כותרות אחרונות
Search

לופטהנזה תפעיל 31 טיסות שבועיות בין ישראל לגרמניה

לופטהנזה שוברת שיא בקווים לישראל:

תפעיל 31 טיסות שבועיות בין ישראל לגרמניה

חברת התעופה לופטהנזה שוברת שיא היסטורי בקווים לישראל, לופטהנזה תפעיל 31 טיסות שבועיות בין ישראל לגרמניה, החל מלוח הטיסות שלה בחורף 2016-2017.  

מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, רולף קולר, מסביר כי "הוספת הטיסות בקו ת"א-מינכן נובעת מגידול בביקוש של ישראלים לטיסות למינכן ולטיסות המשך ממינכן. מינכן משמשת כבר זמן רב כשער הכניסה של לקוחותינו לבוואריה ומעבר לה, במיוחד לאחר פתיחתו של הטרמינל 2 החדש בשדה התעופה של מינכן, המייצב את מינכן כאחד מנמלי הבית המובילים של קבוצת לופטהנזה". 

לופטהנזה תוסיף החל מחודש יוני 2016 טיסה נוספת בקו ת"א-פרנקפורט ו-2 טיסות נוספות בקו ת"א-מינכן, החל מחודש נובמבר 2016. בכך יעלה מספר הטיסות השבועיות של לופטהנזה לישראל וממנה ל-31 טיסות.

הטיסות הנוספות למינכן ימריאו בימי ראשון בשעה 06:50 ובימי שלישי בשעה 17:30. הטיסה הנוספת לפרנקפורט תמריא מישראל בימי שבת בשעה 08:00.   

כחלק מלוח הטיסות הקיצי של לופטהנזה, יתווספו היעדים אליקנטה (קוסטה בלנקה – ספרד), סן-חוזה – שער הכניסה לעמק הסיליקון בקליפורניה, סנטוריני, קורפו ופורטו (פורטוגל). משדה התעופה של מינכן תטוס לופטהנזה לטירנה (אלבניה), דברצן (הונגריה), ז'שוב (פולין), טאלין (אסטוניה) ואודסה (אוקראינה).

luftanza 2

טמור גודרזי-פור, סגן נשיא למכירות ושירותים במזרח התיכון, אפריקה ודרום מערב אירופה, בקבוצת לופטהנזה מוסיף כי "ישראל נותרה אחד מהשווקים החשובים והתוססים שלנו באזור. קבוצת לופטהנזה היא קבוצת התעופה המובילה, המחברת את ישראל אל העולם ואת העולם אל ישראל. כל חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה הינן בעלות קשרים עמוקים עם ישראל בחמשת העשורים האחרונים, עם תעשיית התיירות המקומית, כמו גם עם הקהילה העסקית".

קבוצת לופטהנזה המונה את חברות התעופה לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס, SWISS ובריסל איירליינס הינה קבוצת התעופה הזרה המובילה בישראל המשרתת את ישראל עם 70 טיסות שבועיות לנמלי התעופה המרכזיים של אירופה: פרנקפורט, מינכן, ציריך, וינה ובריסל.  קבוצת לופטהנזה (על כל החברות המונות אותה) תטוס בקיץ הקרוב ליותר מ-300 יעדים ב-100 מדינות.