כותרות אחרונות
Search

לכבוד יום האישה הבינלאומי, יוצא קניון רננים במבצע מיוחד – על כל קנייה שלכם, יתרום קניון רננים 5 ₪ בשמכם למאבק באלימות נגד נשים.

קניון רננים – צילום: שירן כרמל

 

קונים, נהנים ותורמים!
מציינים את יום האישה בקניון רננים.
 קונים ממגוון החנויות, מקבלים מתנות ותורמים למאבק באלימות נגד נשים.

המבצע יתקיים במשך שבוע, בין התאריכים 3-8 במרץ, 2021

 

לכבוד יום האישה הבינלאומי, קניון רננים יוצא במבצע מיוחד: על כל קנייה ב-349 ₪ קבלו מתנה שפתון של מאק או תיק ערב בשווי 99 ₪.  בנוסף, על כל קנייה יתרום קניון רננים 5 ₪ בשמכם למאבק באלימות נגד נשים, לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית ולנפגעי תקיפה מינית.

 

צילום: באדיבות קניון רננים

 

לכבוד יום האישה הבינלאומי קניון רננים יוצא במבצע קונים ותורמים, בשבילכן ובשבילן- על כל קנייה בסך 349 ₪ ומעלה במגוון חנויות הקניון, תוכלו לבחור מתנה מבין שתי מתנות בשווי 99 ₪, שפתון POWDER KISS של MAC או תיק ערב Mia Lia מתנת ארנקי שולה. בנוסף, קניון רננים יתרום בשמכם למען המאבק באלימות נגד נשים ויעביר 5 ₪ מכל קנייה לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית ולנפגעי תקיפה מינית.

 

צילום: באדיבות קניון רננים

 

איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית ולנפגעי תקיפה מינית מאגד תחתיו תשעה מרכזי סיוע מקומיים ושמטרתו המרכזית היא מאבק באלימות מינית. מרכזי הסיוע פועלים ברמה הפרטנית, ומספקים תמיכה רגשית עבור נפגעות ונפגעי אלימות מינית; וכן ברמה האזורית, בהעלאת מודעות וחיזוק הקשרים עם הקהילות בתוכן הם יושבים.

 

יום האשה הבינלאומי הוא יום חשוב בו אנו מציינות את החשיבות הרבה לאפשר לכל נערה ולכל אשה שוויון הזדמנויות ומימוש היכולות שלה. ביום זה חשוב לזכור שיש נשים רבות שסובלות ולא יכולות להשמיע את קולן. אנחנו נזעק את זעקתן.
  

מבצע תורמים וקונים ייערך בין התאריכים 3.3.21-8.3.21 (ללא מוצ"ש) ברכישה מצטברת יומית בלבד עד גמר המלאי.

קניון רננים מקפיד לפעול בהתאם להנחיות הממשלה ומשרד הבריאות ויפעל לפי התו הסגול

קניון רננים: https://www.renanim.co.il/