ראשי חדשות בעסקים ליימן שליסל מרחיבה פעילותה, נכנסת לתחום ה- NON FOOD ותחל לשווק את המותגים "תינוקלין" ו"ביומט"
ליימן שליסל מרחיבה פעילותה, נכנסת לתחום ה- NON FOOD ותחל לשווק את המותגים "תינוקלין" ו"ביומט"
אבי בר כתב ב: "חדשות ישראל בעסקים"03/01/2018חדשות בעסקים, מוצרים שאינם מזון, צרכנותסגור לתגובות על ליימן שליסל מרחיבה פעילותה, נכנסת לתחום ה- NON FOOD ותחל לשווק את המותגים "תינוקלין" ו"ביומט"
למאמר הבאמינוי חדש - סיגל כספי מונתה למנכ"ל רשת טויס אר אס
למאמר הקודםדוד מימון, מנכ"ל אל על מסכם 4 שנים של התחדשות, הצטיידות ושדרוג צי המטוסים
מאמרים נוספים
שנתיים בלבד לאחר השקתה, חברת "צירים" כובשת את שוק הלידות ומשנה את חייהן של למעלה מ- 30% מהיולדות בישראל.
אבי בר כתב ב: "חדשות ישראל בעסקים"13/11/2024