כותרות אחרונות
Search

לילה קולינרי לבן בתל אביב !

לילה קולינרי לבן 

סיורים ללא תשלום בעקבות הוויסקי הישראלי הראשון,  במזקקת מילק אנד האני;

∨ מסיבת אפטר לילה לבן בדאבל סטנדרט

לילה לבן בכובשים-לילה שחור בלילה

 

לילה פתוח לציבור הרחב בעקבות הויסקי הישראלי הראשון במזקקת מילק אנד האני-  מרכז המבקרים של "מזקקת מילק  אנד האני", מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל, מזמין את הציבור הרחב, לבלות את הלילה הלבן במסע ללא תשלום בעקבות תהליך הייצור של הוויסקי הישראלי הראשון.

 

מזקקת מילק אנד האני, מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל, עורכת אירוע פתוח לקהל במסגרת לילה לבן. בערב זה תוכלו לראות בדיוק כיצד אנו יוצרים את הקסם הזה, שנקרא וויסקי סינגל מאלט וגם את הג'ין הלבנטיני המופלא שלנו , זוכה הפרסים. תוכלו, כמובן, גם לטעום ממוצרי המזקקה המגוונים- בעבור סכום סמלי של 35 ש"ח, תוכלו ליהנות מ6 טעימות שונות של מוצרי המזקקה. עלות טעימות לנרשמים מראש-30 ₪ בלבד. בנוסף, לאורך הערב נציע 20% הנחה על המוצרים בחנות המפעל שלנו- הטבה מיוחד לבאי האירוע.

 

לילה לבן בחינם במזקקה

ב 28.6, יום חמישי, רחוב התחייה 16 תל אביב- מזקקת מילק אנד האני. הסיורים בערב זה יהיו ללא עלות ויצאו בסבבים כל חצי שעה, החל מהשעה 19:00 ועד 23:00. יש להירשם מראש בלינק הבא- אירוע לילה לבן- מילק אנד האני

טלפון: 03-6320491

מייל: mh@mh-distillery.com

 

אפטר לילה לבן בדאבל סטנדרט וחגיגות שנתיים

צילום: חיים יוסף

יותם שילה מבכירי המיקסולוגים ובעלי בר הקוקטיילים הייחודי והיצירתי "דאבל סטנדרט" מרים לכם ערב לילה לבן שיימשך עד 5 בבוקר ובמהלכו יוגש בפעם הראשונה תפריטי הקוקטיילים והמנות החדשות לקיץ 2018. הלילה הלבן ימשיך ביומהולדת שנתיים לדאבל, באפטר לילה לבן שייערך ביום שישי החל מהשעה 13:00 . הדאבל יארח את הברבר שופ של ג׳מילי במסיבת אמריקן וינטאג׳ שיסדרו למסוקסים שבינכם את התספורת וזקן ללא תשלום. כמו כן יתארחו מיקסולוגים מוכרים חברים של הדאבל , יחולקו כרטיסיות  all you can drink  של הדאבל ויוגש תפריט ספיישל.

 

מסיבת שנתיים ואפטר לילה לבן בדאבל סטנדרט.  דיזינגוף 247 תל אביב (פינת נורדאו);  שישי 29/6 החל מהשעה 13:00 ועד שתיפלו מהרגליים; טלפון 035550966

 

לילה טוב ויטנאם

הווייטנאמית המדוברת ק-פה האנוי בכיכר רבין תערוך הפנינג לילה לבן החל משעה 20:00. הלילה יפתח עם הופעה אקוסטית של הזמר אליה גבאי בליווי גיטריסט- קאברים לשירים ישראלים ושירים מאלבומו. בנוסף יוגשו קוקטייל לבן- WHITE NIGHT- רום לבן, מחית קוקוס, אננס, נגיעת אפרסק ולימון מוגש עם שבבי קוקוס. 42 ₪; קינוח לבן- מוס שוקולד לבן עם קרמבל שיבולת שועל וקולי פסיפלורה ומנגו.42 ₪. החל מ-21:00  ינגן במקום די.ג'יי לייב. ויושק תפריט הלייט נייט החדש של ק-פה האנוי,אשר יכלול בין היתר דילים שווים כמו דאבל באו- (2 יחידות)+ ציפס+ 1/3 בירה/ כוס יין) = 59 ₪ ויפעל בימים ימים א'- ד' בין השעות 22:30-00:00. הלילה הלבן יסתיים עם לקוח אחרון

 

ק-פה האנוי. מלכי ישראל 3 ת"א. 03-6771184. תחילת הערב ב-20:00  ועד לקוח אחרון

 

לילה לבן בכובשים, לילה שחור בלילה

בעלי ביסטרו הכובשים והבר הקולינרי לילה מציגים ערב בשחור לבן לרגל אירועי לילה לבן. ביסטרו הכובשים יציע תפריט ספיישל פיקס במחיר 159 ₪ של מנות לבנות : ראשונה- פולנטה מתירס לבן, פטריות שימג'י   וטוויל פרמז'ן ; עיקרית – פילה דג לבן בתוספת ניוקי בפונדנט עיזים ; קינוח – סורבה קוקוס מצופה שבבי פקאן סיני ברוטב סילאן .

צילום: אושר זוהר

הבר הקולינרי לילה הממוקם מעבר למדרכה, מזמין ללילה שחור בלילה. הערב יכלול מנת ספיישל שחורה במיוחד- צ'אנקים של בשר מהמעשנת לצד רביולי שחור במילוי בצל מקורמל ברוטב פלפלת  89 )₪) . בנוסף, משנים את הפלייליסט הקבוע  לערב של מוזיקה שחורה עם גרוב אינסופי; ספיישל קוקטילים שחורים שנרקחים ברגעים אלו. וצפו ללילה ארוך של פינוקי שוטים. הלילה

 

הלבן יסתיים בבוקר או כמו שאומרים אצלנו לקוח אחרון חביב.

