ראשי חדשות בעסקים ליימן שליסל מרחיבה פעילותה, נכנסת לתחום ה- NON FOOD ותחל לשווק את המותגים "תינוקלין" ו"ביומט"
ליימן שליסל מרחיבה פעילותה, נכנסת לתחום ה- NON FOOD ותחל לשווק את המותגים "תינוקלין" ו"ביומט"
אבי בר כתב ב: "חדשות ישראל בעסקים"03/01/2018חדשות בעסקים, מוצרים שאינם מזון, צרכנותסגור לתגובות על ליימן שליסל מרחיבה פעילותה, נכנסת לתחום ה- NON FOOD ותחל לשווק את המותגים "תינוקלין" ו"ביומט"
למאמר הבאמינוי חדש - סיגל כספי מונתה למנכ"ל רשת טויס אר אס
למאמר הקודםדוד מימון, מנכ"ל אל על מסכם 4 שנים של התחדשות, הצטיידות ושדרוג צי המטוסים
מאמרים נוספים
נחתם הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בין חברת "CPC" המתמחה בפיתוח וייצור מערכות בתחום הביטחוני והצבאי לחברת E.S. Embedded Solutions 3000 המתמחה בתחום הפיתוח ואבטחת סייבר.
אבי בר כתב ב: "חדשות ישראל בעסקים"20/12/2024