כותרות אחרונות
Search

"מיצובישי" משיקה את הדור החדש של "מיצובישי ASX" ומערכות בטיחות מתקדמות.

צילום: אבי בר

 

"מיצובישי" משיקה את הדור החדש של את הדור החדש של "מיצובישי ASX" ומערכות בטיחות מתקדמות.

המערכות יוכנסו לרכבי מיצובישי כסטנדרט כבר מדגם הבסיס.

המערכת כוללת: כולל בלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, התרעה על סטייה מנתיב ושליטה אוטומטית באורות גבוהים וכן 7 כריות אוויר.

בנוסף מערכת CONNECTED CAR –  G4  LTE  במסך 8 אינץ' הכוללת ניווט WAZE  ומצלמת  נסיעה לאחור כסטנדרט עם גרסת תוכנה חדשה הכוללת I SAY – ממשק זיהוי קולי חדש עם פקודות קוליות בעברית.

מחיר החל מ-135,900 ₪

צילומים: באדיבות "מיצובישי"

 

 

 

"כלמוביל", יבואנית "מיצובישי" בישראל משיקה את הדור החדש של ה-"ASX", עם בשורות חדשות במערכות המנוע, העיצוב, הטכנולוגיה וחוויית הנהיגה. "ASX" החדש מושק בישראל על גל ההצלחה שבה התקבל הדור הקודם בישראל עם מכירות של 6,000-כלי רכב מאז ההשקה.  

 

"ASX" החדש שמוצע לראשונה לשוק האירופאי עם מנוע בנזין MIVEC2.0 ליטר בהספק של 150 כ"ס ו-19.9 קג"מ ב- 4200 סל"ד שמתאים לתקינה החדשה Euro 6d בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית רציפה חדשה CVT המאפשרת העברת כוח יעילה בתוספת מערכת עצור וסע AS&G. כל אלה מייצרים נסיעה חלקה ושקטה עם שיפור של למעלה מ 10% בצריכת הדלק על פי נתוני יצרן ושיפור של 3 דרגות בציון הירוק.

 

צילום: באדיבות "מיצובישי"

 

ה- "ASX" החדש מציג מראה קשוח ואגרסיבי, בהתאם לקו העיצובי החדשני של מיצובישי. הדגם החדש מגיע עם מסך מולטימדיה "CONNECTED CAR" בגודל 8 אינץ' בגרסת תוכנה חדשה הכוללת "I "SAY-ממשק זיהוי קולי עם מגוון פקודות קוליות, תאורת דרך "LED" מלאה מלפנים ומאחור, חישוקי 18 אינץ' בעיצוב חדש כבר מרמת הבסיס.

 

אבזור בטיחות:

"ASX" מגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות הכוללות בלימה אוטונומית (FCM), זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, התרעה על סטייה מנתיב (LDW), שליטה אוטומטית באורות גבוהים (AHB) ו-7 כריות אוויר עם אפשרות לניתוק כרית אוויר לנוסע ליד הנהג. רמת גימורPremium  מגיעה בנוסף עם רדאר לזיהוי כלי רכב בשטח מת BSW כולל התרעה על תנועה אחורית חוצה RCTA.

 

צילום: באדיבות "מיצובישי"

 

 

אבזור לפי רמות גימור:

רמת גימור  Intense: חישוקי סגסוגת 18 אינץ', מסילות גג, חלונות כהים בחלק האחורי (Privacy glass), הגה וידית הילוכים בציפוי עור, בקרת אקלים, תאורת דרך LED מלאה קדימה ואחורה, חיישני גשם ותאורה אוטומטיים, בקרת שיוט הנשלטת מגלגל ההגה, מנופי העברת הילוכים הנשלטים מגלגל ההגה, דיבורית Bluetooth הנשלטת מגלגל ההגה, מראה פנימית אלקטרו כרומטית, 6 רמקולים ומערכת המולטימדיה Connected Car 8 אינצ' . מחיר 135,900 ₪.

 

רמת גימור Instyle כוללת בנוסף: כניסה והנעה ללא מפתח (KOS), מראות צד מתקפלות חשמלית ומשולבות איתות  ועיטורים בשילוב כרום על הכנפיים הקדמיות. מחיר 138,900 ₪.

