כותרות אחרונות
Search

כנס "WHII" לחדשנות בעולמות בריאות האישה וה"פמטק" ביוזמת פרופ' משה הוד, נשיא חברת "Gynica" וד"ר בני זאבי יתקיים במלון הילטון ת"א.

iPulse Medical צילום יח"צ

 

פרופסור משה הוד, נשיא חברת "Gynica" , ודוקטור בני זאבי שותף מנהל בקרנות הון סיכון יזמו את כנס "WHII" לחדשנות בתחום ה"פמטק" ורפואת הנשים.

הכנס ייתקיים בין התאריכים 11-12.7 בהשתתפות נשות ואנשי מקצוע מובילים בבריאות האשה מהארץ והעולם.

המשתתפים בכנס, רופאים ומדענים, נציגי חברות גדולות וסטארטאפים מכל העולם העוסקים בנושא בריאות האישה, רפואת מיילדות ופמטק, יציגו גישות מתקדמות לבריאות האשה בכל העולם.

 

ד"ר ג'ין קונרי מארה'ב, נשיאת האיגוד העולמי לגניקולוגיה ומילדות (FIGO) תדון בנושא ביטול הפסיקה המתירה למדינות לבצע הפלות בארה"ב ובשיוויון מגדרי בבריאות; ד"ר אן ביאטריס קיהרה מקניה,  נשיאת הפדרציה האפריקאית של גניקולוגיה ומילדות תדבר על הדרכים להתמודד עם שוק בריאות האישה החדשני במדינות עם הכנסה נמוכה (LMIC), ד"ר סנדרה מיליגן מנהלת המחקר והפיתוח של חברת אורגנון תדבר על הזדמנויות החדשנות בבריאות האישה ויידונו באספקטים נוספים.

 

בין המשתתפים הנוספים בכנס: פרופסור מארי אן לומסדן מבריטניה – מנכ"לית FIGO, ד"ר המה דיוואקר מהודו – נשיאה לשעבר של האיגוד ההודי לגניקולוגיה ומיילדות, רניטה דאס – האישה השותפה הראשונה בחברת הייעוץ והמחקר Frost & Sullivan, ד"ר ססליה גטאנו מחברת באייר, פרופ' טל בירן – מנהלת אגף נשים ויולדות בבית חולים מאיר, פרופ' יריב יוגב – מנהל ביה"ח ליס ליולדות ונשים בביה"ח איכילוב, חברות סטארט אפ מהתחום, נציגי קרנות הון סיכון עולמיות מובילות בתחום בריאות האישה ורבים אחרים ממובילי בריאות האישה ברפואה ובתעשייה.

 

כנס בינלאומי של חדשנות בתחום הפמטק ורפואת הנשים בהשתתפות נשות ואנשי מקצוע מובילים מן העולם והארץ, בהובלתם של פרופ' משה הוד, נשיא חברת Gynica, דוקטור בני זאבי שותף מנהל בקרנות הון סיכון ובהפקתו של דני בן נעים, יתקיים בין התאריכים 11-12.7.2022 במלון הילטון תל אביב.

 

המשתתפים בכנס, רופאים ומדענים, נציגי חברות גדולות וסטארטאפים מכל העולם העוסקים בנושא בריאות האישה, רפואת מיילדות ופמטק, יציגו גישות מתקדמות לבריאות האשה בכל העולם:

 דוקטור  ג'ין קונרי, ארה"ב, נשיאת הפדרציה הבינלאומית לגינקולוגיה ומיילדות FIGO ( האירגון העולמי לבריאות האשה ), תדון בנושא ביטול הפסקה המתירה למדינות לבצע הפלות בארה"ב ובשיוויון מגדרי בבריאות;

ד"ר סנדרה מיליגן מנהלת המחקר והפיתוח של חברת אורגנון (Organon היא חברת בריאות עולמית המספקת יותר מ-60 תרופות ומוצרים אחרים במגוון תחומים), תדבר על הזדמנויות החדשנות בבריאות האישה;

פרופ' אן ביאטריס קיהארה מקניה, נשיאת האירגון האפריקאי לבריאות האשה והנשיאה הנבחרת של FIGO, תדבר על כיצד להתמודד עם שוק בריאות האישה החדשני במדינות עם הכנסה נמוכה;

מנכ"לית FIGO פרופסור מארי אן לומסדן מבריטניה, תדבר על בריאות האישה באמצע החיים; דוקטור המה דיוואקר, הודו, אחת הנשים המובילות ברפואת הנשים ההודית, תדבר על Medtech: חידושים דיגיטליים שיגיעו לכל בחורה ולכל אישה;

ד"ר פלביה בוסטראו , סמנכ"לית אירגון הבריאות העולמי לשעבר (WHO) וכיום יועצת מיוחדת לראש ממשלת נורבגיה בתחום בריאות תינוקות וילדים, תדון מדוע השקעה בבריאות האם, יילוד וילד קריטית להתאוששות לאחר הקורונה;

ד"ר ססליה גטאנו מחברת באייר, תדבר על חידושים בטיפול במנופאוזה ( בלות);

ד"ר ורונדה דסאיי מחברת קופר סרג'יקל תדבר על חידושים בפיריון;

פרופ' פליצ'ה פטראגליה, איטליה , נשיא האיגוד העולמי לאנדומטריוזיס, ידבר בכנס על אנדומטריוזיס – המצב בימינו.

מארה"ב – רניטה דאס – האישה השותפה הראשונה בחברת הייעוץ והמחקר Frost & Sullivan, תדבר בכנס על פמטק: הגיע הזמן למהפכה דיגיטלית בשוק בריאות האישה;

מארה"ב בריטני בארטו, מנחת הפודקאסט המוביל  בעולם בתחום הפמטק, תדבר בכנס על אקזיטים בתחום בריאות האישה;

 

פרופסור משה הוד חברת "Gynica" -צילום יח"צ

 

מישראל, פרופ' משה הוד נשיא חברת Gynica, ידבר על מענה למחלות נשיות שטרם נמצא להן פתרון קליני וחיבור קנאביס רפואי לטובת בריאות האישה;

פרופ' רן בליצר מי שנחשב למומחה בעל שם עולמי בחדשנות רפואית ובריאות דיגיטלית, ידבר בכנס על עיצוב מחדש של שירותי בריאות וחדשנות מבוססת ומונעת ע"י נתונים;

דוקטור ענת אנגל מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון בחולון תדבר בכנס על החידושים והשימוש ברשתות החברתיות בחינוך לבריאות;

פרופ' יריב יוגב מביה"ח איכילוב ידבר בכנס על השמנת יתר בהריון;

גילה טולוב ממקינזי ישראל תדבר על בריאות האישה ושוויון מגדרי.

כמו כן ישתתפו בכנס פרופסור טל בירון -שנטל – מנהלת אגף נשים ויולדות בבית חולים מאיר כ"ס; פרופ' אסנת וולפיש מנהלת אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי רבין, שרון הנדלמן גוטליב, מנהיגה שותפה של קהילת Femtech IL; כמו כן ישתתפו בכנס נציגי קרנות הון סיכון מובילות בעולם, המשקיעות בתחום בריאות האישה. הם ידונו באתגרים ובהזדמנויות להשקעות בתחום.

 

בכנס יציגו למעלה מ 60 סטאראפים בינלאומיים את הפתרונות היחודיים שלהם לפתרון בעיוות בבריאות האישה.

 

 

iPulse Medical צילום יח"צ

 

בין הסטארטאפים המעניינים שישתתפו בכנס, חברת OCON Healthcare שפיתחה התקן תוך רחמי הכדורי בתלת מימד- הקרוי 'בלרין' אשר קיבל את אישור הרגולטור הישראלי (אמ"ר) והאירופי (CE) והותקן אצל כ- 120 אלף נשים עד כה, מהן כ־10,000 נשים בישראל, והיתר באירופה ובדרום אפריקה. אוקון מכוונת גם לעבר קהל הנשים בארה"ב, והחלה תהליכים לקבלת אישור FDA. "שיעור ההריונות הלא רצויים בארצות הברית הוא 50%, זה כמו מדינת עולם שלישי", אומרת קרן לשם מנכ"לית החברה. "ביטולה של הזכות החוקתית להפיל, עשויה, למרבה הצער, להיטיב עם השחקנים הפועלים בשוק אמצעי המניעה האמריקאי". הבלרין הוא כדורי, קטן ורך ומתאים להתכווצויות של הרחם. הוא לא חוסם את היציאה לחצוצרות, ועם פרופיל ההתקנה הכי דק בעולם. הוא מתאים גם לנשים לפני לידה, הוא דק אפילו יותר מעובי צוואר הרחם ומותאם לגוף האישה באופן אידיאלי".

