כותרות אחרונות
Search

ליימן שליסל מרחיבה פעילותה, נכנסת לתחום ה- NON FOOD ותחל לשווק את המותגים "תינוקלין" ו"ביומט"

לא רק ממתקים !

ליימן שליסל מרחיבה פעילותה, נכנסת לתחום ה- NON FOOD ותחל לשווק את המותגים "תינוקלין" ו"ביומט"

ליימן שליסל, מהיבואניות והמשווקות המובילות בישראל בתחום דברי המתיקה והמזון, מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום ה- NON FOOD ותחל לשווק בישראל את מותגי "תינוקלין" ו"ביומט".

 

החברה הודיעה בימים אלה על השלמת המהלכים וההסכמים מול חברת בלו-סאן (BlueSun) הספרדית שבבעלותה מותגי תינוקלין וביומט. בכוונת ליימן שליסל להמשיך ולבסס את מעמדה כיבואנית ומשווקת מובילה ומשמעותית, הן בתחום המזון והן בתחומים אחרים שהם בבחינת Non Food, זאת תוך ניצול מירב הניסיון והמשאבים העומדים לרשותה, בהם מרכז לוגיסטי רובוטי מתקדם וחדשני, מאות עובדים ומערך ואן-סיילים הפוקדים ישירות את נקודות המכירה בכל הארץ.

צילום: עמית שטראוס

שוק מוצרי הכביסה שוק מוצרי הכביסה (אבקות וג'ל לכביסה) בישראל מגלגל כ- 370 מיליון ₪ בשנה. מדובר בשוק מתפתח, מרובה מותגים וקטגוריות המציג חדשנות מוצרית בהלימה להתפתחות השוק העולמי. המובילים בשוק המקומי הם לרוב מותגים בינלאומיים כגון  אריאל, קולון ופרסיל , אולם בולטים בו גם מותגים ישראליים כגון סנו, סוד, ביומט ותינוקלין.

 

מותגי 'תינוקלין' ו'ביומט' הם מותגים ישראליים השייכים כיום לחברת בלו-סאן (BlueSun) הספרדית ונהנים מנכסיות גבוהה בקרב הצרכנים. 'תינוקלין' הוא מותג פרימיום מוביל בקטגוריות מוצרי הכביסה לתינוקות, הוא מתאים לבעלי אלרגיות ומחזיק ב-31% נתח שוק בסגמנט חומרי הכביסה לתינוקות (אבקות וג'ל). ביומט נכלל בקטגורית אבקות הכביסה המשפחתיות, ידוע ומוכר ביעילותו הגבוהה בכביסה לבנה ומחזיק בנתח שוק של כ-4% בסגמנט אבקות הכביסה מעל 5 ק"ג.

צילום: עמית שטראוס

 

במהלך 2018 מתכננים בליימן שליסל לבסס ולייצב את מותגי 'תינוקלין' ו'ביומט' כמובילי שוק וכמותגי כביסה הנמצאים בכל בית בישראל, להציג חדשנות במותגים אלה ולהדגיש את המקום הייחודי שיש לכל אחד מהם במשפחה הישראלית.  "את 'תינוקלין' נבסס כמותג מוביל בעולם הכביסה לתינוקות ובכוונתנו להרחיב את פעילותו עם מגוון מוצרים נוספים להורים בישראל. 'ביומט' יבוסס בשוק המקומי כמותג אבקות כביסה מוביל, מרענן ויום יומי עבור משפחות גדולות בישראל המפעילות את מכונת הכביסה כ- 5-6 פעמים בשבוע" נמסר מליימן שליסל.

 

שני המותגים משווקים בישראל על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים, מזון ועוד. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il  ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.