כותרות אחרונות
Search

'כרמל דיירקט' מציעה מגוון פתרונות פונקציונאליים להצללה איכותית של המרפסת או הגינה ביום העצמאות

לעבור את חג העצמאות בסטייל עם השמשיות של  GLATZ

עם השמשיות של המותג השוויצרי GLATZ תהפכו את הגינה או המרפסת הביתית למעוצבת ומוצלת בסטייל!

לכבוד יום העצמאות יוצאת במבצע על שמשיית מדגם SUNFLEX של GLATZ: 2,900 שקלים (במקום 3,500 שקלים).

להשיג בלעדי באולם התצוגה של 'כרמל דיירקט' וב- CARMEL OUTDOOR

חברת 'כרמל דיירקט', המייבאת ומשווקת בישראל מגוון מותגים מובילים בעולם בתחום ריהוט הגן והחצר, כלי הבית, אביזרי בישול, גרילי גז ועוד, מציעה לקראת יום העצמאות מגוון פתרונות  פונקציונאליים להצללה איכותית של המרפסת הביתית, הגינה או החצר ויוצאת במבצע על שמשייה מדגם SUNFLEX של מותג השמשיות השוויצרי GLATZ.

חברתGLATZ  השוויצרית, היא חברה הפועלת בעולם כ-120 שנים ומספקת פתרונות הצללה פונקציונאליים ושמשיות איכותיות ומעוצבות לחצר או למרפסת, במגוון בדים, סגנונות וצבעים. החברה נחשבת באירופה למובילה בתחומה ומספקת את מוצריה ברחבי העולם כולו.

שמשיית SUNFLEX  המציעה זרוע מתכווננת לפתיחה וסגירה קלה הודות לפונקציית המעצור. כמו כן, השמשייה ניתנת לסיבוב וקיבוע ב- 360 מעלות. ניתן להטות את גג השמשייה לאחור או לקבעו בעמדות הקבועות מראש – שזו חדשנות בתחום השמשיות בישראל. ניתן להזמין את השמשייה בצורת מרובע בגודל 300/300 ס"מ או בצורה עגולה בקוטר 350 ס"מ.  בד השמשייה: 100% פוליאסטר 180 גר' (רמה1). השמשייה מגיעה בצבע לבן.

במסגרת המבצע ליום העצמאות :

שמשייה מדגם  SUNFLEX של GLATZ במחיר של 2900 שקלים (במקום 3500 שקלים)

המבצע בתוקף עד ה 31.5.2016 ו/או עד גמר המלאי

(המחיר אינו כולל הובלה והתקנה ובכפוף לתקנון המבצע בחברה)

carmerl 1

צילום: רועי שר

בישראל השיקה כרמל דיירקט 4 סוגים של שמשיות  GLATZ, השמשיות מיוצרות מהחומרים האיכותיים ביותר הקיימים היום בשוק לצורך פתרונות הצללה בישראל, והן מוצעות בעיצובים ובגימורים גבוהים ומוקפדים.

בכל סדרה הלקוח יכול לבחור  את הצבע המתאים לו: לבן, ירוק, אפור, כחול, אדום, צהוב ועוד…, את הצורה המתאימה לו מרובעת או עגולה ואת הגודל המתאים לו, לפי הצורך.

חברת 'כרמל דיירקט' הוקמה בשנת 2004, מייבאת ומשווקת בישראל באופן בלעדי את מיטב המותגים והיצרנים בעולם. החברה מתמחה בייבוא, שיווק והפצה למבחר המוצרים של המותגים שברשותה, תוך שימת דגש על איכות המוצר, אחריות ומתן שירות. החברה עובדת בשני שווקים עיקרים – עולם כלי הבית ועולם סביבת החוץ.

בעולם כלי הבית ניתן למצוא את המותגים המובילים: SLICER: סלייסר (קוצץ ירקות רב תכליתי), 'מאסטר סלייסר', 'ספירל סלייסר' ועוד; אביזרי בישול  וכלי בית: BAMIX (בלנדר המוט הטוב בעולם), TRAMONTINA  (מותג סכינים וכלי בית מברזיל), ו- PENSOFAL(מותג סירים ומחבתות ביוקרמיים, פטנט רשום).

בין מותגי סביבת החוץ ניתן למצוא את מיטב המותגים המובילים בגרילי הגז: GRANDHALL (המציע עוצמות חום גבוהות במיוחד), NAPOLEON (המציע גרילי גז עשויים מיציקות אלומיניום, נירוסטה איכותית וטכנולוגיות מתקדמות), GRILL CAESAR (גרילי גז מודולאריים למטבחי חוץ), LYNX (גרילי יוקרה מעוצבים) ו-GRILLDOME (מעשנה וגריל פחמים).
כמו כן החברה מייבאת ומשווקת מותגים איכותיים במיוחד של ריהוט גן ושמשיות:  HARTMAN(ריהוט גן וחצר), GLATZ (שמשיות).

לאחרונה התרחבה החברה ופתחה ברחוב משכית 1, הרצליה פיתוח, סניף נוסף תחת השם CARMEL OUTDOOR – המציע את כל הפתרונות לאירוח ולצלייה ביתית בקונספט של One Stop Shop.