 

חברת iPulse Medical מפתחת את Livia, מכשיר לביש המנטרל כאבי מחזור על ידי התכווננות לתדר אורך הגל של כאבי מחזור וחסימתם מלהירשם במוח. טכנולוגיית SmartWave המוגנת בפטנט של Livia עוזרת לנשים ברחבי העולם להתגבר על כאבי מחזור בצורה יעילה, מהירה ובטוחה יותר מאשר עם תרופות.

 

בניגוד לתרופות נגד כאבים, אין תופעות לוואי משימוש בליוויה. Livia ניידת, אופנתית, קלה לשימוש, וניתן ללבוש אותה בדיסקרטיות מתחת לבגדים. הסוללה הנטענת העמידה של המכשיר, הופכת את Livia לרב שימושי משך שנים. המכשיר מאושר על ידי ה-FDA וה-CE והוכח כבטיחותי ויעיל.

 

חברת FertiProt שואפת להיות שחקן מפתח בכל האמור בהגברת פוריות ורבייה. החברה מבססת את הטכנולוגיה החדשנית שלה על תכונות אבולוציוניות, כימיות וביולוגיות של תהליך הפוריות ועל ידי שיפור הפוטנציאל הגברי והנקבי, בשימוש טכנולוגיה לא-פולשנית לשיפור תכונות הזרע והפוטנציאל להפריה, באמצעות תוספת חלבונים מהונדסים. הטכנולוגיה הייחודית מצמצמת את הצורך בטיפולים פולשניים והורמונליים כגון IVF, בתהליך טבעי, קל לשימוש ונטול סיכונים שיגדיל את סיכויי ההתעברות לזוגות עם ליקוי פוריות, בין אם על ידי שיפור יעילות ההזרעה המלאכותית, או באמצעות הגדלת סיכויי ההתעברות בקיום יחסי מין טבעיים. הטכנולוגיה החדשנית תסייע גם בתכנון המשפחה עבור זוגות רגילים. החברה תשתמש בשיטות קנייניות להגדלת הסיכוי להרות באמצעים טבעיים והזרעה מלאכותית הן לזוגות רגילים והן לזוגות עקרים. החברה רוצה לספק מענה רפואי הולם, לשוק של זוגות לקויי פוריות.

 

פרופ' משה הוד נשיא חברת Gynica: "שנות 2020-22  ותקופת הפוסט-קורונה, הביאו למהפכה בריאותית מדהימה ויצרו הזדמנות בלתי רגילה לפריצת דרך בשימוש באמצעים טכנולוגיים חדשים, המצאות וחידושים בכל תחום אפשרי הקשור בבריאות בכלל ובבריאות האשה בפרט. החיבור בין ה- FEMTECH (טכנולוגיות לטובת בריאות האשה) לצרכים הלא פתורים בתחום בריאות האשה, יצרו התכנסות של בכירי רפואת הנשים בעולם, בכירות תעשיית הפמטק העולמית, תעשיינים, ממציאים ומשקיעים, ליומיים של החלפת מידע בכנס החשוב הזה. בנוסף למושבים ייחודיים בתחומים העוסקים בכל תכני בריאות האשה נקיים מושב מיוחד שיוקדש למהפכה שמתחוללת בימם אלו בתחום הקאנאביס הרפואי והתאמתו לטיפול בבעיות שונות הקשורות לבריאות האשה, במסגרתו יידונו נושאים הקשורים לפריצות דרך בהבנה הבסיסית, במחקר הרפואי המעבדתי והיציאה למחקרים קליניים שיובילו לפריצת דרך בתחום הזה".

 

ד"ר בני זאבי שותף מנהל בקרנות הון סיכון: " למרות שנשים מהוות 50 אחוז מהאוכלוסיה, שוק בריאות האישה נחשב ל"שוק נישתי" וההשקעות בפיתוח טכנולוגיות הקשורות לבריאות האישה מהוות רק 4% מההשקעות במדעי החיים. המצב משתנה בשנים האחרונות הן במודעות נשים לבריאותן והן בהסתכלות המערכתית לתחום בריאות האישה, בדגש על פיתוחי פמטק. כנס WHII מהווה הזדמנות יחודית לדיון משותף של מיטב הרופאים והמדענים בתחום עם החברות העולמיות המובילות בתחום וסטארטאפים המפתחים את הרעיונות החדשניים ביותר לפתרון בעיות בריאות האישה".

 

כנס WHII לחדשנות בעולמות בריאות האישה והפמטק ביוזמת פרופ' משה הוד, נשיא חברת Gynica   וד"ר בני זאבי יתקיים במלון הילטון רחוב הירקון 205 תל אביב בין התאריכים 11-12.7.2022 הרשמה בלינק