כותרות אחרונות
Search

לטוס לאיסטנבול בדולר אחד !

 

לטוס לאיסטנבול בדולר אחד !

חברת הבת של טורקיש אירליינס, AnadoluJet, מציעה טיסות לאיסטנבול החל מ-1 דולר בלבד!

 

חברת הבת של טורקיש איירליינס, אנדולו ג'ט, יוצאת במבצע חסר תקדים עם טיסות לאיסטנבול מתל אביב בעלות של החל מ-דולר אחד. טיסות החברה נוחתות בשדה התעופה באיסטנבול "סביחה גוקצ'ן" הממוקם בצד האסייתי.

 

החל מ -29 במרץ 2020 תחל אנדולו ג'ט את טיסותיה הבינלאומיות החדשות משדות תעופה איסטנבול סביחה גוקצ'ן ואנקרה אוסנבו.

 

איסטנבול, עיר הקולינריה, הנופש והבילויים נחשבת לאחד היעדים המבוקשים ביותר על הישראלים. במהלך 2019 נרשמו ביקורי שיא בבירה התורכית של 560 אלף ישראלים, זינוק של 26% לעומת 2018. 

 

המבצע מוצע עבור טיסות בין התאריכים 29.3-24.10 , מספר המקומות מוגבל וניתן לבצע את ההזמנה עד לתאריך ה-1 למרץ 2020 בלבד.

 

יש לציין כי מחיר הטיסה הסופי יקבע בהתאם להטבות והנחות החברה, כמו כן הוא אינו כולל מיסי נמל ודלק (המוערכים במחיר ממוצע של כ-100-150 דולר, מחיר מיסי הנמל משתה מעת לעת).

 

יש לשים לב לתנאי המבצע המפורטים באתר החברה, ניתן לבצע את הרכישות באתר החברה ואצל סוכני הנסיעות.

 

חברת הבת של טורקיש אירליינס, "AnadoluJet" – אילוסטרצייה

 

אודות AnadoluJet:

חברת הבת של טורקיש אירליינס אנאדולו ג'ט הוקמה בשנת 2008, ופועלת ב 43 שדות תעופה ובעלת  צי של 36 מטוסים. החל מ -29 במרץ 2020 תחל אנאדולוג'ט את טיסותיה הבינלאומיות החדשות בשדות תעופה איסטנבול סאביחה גוקסן ואנקרה אוסנבו. אנאדולוג'ט תוביל את רשת המסלול הכוללת שלה ל -71 יעדים ב -21 מדינות עם צי ייעודי הכולל 57 מטוסים בסך הכל. לחברה, גישות חדשניות לפיתוח טכנולוגיה, והרחבה מתמדת של רשת הטיסה שלה. AnadoluJet מציעה חווית טיסה נוחה ומשתלמת, שירותי קייטרינג וכבודה, טרקליני נוסעים פרטיים ומתקני השכרת רכב.

מידע נוסף: https://www.anadolujet.com/en