כותרות אחרונות
Search

לכבוד כניסתה של שנת 2020 משיקה רשת "Black" שתי מנות המבורגר חדשות !

 

חדש ברשת "Black" של 2020.

לכבוד כניסתה של שנת 2020 משיקה רשת "Black" שתי מנות המבורגר חדשות.

MIX בורגר  ואוסקה !

 

בנוסף למנות החדשות שהצטרפו לתפריט החדש של רשת בלאק לפני מספר חדשים, נוספו בימים אלה עוד שתי מנות המבורגר ייחודיות המשלבות מספר סוגי בשר ותוספות.

 

MIX בורגר – קציצת המבורגר מנתחי הבקר של בלאק, טחונים עם בשר Wagyu ונתח פיקניה, מוגש עם מיקס צ'יפס של צ'יפס רגיל וצ'יפס בטטה, לחמניה לבחירה ו 2 תוספות מעל לבחירה.

 

צילום:יורם אשהיים

 

אוסקה – המבורגר 220 גרם מבשר Wagyu אמיתי, האיכותי ביותר בעולם ,ברוטב מיונז חרדל, גבינת צ'דר, ערמת בצל מקורמל ברוטב ברביקיו, רצועות מעדן אווז ובטטה פריכה * מוגש בסניפים לא כשרים .

 

רשת בלאק ,רשת ההמבורגרים הוותיקה והאיכותית במדינה, הרשת הראשונה בארץ שאת המטבח שלה מוביל שף צחי בוקששתר, משיקה בימים אלה שתי מנות ייחודיות המסכמות את הטעמים הנבחרים של שנת 2019 ברשת. הטעמים המגוונים שרוב הלקוחות הקרניבורים העדיפו מעכשיו בהמבורגר אחד.

 

מנת המיקס בורגר החדשה תעלה 89 ₪ ובגרסה הכשרה שלה תוגש קציצת המבורגר מנתחי הבקר של בלאק , טחונים עם בקר אנטריקוט ובואנוס אייריס.

 

צילום:יורם אשהיים

 

 מנת האוסקה תעלה גם היא 89 ₪ וזאת בנוסף לתפריט חדש שהושק לפני מספר חדשים ומשופע בטעמים סובבי עולם, פיקנטיים, מעושנים, מתובלים בטעמים שהגיעו כהשראה מהמזרח הרחוק, אסיה ,אמריקה ומזרח אירופה.  לצד אלו מוגשים סלטים בריאים עתירי ירקות וירוקים ברטבים מקוריים וכמובן מנות הדגל הפופולריות שעליהן אי אפשר לוותר אף פעם.

 

צחי בוקששתר , שף ובעלים: "רשת בלאק לאורך כל השנים שמה את העדפותיו של הסועד הישראלי בראש סדר העדיפויות ומכאן מגיע הצורך לרענן, לפרגן ולהענות לדרישות של לקוחות הרשת הנאמנים"  וכל זאת לצד המנות הקלאסיות והמוכרות. החוזקה של בלאק היא איכות ללא פשרות של בשר ורכיבים טבעים וטריים גם בכל השאר"