 

צילום: באדיבות "מיצובישי"

 

רמת גימור Premium  כוללת בנוסף: רדאר לזיהוי כלי רכב בשטח מת כולל התרעה על תנועה אחורית חוצה, גג שמש פנורמי כולל תאורת LED פנימית, מושבי Grand Lux עם ריפוד דמוי עור שחור בשילוב בד, חימום למושבים הקדמיים, דיפוני דלתות דמוי עור שחור. מחיר 147,900 ₪.

 

 

מערכת המולטימדיה  Connected Carמשלבת מערכת חדשה בדור 4 LTE וכוללת מסך8אינץ' גדול עם גרסת תוכנה חדשה הכוללת I SAY  ממשק זיהוי קולי הכולל מגוון פקודות קוליות. המערכת מאפשרת לנוסעים ליהנות מגלישה ברשת, עם עדכוני תוכנה וקבלת יישומים.

 

צילום: באדיבות "מיצובישי"

 

מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד מספקת בין היתר ממשק מגע נוח ואפשרות להאזנה לתחנות רדיו מכל העולם באמצעות אפליקציית רדיו Nobex האינטרנטי, 99FM, כאן OD, גלגל"צ אפליקציות רדיו של רדיוס 100 FM (הכוללת גם את אפליקציית הפודקאסט הפופולארי בישראל "עושים היסטוריה") ורדיו תל אביב, Hot Spot  לגלישה באינטרנט ברכב וכן מצלמת נסיעה לאחור כסטנדרט.

 

בנוסף דיבורית Bluetooth, ניווט הכולל מערכת WAZE  וחניה באמצעות האפליקציות סלופארק ופנגו. מסכי עזרה אינטרנטיים של "מיצובישי", פריסת מרכזי השירות והטרייד-אין אשר ניתן להתקשר או לנווט אליהם בלחיצת כפתור.

 

צילום: באדיבות "מיצובישי"

 

מערכת Connected Car מציגה גם ספר רכב אינטראקטיבי דיגיטלי ידידותי לתפעול והבנה. המערכת פותחה בישראל וזמינה בשפות: עברית, ערבית, אנגלית ורוסית. למערכת מצורף כרטיס SIM עם חבילת דאטה חודשית של 3GB למשך 12 חודשים.

 

אפליקציית כלמוביל

האפליקציה המתקדמת ביותר בענף הרכב, אשר מוצעת ללקוחות כלמוביל ללא עלות, מאפשרת מגוון שירותים דיגיטליים יעילים ונוחים הכוללים בין השאר איתור  מיקום הרכב, ניווט אל הרכב, התנהגות נהג (תאוצות, בלימות, פניות חדות, יומן נסיעות, היסטורית נסיעה, רמת מתח מצבר, התראת מהירות ועוד..). כמו כן מאפשרת האפליקציה תיאום טיפול במוסך ללא שיחה למוקד שירות, ניהול אירוע תאונה, ספר רכב, ניהול והוספת נהגים חדשים ובני משפחה, הסבר על נוריות חיווי, שיחה ישירה למוקד השירות ועוד…

 

מידות: 

אורך של 4,365 מ"מ, רוחב של 1,810 מ"מ, גובה של 1,640 מ"מ, בסיס גלגלים של 2,670 מ"מ (זהה לזה של האאוטלנדר) ומרווח גחון של 190 מ"מ . נפח תא המטען גדל ל – 406 ליטר  ומיכל דלק של 63 ליטר. בדגם אפשרות להתקנת וו גרירה המקנה כושר גרירה של 1,300 ק"ג עם בלמים ו-  740ללא בלמים.

 

אחריות:

3 שנים עד 100,000 ק"מ.

צילום: אבי בר

מחירים:

דגם

מחיר בש"ח

ציון ירוק

רמת בטיחות

 

Intense

135,900

11

6

Instyle

137,900

11

6

Premium

144,900

11

6

 

צריכת דלק:

נסיעה

ק"מ/ל

עירונית

12.5

בין עירונית

16.3

משולבת

14.7