כותרות אחרונות
Search

דומינו'ס פיצה – רשת הפיצות המובילה בישראל משתדרגת בפיצה חדשה.

"דומינוס פיצה" "אקסטרה" – צילום: דן פרץ 

 

"דומינו'ס פיצה" – רשת הפיצות המובילה בישראל משתדרגת בפיצה חדשה.

"דומינו'ס פיצה" משיקה "פיצה EXTRA" – אקסטרה גודל, אקסטרה טעם עם אקסטרה דיפים (מטבלים) בטעמים חדשים ומפנקים!

 

"דומינוס פיצה" "אקסטרה" – צילום: דן פרץ 

 

  • לאחר ההשקה מוצלחת של הפיצה הסיצליאנית, "דומינו'ס פיצה" מרחיבה את תפריט הפיצות ומשיקה פיצה חדשה לקיץ: "פיצה אקסטרה" – פיצה עם אקסטרה גודל ואקסטרה טעם שתגיע עם שני דיפים (מטבלים) בטעמים חדשים ומפנקים.

 

  • "פיצה אקסטרה", מציעה פיצה גדולה 16' אינץ (לעומת משפחתית בגודל 14 אינץ') המתאימה במיוחד לטבילה עם שני הדיפים החדשים שיקפיצו את החיך בטעמים – דיפ אילוי שיפקה ודיפ פסטו משובח.

 

  • הפיצה החדשה תושק בכל סניפי הרשת החל מתחילת יולי, ותעלה 90 ₪ (משפחתית אקסטרה + 2 דיפים). מחיר ארוחה של משפחתית קלאסית + משפחתית אקסטרה יעמוד על 129.90 ₪ – ניתן להתעדכן באתר בכל ההטבות

 

"דומינוס פיצה" "אקסטרה" – צילום: דן פרץ

 

הקיץ הגיע, ואיתו גם השרב, זה הזמן לגרסאות אוכל קלילות וכיפיות יותר. לאחר ההשקה המוצלחת של הפיצה הסיצליאנית המדוברת, "דומינו'ס פיצה" מרחיבה את תפריט הפיצות עם פיצה חדשה המציעה את השילוב הקליל והאולטימטיבי בין בצק, גבינה ורוטב – תכירו את דומינו'ס "פיצה EXTRA".

 

כראוי ל"פיצה אקסטרה", הפיצה החדשה שודרגה לגודל  16 אינץ' (לעומת משפחתית בגודל 14' אינץ) ומציעה גם אקסטרה טעם. בזכות השילוב בין פיצה דקה, עם אקסטרה גבינה ושני מטבלים מרעננים מפנקים המגיעים כחלק מהפיצה – דיפ איולי שיפקה ודיפ פסטו משובח. "דומינו'ס פיצה" מתחברת לקיץ עם פיצה ענקית, קלילה ודקה מספקת לשרינג עם החברים או עם המשפחה…

 

"דומינוס פיצה" "אקסטרה" – צילום: דן פרץ 

 

פיצה אקסטרה החדשה תוצע בכל סניפי הרשת החל מתאריך 5.7 במחיר של 79.90 ₪

 

מחיר הפיצה – 79.90 ₪ (משפחתית אקסטרה + 2 דיפים)

 

מחירי ארוחות:

משפחתית קלאסית + משפחתית אקסטרה ב 129.90 ₪

משפחתית קלאסית + משפחתית אקסטרה + 2 תוספות + 2 נלווים/קינוחים ב – 155 ₪