כותרות אחרונות
Search

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מנטוס מרחיבה את סדרת מסטיק Mentos White ומשיקה: מסטיק Mentos White בטעם מנטה אקליפטוס.

ליימן שליסל מרחיבה את סדרת מסטיק Mentos White ומשיקה:

מסטיק Mentos White בטעם מנטה אקליפטוס ומסטיק Mentos White ללא סוכר, בבקבוקון ובבקבוק Big

 

מסטיק Mentos White בטעם מנטה אקליפטוס, מתאים לכל אוהבי המנטה החזקה, הוא בעל טעם וארומה חזקים במיוחד, רעננות חזקה במיוחד וטעמו הנהדר נשמר לאורך זמן רב.

 

אריזות הבקבוקים של מסטיק Mentos White הינן אריזות נוחות בעלות פתיחה קלה ונוחה לשימוש השומרות על טריות המסטיקים והמותאמת לשימוש בבית, ברכב ובמשרד.

 

מסטיק Mentos White בטעם מנטה אקליפטוס, מצטרף לטעמים הנוספים והמוכרים שבסדרה, בהם: פירות מנטה, מנטה עדינה ומנטה מתוקה. טעמם  המרענן של כל המסטיקים בסדרה נשמר לאורך זמן.

צילום יח"צ חו"ל

כמו כל מוצרי מותג מנטוס, כך גם המסטיקים בסדרת מסטיק Mentos White,  הינם  מסטיקים איכותיים המיוצרים באיכות גבוהה במיוחד תוך שמירה על סטנדרטים מוקפדים ביותר. כמו הסוכריות של מנטוס, כך גם המסטיקים מיועדים ומתאימים לקהל המרגיש צעיר ודינאמי, חדשני, עדכני ורענן.

 

מחיר והיכן ניתן להשיג: את מסטיק Mentos White בטעם מנטה אקליפטוס, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, המרכולים, נקודות המכירה הפרטיות והדראגסטורים במחיר מומלץ לצרכן של 9.90 ₪ לבקבוקון המכיל 30 מסטיקים ו- 12.90 ₪ לבקבוק Big המכיל 45 מסטיקים.

 

מותג מנטוס מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר החברה –  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל