כותרות אחרונות
Search

כשאופנה פוגשת טכנולוגיה חברת HP משיקה בישראל קולקציית אביזרי פרימיום לקיץ 2019!

כשאופנה פוגשת טכנולוגיה !

מה קורה כשמשלבים בין טכנולוגיה, אופנה, יוקרה ולייף סטייל ?

חברת HP משיקה בישראל קולקציית אביזרי פרימיום לקיץ 2019.

 

צילום: אבי בר

 

באירוע מרגש ואופנתי שנערך במתחם "טולמנ'ס דוט" בית יהושע השיקה בישראל חברת  HP מותג המחשבים והמדפסות הגדול בעולם, קולקציית אביזרי פרימיום לקיץ 2019 תחת הקונספט "טכנולוגיות בסטייל".

 

צילום: אבי בר

 

עולם הפרימיום של החברה מתבסס על חדשנות, עיצובים מרשימים, נחשקות ומיתוג מבדל. במסגרת ההשקה, הציגה HP  תיקי פרימיום וגאדג'טים משלימים למחשב.

 

צילום: יח"צ

 

קולקציית אביזרי הפרימיום של HP לקיץ 2019 עומדת בתפיסת עיצוב וטכנולוגיה חדשנית של החברה הדוגלת בשילוב בין עולמות האופנה, הלייף סטייל, היוקרה והטכנולוגיה. מעצבי החברה נתנו דגש מיוחד לאיכות החומרים, נוחות השימוש והעיצוב הוויזואלי. קו העיצוב החדשני והזוהר, החל עם השקת משפחת מחשבי הפרימיום של המותג HP ובהם: Spectre, Eilitebook, Envy ו-Zbook.

 

יעל ורשבסקי מנהלת השיווק ב- HP ישראל – צילום: אבי בר

 

 

יעל ורשבסקי מנהלת השיווק ב- HP ישראל מציינת כי אנו רואים היום מגמה מתמשכת של הצרכן הישראלי אשר לא מוכן לוותר על הנראות החיצונית. אם בעבר דובר רק במותגי הבגדים, כיום נושא האופנה, לייף סטייל והנראות חולש על כל תחומי החיים ובעיקר בתחום הטכנולוגי.  קולקציית טכנולוגיות בסטייל נועדה להעניק את הפתרון ההוליסטי לצרכנים אשר מחפשים איכות בלתי מתפשרת, נראות יוצאת דופן וחווית שימוש יומית.

 

צילום: יח"צ

 

תיקי הפרימיום כוללים גימורי זהב ונחושת יוקרתיים, סידור פנימי מעוצב ואיכותי המאפשר פונקציונליות מקסימלית בחוויית המשתמש ביום יום, שילוב של רכיבי עור ובד המעניקים הגנה וסיוע למחשבים ולכל  תכולת התיק מפני שריטות , מכות ורטיבות. קולקציית הקיץ כוללת את HP ENVY Urban ו-HP Spectre TechTote. בסה"כ מדובר ב 8 תיקים אופנתיים המותאמים לגברים ונשים.

 

צילום: יח"צ

 

בפן הטכנולוגי, HP מציגה 2 עכברי פרימיום אלחוטיים, מעוצבים ודקים במיוחד המותאמים לאחיזה נוחה ושימוש מתמשך בכל שעות היום. קולקציית העכברים מעניקה פתרון מקיף  ומשלים לנראות הוויזואלית בשימוש לכל מוצרי החברה, החל ממחשב נייד דרך המקלדת והעכבר ועד תיק אופנתי המעניקים מעטפת שלמה של לייף סטייל, יוקרה וטכנולוגיה.

 

צילום: יח"צ

 

מחירים:

קולקציית HP ENVY Urban החל מ-270 ₪

 

צילום: יח"צ

 

קולקציית Spectre TechTote החל מ-160 ₪

 

צילום: יח"צ

 

עכבר HP Z5000 החל מ-103 ₪

 

צילום: יח"צ

 

עכבר Spectre 700 החל מ-299 ₪