כותרות אחרונות
Search

לאחר 13 שנה, חברת קפה "לנדוור" יוצאת לדרך חדשה…..

 

לאחר 13 שנה: חברת קפה "לנדוור" יוצאת לדרך חדשה…..

עוברת בהדרגה  להפצה בלעדית של מוצרייה בשוק הקמעונאי ע"י חברת "שסטוביץ".

חברת קפה "לנדוור" יוצאת לדרך חדשה ומסיימת בהדרגה את הסכמי ההפצה שלה בשוק הקמעונאי עם חברת "אסם – נסטלה".

חברת קפה "לנדוור" יוצאת במהלך אסטרטגי ותפעל באופן בלעדי עם מפיץ חדש – חברת "שסטוביץ". כמהלך ראשון ומיידי תחל "שסטוביץ" בהפצת קפסולות הקפה של "לנדוור". בהדרגה היא צפויה לקבל לידיה את ההפצה הבלעדית בשוק הקמעונאי של שאר מוצרי הקפה שבבעלותה: קפה שחור, אספרסו ומוצרי illy.

 

צילום: קפה לנדוור

"אסם" הפיצה עד כה את מוצרי החברה בסכום שנתי המוערך בכ-20 מיליון שקלים. סכום זה כלל רק את מוצרי הקפה השחור והאספרסו של "לנדוור". את הפצת הקפסולות ביצעה לנדוור באופן עצמאי מכיוון שחברת "נסטלה", הבעלים של "נספרסו ישראל", רכשה את חברת אסם ובשל ענייני הגבלים עסקיים, היתה  "לנדוור" מנועה מלאפשר לאסם להפיץ את הקפסולות שלה.

 

צילום: אבי בר

 

 

בחברה מעריכים כי שיתוף הפעולה החדש יוביל להיקף מכירות כפול בעקבות ההפצה הרחבה של הקפסולות. שוק הקפסולות נמצא כיום בצמיחה הגדולה ביותר בענף הקפה. לפי נתוני סטורנקסט משנת 2019, שוק הקפסולות מגלגל מחזור מכירות של כ- 100 מיליון ₪  בשנה וגדל בשיעור שנתי  שנע בין 20% ל-30%.

 

אורי פדרמן, מנכ"ל חברת קפה "לנדוור": "לאחר 12 שנה של שיתוף פעולה פורה עם חברת אסם החלטנו לסיים התקשרות ולצאת לדרך חדשה עם חברת שסטוביץ שמעתה ישמשו כמפיץ הבלעדי של חברת קפה לנדוור לשוק הקמעונאי בישראל. חברת "שסטוביץ" הינה חברה מובילה בתחומה ומצאנו בה שותף מתאים לאסטרטגיה בשיווק כלל המוצרים שלנו; קפה שחור, אספרסו, קפסולות ומוצרי illy".

 

אורי פדרמן מנכ"ל חברת "לנדוור" – צילום: אבי בר

 

פדרמן המשיך וציין כי: "מדובר במהלך אסטרטגי עבורנו, הפעילות הקמעונאית הינה בליבת העסקים של החברה ואנו מעוניינים להרחיב אותה בשנים הקרובות. אני מבקש להודות להנהלת "אסם" על העבודה לאורך השנים ומאחל להם בהצלחה בהמשך."

 

צילום: אבי בר