כותרות אחרונות
Search

"לאומית שירותי בריאות" משיקה שירות חדש – רופא ילדים מומחה און ליין לאחר שעות הפעילות!

 צילום תמונה: של גרד אלטמן מ- Pixabay undefined

 

"לאומית שירותי בריאות" משיקה שירות חדש.

רופא ילדים מומחה און ליין לפנייה וטיפול לאחר שעות הפעילות.

ניתן יהיה לקבל את השירות גם באמצעות מכשיר ה"טייטו" הנמכר בלאומית בעלות של 180 ₪ בלבד.

 

לאומית שירותי בריאות ממשיכה לפעול לקידום השירות עבור מבוטחיה , ויוצאת בימים אלו עם בשורה להורים: רופא ילדים מומחה און ליין, מענה שעשוי להקל באופן משמעותי על ההורים להתמודד עם מגוון רחב של תחלואות ובעיות רפואיות בקרב ילדיהם. השירות החדש יפעל בשעות בהן המרכזים הרפואיים סגורים: בערבים, בסופי שבוע ובחגים כשלראשונה יוכנס לשימוש בקופה מכשיר הטייטו בעלות של 180 ₪ בלבד.

 

חיים פרננדס מנכ"ל לאומית שירותי בריאות: " אנו ב 'לאומית שירותי בריאות' ממשיכים לפעול במטרה להנגיש את שירותי הקופה על מנת שנוכל להעניק את השירות הטוב והיעיל ביותר. אני מאוד גאה להשיק בתקופה מורכבת זו שירות חדש "רופא ילדים מומחה און ליין" , ובכך לסייע למבוטחים הנזקקים לשירותים רפואיים לאחר שעות הפעילות של המרכזים הרפואיים, לקבל מענה רפואי מיידי עם זמינות ונגישות גבוהה. בכדי למקסם את השירות אנו משלבים לשימוש לראשונה  בקופה את מכשיר הטייטו, אשר יעניק אבחון מקיף של רופא ילדים מומחה מבלי לצאת מהבית, כשעם סיום הבדיקה המבוטח יקבל אבחנה, והמשך טיפול ".

 

 צילום תמונה: של גרד אלטמן מ- Pixabay undefined

 

באמצעות מכשיר ה"טייטו", הרופא איתכם בבית, בודק את ילדכם, כמו במרפאה. 

מכשיר ה"טייטו" ניתן לרכישה בעלות של 180 ₪ דרך שירות תרופות עד הבית, באתר לאומית. המכשיר יגיע תוך 2-5 ימי עבודה, ובעלות דמי משלוח של 9 ₪ בלבד.  

 

 הטייטו יאפשר ללקוחות לקבל אבחון וטיפול רפואי יסודי ומקיף, באופן אישי ובזמינות גבוהה, ובהרגשה כאילו הרופא איתכם בבית, בודק את ילדכם, בדיוק כפי שהיה עושה במרפאה וזאת  מבלי לצאת מהבית מכל מקום ובכל זמן, ומבלי להגיע למוקד . במהלך השיחה (בטלפון או בשיחת וידיאו) הרופא יבצע בדיקה מקיפה של הילד על פי הנחיותיו, ההורים יוכלו להשתמש באביזרים הנלווים לבדיקת האוזניים והגרון, האזנה לריאות, בטן ולב, מדידת חום וצילום פגעי עור. המידע יועבר באמצעות האפליקציה ישירות לרופא ותישמר בתיק הרפואי.

 

לאחר סיום פגישת הייעוץ (טלפוני או באמצעות מכשיר הטייטו), המידע יוזן על ידי הרופא המטפל לתיק הרפואי של הילד בלאומית, וניתן יהיה לצפות בהפניות, מרשמים וסיכום ביקור באתר לאומית או באפליקציה.

טייטו: מגוון בדיקות, מבלי לצאת מהבית:

  • התבוננות אל תוך האוזניים – בדיקה מעמיקה ויסודית של עור התוף ותעלת השמע לאבחון דלקות אוזניים
  • האזנה לריאות – האזנה לקולות הנשימה במצבי שיעול, אסתמה ותסמינים נשימתיים אחרים לאבחון דלקת ריאות, ברונכיטיס ועוד
  • הקשבה ללב – האזנה לקולות הלב, לזיהוי חריגויות ואיוושות 
  • מדידת דופק – מדידת קצב הלב
  • הסתכלות בגרון – בחינה של הגרון, לאיתור תסמינים בלוע, בשקדים ובחלל הפה ולאבחון דלקות גרון
  • מדידת חום – מדידת חום גוף 
  • בחינת העור – צילום העור על מנת להעריך עקיצות, פריחות ונגעים בעור
  • האזנה לבטן – האזנה לפעילות מערכת העיכול

 

  • מכשיר הטייטו מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות וה- FDA