כותרות אחרונות
Search

לובינסקי משנה את כללי המשחק בשרשרת האספקה.

צילום: מולי נעים

 

לובינסקי משנה את כללי המשחק בשרשרת האספקה.

קיבלה לראשונה משלוח של כלי רכב ממותג "MG" דרך נמל המפרץ החדש בחיפה. מאות רכבי ה-EHS, רכב ה-PHEV הנמכר ביותר בישראל בשנת 2022, במשלוח זה מתוך שלושה שכוללים כאלף כלי רכב, הגיעו בהובלה במכולות במקום באניות גלנוע. שינויים אלה שיפרו את זמני האספקה וקיצרו את זמני ההמתנה לכלי רכב חדשים.

 

צילום: מולי נעים

 

  • לובינסקי, קיבלה לראשונה משלוח של מאות דגמי MG EHS, רכב ה-PHEV הנמכר ביותר בישראל, מתוך שלושה שכוללים כאלף כלי רכב דרך נמל המפרץ החדש בחיפה.
  • הוספת נמל המפרץ לקבוצת הנמלים דרכם מקבלת לובינסקי משלוחים צפוי לסייע בקיצור זמן ההמתנה לכלי רכב חדשים.
  • כלי הרכב אשר הגיעו לנמל המפרץ נשלחו במכולות בניגוד לאניות הגלנוע המקובלות, מה שהקל מאוד על זמינות אניות השילוח, קלות הפריקה ואף תרם להגנה על כלי הרכב בזמן ההשטה בים.

 

קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, קיבלה לראשונה משלוח של כלי רכב חדשים מ-MG בסין דרך נמל המפרץ החדש בחיפה. המשלוח שכולל כ-400 כלי רכב מדגם EHS הנו הראשון משלושה משלוחים אשר יכללו כאלף כלי רכב אשר יתנו מענה לביקוש העצום לדגם זה בישראל. 

 

צילום: מולי נעים

 

כלי רכב אלה נשלחו באופן שונה מהמקובל עד כה – במקום באניות גלנוע ייעודיות להובלת כלי רכב, אשר סובלות מזמינות נמוכה ועליה בעלויות ההובלה, בשל הביקוש הגובר לכלי רכב מסין בעולם, כלי הרכב החדשים של MG יגיעו ארוזים במכולות ובאניות תואמות להובלת מכולות. שיטת הובלה זו לא רק זמינה יותר, אלא גם הודות לשיטת ההפעלה המודרנית של נמל המפרץ, גם תורמת לפריקה מהירה ושינוע קל. תועלת חשובה נוספת, היא ההגנה הטבעית שמספקת המכולה בהובלת כלי הרכב כנגד גורמים סביבתיים הכרוכים בהשטה בים (לחות, מלח ועוד)…

 

צילום: מולי נעים

 

שדרוג חשוב זה נוצר הודות לגמישות התפעולית ושיתוף פעולה קריטי בין היצרן, חברת הספנות ונמל היעד ומטרתו לייצר ערך ממשי בהגברת היעילות התפעולית של שרשרת האספקה, לנוכח קשיי תקופת הקורונה והביקוש הגובר מסביב לעולם. כל אלו צפויים להטיב עם לקוחות כלי הרכב החדשים בקיצור זמני ההמתנה וצמצום התייקרויות שמקורן בשרשרת האספקה.

 

המשלוח של מאות רבות של כלי רכב מסוג MG EHS מחזק את מעמדו כרכב הפלאג אין הכי נמכר במדינת ישראל בשנת 2022 עם יותר מ-5,000 מסירות של הדגם מתחילת השנה.

 

צילום: מולי נעים

 

רותם חאיק, סמנכ"ל תפעול לובינסקי: "כולם מדברים על השינויים ששרשראות האספקה עוברות בעולם, והצורך בגמישות, מהירות תגובה ויצירתיות. את כל אלה צריכים בסוף לתרגם למעשים ולביצוע בעזרת שימוש חדש במשאבים קיימים וכאלה שאינם מנוצלים עד כה בשגרה, דוגמת הובלת כלי רכב במכולות ולא באניות ייעודיות. כל המרכיבים בשרשרת חייבים להיות מתואמים כל הזמן משלב הרעיון ועד שלב הביצוע, וכשרשרת, אנחנו נדרשים לאפשר את הגמישות ואת היכולת להגיב מהיר לשינויים. כל שינוי מגמה בעולם (כלכלי, רפואי, יצרני, תעסוקתי, מלחמה) מייצר עבורנו חיפוש מתמיד אחר שיפור, התייעלות ומציאת החלופות המתאימות ביותר לארגון בזמן הנתון. מחשבה יצירתית ואימוץ פתרונות חדשים בשרשרת האספקה בשילוב ושיתוף עם היצרנים, הספקים, חברות הספנות וההובלה הם גורם מפתח להצלחה בעולם הדינמי שלנו. שילוב וסנכרון שלהם מייצרים עבור לקוחתנו שרשרת ערך."

 

צילום: מולי נעים

 

 

יואב צוקרמן, סגן נשיא נמל המפרץ: "נמל המפרץ גאה להיות פורץ דרך גם בפרויקט פריקת רכבים ממכולות. החדשנות והיצירתיות של נמל המפרץ, קבוצת לובינסקי וחברות הספנות Cosco ו- Oocl הובילה לביצוע מושלם של הפרויקט וליצור מציאות חדשה בענף הרכב בישראל. שיטת הפריקה החדשה תחסוך זמני המתנה ארוכים ללקוחות, ותקטין עלויות פריקה ואחסון ליבואנים. אין ספק כי התחרות בענף הנמלים נמצאת בשיאה והמרוויחים העיקריים ממנה הם הצרכן והמשק הישראלי".