כותרות אחרונות
Search

ליבר בלילתי ה-IT GIRL ואושיית הרשת מגשימה חלום ומקימה מותג אופנה חדש "LA FILLE DE"

התפוח לא נופל רחוק מהעץ !

ה-IT GIRL ואושיית הרשת ליבר בלילתי מגשימה חלום ולראשונה מקימה מותג אופנה חדש ובועט "LA FILLE DE" (בצרפתית: "הבת של") שיישב תחת בית האופנה "ברטה"

הסנונית הראשונה בקולקציה תציג כ-10 דגמים של שמלות קוקטייל וערב במחירים נגישים ואף תוצג באתר ייעודי בו ניתן יהיה לתאם פגישות אישיות למדידות ורכישת הפריט.

 

קולקציית חורף .La Fille De צילום נועם אקהאוס

 

ליבר בלילתי, (23) , אושיית רשת מובילה עם כ- 75 אלף עוקבים והשנה גם זכתה לתואר ה- IT GIRL  כאשר כיכבה בתוכנית הריאליטי המצליחה של הוט "it girls",  פתחה ביחד עם אחיה מאור, מותג אופנה חדש המוכיח שהכישרון נשאר במשפחה.

 

ליבר נולדה אל תוך תעשיית האופנה. היא החלה את דרכה כדוגמנית של המעצבת ברטה שעבורה היא גם אמא, עובדת בעסק המשפחתי בשיווק המותג, פרזנטורית של מותג האופנה "עדיקה" ואף סומנה כאחת המתלבשות החדשות של ישראל בפרויקט של FASHION FORWARD. ברזומה שלה אף נרשם כי דגמנה ל-DIOR BACKSTAGE כאשר אלו התארחו בארץ.

 

קולקציית חורף .La Fille De צילום נועם אקהאוס

 

למרות שמו של המותג, ליבר היא לגמרי לא רק "הבת של", אלא מעצבת צעירה וכישרונית בזכות עצמה. כל הפריטים הינם בעיצובה הייחודי של ליבר , תוך חשיבה על הפרטים הקטנים שגורמים לכל שמלה להיות מיוחדת וקסומה בפני עצמה.

 

 

 

 "LA FILLE DE" הוא מותג בוטיקי ויוקרתי שמביא עימו בשורה רעננה וצעירה לעולם האופנה. בין הפריטים ניתן להשיג שמלות באורכים שונים עם אמירה אופנתית המתאפיינות בעיטורים מיוחדים ופייטים שיגרמו לכולם לדבר עליהן.

 

קולקציית חורף .La Fille De צילום נועם אקהאוס

 

בדצמבר הקרוב יעלה אתר מקוון ייעודי למותג שיאפשר צפייה בדגמי הקולקציה ותיאום פגישות אישיות למדידת השמלות ורכישה בחלל בנוה צדק..

 

טווח מחירים – 1470-5300 ₪

טווח מידות – XS-L

www.lfillede.com