 

הכובשים 55, תל אביב. שעות פעילות: א'-ה ושבת 18:00-אחרון הלקוחות, שישי סגור. עסקית ערב בין 18:00-20:00. טלפון: 03-656-1636.

 

סופ"ש לבן בטיילור מייד – חגיגות 6 שנים

 

הטיילור מייד , בר הקוקטיילים הראשון בישראל ואחד המוסדות התל אביבים המצליחים של השנים האחרונות, שקם על חורבותיה של הסטפאן בראון האגדית, חוגג בין ה-28-30 ביוני, יומולדת 6, ברצף של שלושה לילות של מסיבות, דיג'יים אורחים, הופעות, תפריטים משוגעים, קוקטיילים חלומיים ועוד ועוד ועוד.

 

הטיילור קם במאי 2012 והפך מיד ללוקיישן עם באזז אדיר ותורים ארוכים שהשתרכו בכניסה 7 ימים בשבוע, והוא היה חלוצי בתחומו מכמה סיבות: הוא היה הקוקטייל בר הראשון בעיר, כזה שחרט על דיגלו לייצר ריגוש ומקוריות דרך קוקטיילים ייחודיים שהוגשו במגוון כלים שונים ומשונים, עם תפריט איכותי ומושקע שבזמנו היה מצרך נדיר בברים. ובאמת, הדיבור שנוצר על המקום מייד בפתיחתו, עם הכוסות המוטרפות ומבחר הקוקטיילים האינסופי, תפס כנפיים ברחבי העיר והפך את הטיילור בן לילה לשם שכולם דיברו עליו.

 

צילום: יח"צ

בנוסף, הטיילור היה הסנונית הראשונה במתחם אלנבי/בית הכנסת הגדול שהתפתח בשנים האחרונות לשכונת הבילויים המובילה בעיר בו שוכנים עשרות ברים ומסעדות שהפכו את האיזור כולו למעיין וויליאמסבורג תל אביבית עם אלפי בליינים ותיירים שכובשים את השכונה מדי לילה. הטיילור היה שם ראשון.

 

אבל אלה רק נקודות הפתיחה, ומעבר להן, כוח המשיכה של הטיילור וסוד ההישרדות שלו הם האווירה התמיד שמחה, תמיד משוחררת, ותמיד לא יומרנית שתמצאו במקום 7 ימים בשבוע. עם קהל יפה ואיכותי (אבל לא פלצני) וזרם קבוע של אנשים שמגיעים מרגע הפתיחה עד אחרי חצות.

 

במשך השנים הפך הטיילור לאחד המקומות המועדפים לחגיגה, וזה לא ממש משנה איזה סוג של חגיגה. מחתונות ובריתות מדי סופ'ש עד ימי הולדת (ממוצא יומי של 5-6 מדי ערב שזה די מטורף..),  אירועי חברה, השקות, איחודים משפחתיים, מפגשים מרגשים ומה לא. אולי זו החצר הנדירה שהפכה כבר לוקיישן חובה בכל ביקור בעיר, תפריט הקוקטיילים הפנטסטי או המנות שפשוט יושבות בול, זה כנראה כולם ביחד, כי בטיילור תמיד חוגגים.

 

והקסם הזה הוא מה שמבדיל את המקום האדיר הזה מעוד בר תל אביבי חולף או מסעדה טרנדית או מיני קלאב נשכח, והאמת שהיום אפשר כבר להגיד בהמון גאווה: הטיילור הוא מוסד תל אביבי אמיתי, כזה שתמיד יכלל ברשימת האופציות היותר טובות לחטוף בהם דרינק, לתפוס ארוחה טובה, להכיר איזה נפש תאומה לכמה שעות או לכל החיים, ולבלות לילה תל אביבי אותנטי. בלי יומרות, בלי פלצנות ובלי פוזה. כי זה הטייילור, למרות ההצלחה המסחררת, הוא תמיד נשאר צנוע, נעים ונוח לבריות. ובדיוק ככה הוא מתכוון להשאר.

 

אז יומולדת 6, זה קורה בסופ'ש האחרון של יוני, 28-30 לחודש, כל ערב מ-21:00 עד מאוד מאוחר, 3 לילות רצופים של תפריטים חד פעמיים וקוקטיילים מיוחדים, תקליטנים, הופעות, מסיבות, חגיגות עם השיק של הטיילור ועוד ועוד. כי 6 זה כבר לא תינוק, זה ממש ילד.

 

הנה הברייק דאון:

חמישי, 28.6 – אושרי כהן בסט חגיגי פלוס דיג'יים אורחים, אושרי אוחיון מבייק אוף ישראל עם תפריט בועט שיפיל אתכם מהכסא, ועוד כמה הפתעות שנשלוף מהשרוול במהלך הערב..

 

שישי, 29.6 – טריפונס בהופעה מלאה ואנחנו רועדים פה מאושר. חפלה יוונית עסיסית עם המאסטרו מניקוסיה, מטבח יווני עשיר וחגיגי, ומסיבה עם הרזידנט שלנו עומר טייר עד שתגידו הלווו דייי !

 

שבת,  30.6 – יום אחרון לחגיגות היומולדת שלנו עם ההרכב הרותח מלבי טרופיקל, השף בני אזולאי עם תפריט מקסיקני – ים תיכוני למות, ונדב הופמן בסט יומולדת שיסגור לכם את כל הפינות.

 

הכניסה לכל הימים והאירועים היא חינם.