כותרות אחרונות
Search

לפתוח את השנה בטבעיות עם המוצרים של חברת Lavido, לקוסמטיקה טבעית ואורגנית

לפתוח את השנה בטבעיות עם המוצרים של חברת Lavido, לקוסמטיקה טבעית ואורגנית

המארזים משלבים בתוכם מוצרים טבעיים ואורגניים המעניקים טיפול יוקרתי ומפנק לגוף ולנפש לצד תחושת ניקיון ורעננות.

מרגשים את זה? עוד מעט הקיץ יגמר וייקח איתו את כל הזיעה החום והלחות ובמקומו תגיע אלינו רוח סתיו קרירה, עלי שלכת יתעופפו ברחוב והשנה החדשה תגיע ותדפוק לנו בדלת. לצד כל ההכנות התוכניות והתכנונים, קחי נשימה ותקבלי אותה הכי טבעי שאפשר. חברת Lavido, לקוסמטיקה טבעית ואורגנית, מציעה לכם שני מארזי חג ייחודים ומפנקים לכבוד השנה החדשה.

במארז ההתחדשות תוכלו למצוא קרם גוף ארומתרפי מטפח ומזין על בסיס חמאות מעשירות בעל ניחוח מאסק-קוקוס מפנק. קרם רגליים, המורכב משילוב צמח האכילאה הטיפולי ושמן עץ התה שידאג לשמור על כף רגל רכה ונעימה. סבון מוצק טבעי בניחוח פצ'ולי-וניל אשר יעניק לעור גמישות רכות וזוהר ופילינג גוף ארומתרפי לריענון וניקוי שכבת העור המתחדשת.

במארז הניחוחות המפנק תוכלו  למצוא קרם ידיים בניחוח לבנדר (70 מ"ל)   קרם גוף ארומתרפי בניחוח פטשולי-וניל,  פילינג גוף ארומתרפי  בניחוח מאסק – קוקוס וקרם לחות בקופסא פרחונית.

המוצרים המפנקים של Lavido מכילים שמנים צמחיים אורגניים ואתריים, אשר לא נוסו על בע"ח וללא רכיבים מהחי ומבטיחים חווית טיפוח לצד פינוק מושלם.

את המארזים המיוחדים של Lavido ניתן להשיג בחנויות המותג של הרשת ובאתר האינטרנט של החברה : http://www.lavido.co.il/viewCat.asp?cat_id=16.

lavido-10

צילום צוף פטרסון

מארז התחדשות מפנק לשנה החדשה :

מחיר: 149 ₪

מחיר מיוחד לחג – 119₪

.

מארז ניחוחות מפנק לשנה החדשה:

מחיר: 119.90 ₪

מחיר מיוחד לחג – 89.90 ₪