כותרות אחרונות
Search

לנצח את החום ולישון טוב יותר בימי הקיץ החמים מסנני אוויר של "דייסון".

צילום: יח"צ "דייסון"

 

 

"Beat the heat, sleep better"

לנצח את החום ולישון טוב יותר בימי הקיץ החמים מסנני אוויר של "דייסון".

 

ארגון הבריאות העולמי מציין כי גורמי לחץ סביבתיים, ובהם רעשים, ויסות טמפרטורה וחום קיצוני, יכולים להשפיע על איכות השינה. אדם ממוצע מבלה כשליש מחייו בשינה. יש צורך בשינה איכותית וממושכת על מנת להחזיר לגוף את הכוח הגופני ואת הבריאות הנפשית, שינה לא מספקת היא בעיה מקיפה ובולטת של המאה ה – 21.

 

הבעיות:

זיהום רעש ומחזור שינה: ארגון הבריאות העולמי סימן רעש כאחד הגורמים הסביבתיים החשובים ביותר המשפיעים על יכולת ההירדמות ועל איכות השינה.

 

הפרעות שינה במזג אוויר חם קשורות לעיתים קרובות למערכת הוויסות החם ולגורם הפסיכולוגי של חוסר היכולת להירדם. אצל 28% מהמבוגרים ברחבי העולם נדודי שינה משפיעים על שנתם. חום זוהה כגורם לחץ סביבתי מרכזי במהלך השינה. חוסר שינה יכול להשפיע באופן ישיר על האופן בו אנו מרגישים ומתפקדים. בשנת 2018, 39% מהאנשים ברחבי העולם ציינו כי חוסר שינה  משפיע על רמת הריכוז והפרודוקטיביות שלהם במהלך היום.

 

שימוש במזגן: החום בקיץ יכול להגביר את התלות במערכות מיזוג אוויר מסורתיות בבתים שלנו. תחזוקה לקויה וסינון לא תקין גורמים לכך שמזהמים לעיתים קרובות פשוט מופצים בחדר, ומחזירים אוויר לא מסונן. זה עשוי להשפיע על אלו הסובלים מתסמינים הקשורים לאלרגיה.

 

צילום: יח"צ "דייסון"

 

קבלו טיפים של מהנדסי "Dyson" לשנת לילה טובה: 

הרגלים נכונים – אימוץ הרגלים נכונים בתחילת היום היא הדרך הטובה ביותר למנוע מהבית להפוך למקום חם ובלתי נסבל עד הערב. במהלך היום, זכרו לסגור את כל החלונות כדי להגן על הבית מפני השמש ולעזור לשמור על טמפרטורה קרירה. קירור הבית הוא אתגר אמיתי. טכנולוגיית Air Multiplier במסנני האוויר של "Dyson" מאפשרת שמירת טמפרטורה קרירה על ל ידי הפצת אוויר קריר בכל החדר, תוך כדי סינון.

 

סינון מרחב השינה – אלרגיות עשויות להחריף, זאת לאור שינויי אקלים ושגרת חיים בצל הקורונה.   עלייה בטמפרטורות עקב ריכוזי CO2 גדלים באטמוספירה הופכת את עונות האלרגיה לכבדות וארוכות יותר  תוך שהיא מאפשרת לצמחים המייצרים אלרגנים לעבור לאזורים חדשים. אבק יכול להילכד בתוך הבית, ולכן חשיפה מוגברת לאבק עשויה לגרום ליותר סימני נזלת, עיניים דומעות וגרון מגרד. באמצעות טכנולוגיית Air Multiplier™,  מסנן האוויר Formaldehyde Dyson Pure Cool יכול לשחרר אוויר מסונן לכל פינה בחדר. מצב אוטומטי מאפשר למסנן לשמור על טמפרטורה מועדפת בחדר ואיכות אוויר גבוהה יותר.

 

לילה שקט – מיזוג אוויר יכול לשקשק ולהרעיש, מה שעלול להפריע לשינה. מסנני האוויר של Dyson תוכננו להפחתת רעש ותפוקת אור, וזה חשוב במיוחד בלילה. מהנדסי Dyson השקיעו בפיתוח המוצר גם מההיבט של הפחתת תפוקת צליל המסנן תוך שמירה על ביצועי הסינון. המסנן תוכנן להיות שקט יותר ב-20%. כדי להפחית ברעש, מהנדסי Dyson שינו את נתיב זרימת האוויר הכולל על ידי הרחבת הצמצם (החריץ בו האוויר יוצא מהמסנן) והגיאומטריה שלו שופרה. התוצאה היא הפחתת  החיכוך בין האוויר למשטח הסינון ופחות רעש. הרעש הופחת מ-64 ל-61 דציבלים במהירות האוורור המקסימלית.

 

"Dyson" השיקה לאחרונה סדרת מסנני אוויר עם טכנולוגיית חישה חדשה לסינון מזהמים מסוכנים ליצירת סביבה ביתית בטוחה ונקייה יותר: Dyson Pure Cool Hot +cool Formaldehyde Dyson Pure Cool Formaldehyde.

 

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ 2,999 שקלים.

שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של מוצרי "Dyson" בישראל.

ניתן לרכוש באתר: www.dyson.co.il ובחנויות הנבחרות.