כותרות אחרונות
Search

קבוצת "פרטנר" מדווחת לראשונה על כך שיותר מ- 150 אלף משקי בית מחוברים לתשתית הסיבים האופטיים "פרטנר פייבר".

תמונה חינמית של: Chaitawat Pawapoowadon מ- Pixabay 

 

 

קבוצת "פרטנר" מדווחת לראשונה על כך שיותר מ- 150 אלף משקי בית מחוברים לתשתית הסיבים האופטיים "פרטנר פייבר".

קבוצת "פרטנר" חושפת לראשונה אבן דרך משמעותית בפרויקט הסיבים האופטיים העצמאי של החברה: 150 אלף משקי בית בישראל מחוברים לתשתית "פרטנר פייבר".

בנוסף  חושפת "פרטנר" לראשונה כי 336 אלף משקי בית מחוברים באמצעותה לתשתית אינטרנט.

 

 

'פרטנר פייבר' הושקה באוגוסט 2017, ונכון להיום (14.3.21), תשתית הסיבים העצמאית של פרטנר מגיעה כבר ליותר מ-760  אלף משקי בית (Home Pass) בעלי אפשרות חיבור לרשת. פרטנר פורשת את הסיבים האופטיים ברחבי הארץ, בעשרות ערים מנהריה ועד אילת, דרך עפולה, מעלה אדומים, ירושלים, באר שבע, שדרות, אשדוד, אשקלון, לוד, תל אביב, נס ציונה, ראשון לציון, רחובות, פתח תקווה, כפר סבא, רעננה, הרצליה, הוד השרון, חיפה, קריית מוצקין ועוד…

 

 

במסגרת דיווח של החברה הבוקר לבורסה, פרטנר חושפת ששיעור הלקוחות המחוברים ל'פרטנר פייבר" מתוך פוטנציאל החיבור המיידי של משקי הבית עם חיבור פעיל לרשת הסיבים ברמת הבניין (Home Connected), עומד על כ-30%, אחרי שנכון להיום, יותר מ-500 אלף משקי בית כבר חוברו באופן פעיל ברמת הבניין.

 

פרטנר מדווחת היום לראשונה גם על מספר לקוחות האינטרנט של החברה (לקוחות תשתית באמצעות שוק סיטונאי ובאמצעות תשתית הסיבים של פרטנר), העומד על יותר מ-336 אלף לקוחות אינטרנט.

 

אסנת רונן, יו"ר דירקטוריון קבוצת "פרטנר" מסרה: "דירקטוריון פרטנר גאה על אבן הדרך המשמעותית הזאת שהשיגה החברה. בתוך זמן קצר, שכלל התמודדות עם נגיף הקורונה, החברה המשיכה בנחישות לפרוש ולחבר את תשתית הסיבים האופטיים העצמאית של פרטנר ברחבי המדינה. מדובר במהלך עם משמעות לאומית לתשתיות התקשורת בישראל, ובשיפור משמעותי שירגישו לקוחות האינטרנט המחוברים לסיבים האופטיים של פרטנר. החברה מחויבת לפרויקט, ותמשיך בפרישת הסיבים, ובהוספת עוד מנויים שייהנו מאינטרנט מהיר בישראל."

 

איציק בנבנשתי, מנכ"ל קבוצת "פרטנר" – צילום: דודו בכר

 

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת "פרטנר" מסר: "ב-2017 הכרזנו על התכניות שלנו להקים פרויקט סיבים אופטיים בעל חשיבות לאומית, והיום כבר קרוב למחצית מלקוחות האינטרנט של פרטנר הם לקוחות פרטנר פייבר״. בנבנישתי הוסיף, כי "פרטנר היא דוגמא לכך שאפשר להגיע להיקפי פרישה משמעותיים בזמן שיא ולייצר שינוי אמיתי באיכות החיים ובתשתיות התקשורת בישראל, בפרויקט שהוא win win גם לצרכני התקשורת וגם לחברת התקשורת ולמשקיעים."

 

יובל קינן, המשנה למנכ"ל קבוצת "פרטנר", מסר: "לקוחות המחוברים לסיבים האופטיים של פרטנר, מדווחים על שביעות רצון גבוהה, שירות יציב ומהיר, שיעור נמוך משמעותית של קריאות טכנאי בהשוואה ללקוחות תשתית נחושת וכבלים, וחוויית לקוח מיטבית בגיימינג, בצפייה בסטרימינג ובריבוי מכשירים מחוברים בו זמנית."

 

לאחרונה, החלה "פרטנר" להרחיב את פרישת הסיבים האופטיים גם ליישובים המאופיינים בבנייה נמוכה של צמודי קרקע כדוגמת היישוב אורנית, שבחר בפרטנר לביצוע פרויקט רישות מלא לכלל משקי הבית ביישוב ולמוסדות המועצה. קיימים היום מספר פרויקטים דומים הנבחנים בחברה, וכן תכניות להרחבת הפרישה בערים בהן פרטנר כבר מחברת לקוחות, גם לשכונות של צמודי קרקע ומבנים נמוכים. 

 

"פרטנר" מיישמת טכנולוגיית Point-2-Point Gigabit Ethernet בתשתית הסיבים שלה, ומחברת את הסיב האופטי עד בית הלקוח, כך שלקוחות הסיבים של פרטנר נהנים מאיכות גלישה מרבית בלי לחלוק עומסים עם השכנים גם בשעות השיא.