולה לעזור להם בדרכים שונות לבצע את השינוי הזה: השתתפות ב- Innovation Lab בחו"ל, אפשרות להביא לישראל Innovation Lab למשך עד 10 שבועות, או פעילות מותאמת לצרכי הלקוח לטווח קצר יותר.

 

הנכם מוזמנים להגיע למתחם "Walk The Wall" בפורום רד האט. יום שני 16.12.19, מרכז הכנסים Avenue בקרית שדה התעופה. לרישום: red.ht/expand