כותרות אחרונות
Search

כשר בד"צ עם סטייל שמשדרג כל אירוח ! המותג "Munier" משיק מגשי אירוח למגזר הדתי והחרדי !

 

כשר בד"צ עם סטייל  שמשדרג  כל  אירוח !

המותג "Munier"  משיק מגשי אירוח למגזר הדתי והחרדי.

מגשי אירוח קונספטואליים המשדרגים אירועים, שמחות,  חגיגות  ואירוח ביתי.

 

המגזר הדתי משופע בחגיגות ושמחות. חלקן גדולות ונחגגות באולמות שמחה וחלקן קטנות ונחגגות בבית או בבית הכנסת, דוגמת שבע ברכות, מסיבת רווקות, שבת חתן/כלה, טקס זוהר, עלייה לתורה וכו'…

 

צילום: דניאל לילה

 

במיוחד עבור שמחות אלו, המותג מונייר משיק מגשי אירוח ביתיים, חלביים וכשרים (בד"צ – בית יוסף), בסגנון פינגר פוד צרפתי-קלאסי, בשילוב טעמים ישראליים, העשויים בעבודת יד ע"י השף הראשי של המותג המתמחה במטבח הצרפתי.

 

 

מגשי האירוח של מונייר, בסגנון פינגר פוד, כשרים בכשרות הבד"צ ומותאמים לכל סוגי האירוח הביתי. המבחר מעניין ויוצא דופן בעולם מגשי האירוח הביתיים בישראל: מקאנאפס צרפתיים קלאסיים (החל מ168 ₪), למיני פיתות ישראליות במילוי כרובית, ארטישוק, שווארמה טבעונית, סביח ועוד (החל מ145 ₪), מגשי מיני בריוש עם מגוון תוספות (החל מ155 ₪), מיני קישים פריכים (החל מ145 ₪), מנות אישיות או שיתופיות של סלטים במגוון טעמים (החל מ130 ₪) ועוד. כמובן שישנן מבחר מנות שמתאימות לילדים ובנוסף מנות שמכוונות לקהל הטבעוני ואופציות ללא גלוטן.

 

 

צילום: דניאל לילה

 

מגשי האירוח של מונייר מציגים גם מבחר מתוקים (הפטיסרי) ובו ניתן לבחור ממגוון המגשים מעוררי התיאבון: פחזניות קלאסיות מצופות גבישי סוכר במילוי קרם פטיסייר (החל מ135 ₪), מבחר פטיפורים מסוגננים (החל מ166 ₪), טראפלס שוקולד מריר איכותי (החל מ185 ₪), קרמבו בננה (החל מ96 ₪) ועוד…

 

 

צילום: דניאל לילה

 

מאחורי מגשי האירוח של המותג מונייר עומד השף מוריס מונייה, שעבד במבחר מסעדות מישלן ברחבי אירופה והתמקד במטבח הצרפתי-קלאסי. כשעלה ארצה, מונייה שימש כשף הפרטי של שגריר צרפת בישראל במשך 12 שנה והתאהב בקיבוץ הגלויות של המטבח הישראלי.

 

הייחודיות של מגשי האירוח של המותג מונייר מתבטאת בקולינריה מקומית העושה שימוש בחומרי גלם האיכותיים ביותר, במגוון רחב, אסתטיות ואלגנטיות ואריזות פרקטיות ומושקעות במיוחד.  כך שכל מפגש חברתי נראה כמו אירוע מושקע של ממש.

 

צילום: דניאל לילה

 

מגשי האירוח מגיעים בצירוף כלים חד פעמיים המותאמים לסוג האירוח. המגשים מתאימים גם לאירועים כמו: אירוח חברים ומשפחה ביתי, מסיבות רווקות, ימי הולדת, אירועי משרד, פיקניקים וכו'…

 

קיימת גם אופציה להפקיד את כל סידור האירוח, ההגשה והאווירה, בידיהם המקצועיות  של צוות מונייר, המגיע עם כלים מעוצבים ועמדות מסוגננות.

 

מגשי האירוח של מונייר חלביים, כשרים (בד"צ) עם מערך משלוחים לכל חלקי הארץ (חינם בגוש דן בהזמנה מעל 500 ₪).

 

צילום: דניאל לילה

 

קישור לאתר מונייר: http://bit.ly/Munier_Food_Ideas

כתובת להזמנות: www.munier.co.il . טלפון להזמנות: 03-7207774