כותרות אחרונות
Search

לכבוד חג פסח- רשת "TNX" מקבוצת שכולו טוב משיקה ליין מארזים בעיצוב חדש למתנות בפסח.

 

 

לכבוד חג פסח- רשת "TNX" מקבוצת שכולו טוב משיקה ליין מארזים בעיצוב חדש למתנות בפסח.

לקראת חג הפסח, רשת "TNX" מקבוצת שכולו טוב, המסייעת  לאנשים עם חסמים תעסוקתיים להשתלב בשוק העבודה, מלווה ומכשירה לתפקידים שונים בעולם המכירות ושירות הלקוחות, מחליטה ללכת על ליין מארזים בעיצוב חדש. 

 

צילום: יח"צ

 

רשת המתנות "TNX" הולכת על שינוי במגוון המארזים והעיצוב של המתנות במיוחד לקראת חג הפסח, ומשיקה ליין צבעוני ומיוחד. מארזי המתנות נוצרו על ידי אנשים עם מוגבלויות ועם חסמים תעסוקתיים כשמטרת הקבוצה היא להעניק להם כלים, עזרה וליווי, כדי שבסופו של דבר הם יוכלו להיות עצמאיים ולצאת לעבוד בסביבת עבודה רגילה ולא מוגנת. אז בין אם תרצו להפתיע את העובדים, בני משפחה או חברים, ניתן למצוא מגוון רחב של מתנות שיכול להתאים לכולם- מארזי שמפנייה, ערכות שוקולד, מארז 4 האחים להכנת עוגיות ביתיות, ועוד…

 

 

צילום: יח"צ

 

את המתנות תוכלו להזמין באתר- www.tnx.co.il

 

על הקבוצה:

קבוצת "שכולו טוב" הינה הקבוצה הגדולה בישראל הפועלת לשיקום והכשרת אנשים עם מוגבלויות. בכל שנה הקבוצה מלווה לשיקום תעסוקתי עבור כ 6,000 מקבלי שירות. הקבוצה פועלת למען שילוב אנשים עם חסמים תעסוקתיים בחברה ע"י שיקום פרו אקטיבי במגוון מותגים המהווים מרכזי הכשרה תעסוקתיים וחברתיים. הקבוצה מונה כ- 120 עסקים ומפעלים חברתיים במגוון תחומים בינהם: "קפה טוב", "סיפור חוזר", "TNX", "כלב טוב", "דנדשה", "קורינט", "הקונדיטוריה", "סומסום" ועוד…  הקבוצה נוסדה בשנת 2005 ע"י היזם עירד אייכלר ומנוהלת כיום ע"י עופר כהן מנכ"ל הקבוצה.