כותרות אחרונות
Search

לקוחות הסלולר של פרטנר נהנים מ- 6 חודשים של Apple Music בחינם

לקוחות הסלולר של פרטנר נהנים מ- 6 חודשים של Apple Music בחינם

בנוסף, כחלק משיתוף הפעולה הבלעדי בישראל בין Apple Music ופרטנר, מנויי הסלולר של קבוצת פרטנר יכולים להישאר מחוברים למוסיקה ולצפות בתכני הווידאו של Apple Music, ללא חיוב חבילת הגלישה שלהם בפרטנר וב-012 מובייל

קבוצת פרטנר מודיעה על שיתוף פעולה בלעדי עם שירות המוסיקה Apple Music בישראל. החל מהיום, מנויי הסלולר (פוסט-פייד) של פרטנר ו-012 מובייל, יכולים ליהנות מיותר מ-40 מיליון שירים באפליקציית Apple Music, בכל זמן ובכל מקום בישראל, בהצטרפות להטבה הבלעדית הכוללת 6 חודשים של Apple Music בחינם. על מנת להצטרף לשירות וליהנות מההטבה הבלעדית, יש לשלוח את המילה 'Music' בהודעת SMS למספר 999.

שירות Apple Music, שירות הזרמת המוסיקה למנויים המוביל בקצב הצמיחה שלו בעולם, מציע למנויים קטלוג עצום של יותר מ-40 מיליון שירים, בשילוב עם ספריית iTunes, ומאפשר האזנה מקוונת או הורדה של השירים להאזנה ללא חיבור אינטרנט, והכל לא פרסומות. מנויים יכולים גם ליצור רשימות האזנה אישיות, או ליהנות מרשימות ההאזנה של Apple Music, ולחלוק מוסיקה עם חברים. בנוסף, מנויים מקבלים גם המלצות יומיות המותאמות לטעמם האישי ולמוסיקה שהם אוהבים, יכולים להאזין לתחנות רדיו בסגנונות שונים, ולצפות בקליפים, סרטי תעודה ומופעי מוסיקה של האמנים האהובים עליהם. שירות Apple Music כולל גם את 'Beats 1', שירות מקוון להזרמת תכניות רדיו מרחבי העולם. שירות Apple Music מתאים לשימוש עם כל מכשיר iPhone, iPad, Apple Watch, Apple TV, Mac, CarPlay ו-PC, ועם מכשירי סמארטפון וטאבלטים מבוססי מערכת ההפעלה Android.

 

ההטבה הבלעדית ללקוחות פרטנר, זמינה מהיום גם למצטרפים חדשים וגם למנויים קיימים של שירותי הסלולר (פוסט פייד) של פרטנר ו-012 מובייל. לאחר הרשמה להטבה, ייהנו לקוחות פרטנר מגישה מלאה ל-Apple Music, ויוכלו להישאר מחוברים לשירים האהובים עליהם באמצעות הרשת הסלולרית או WiFi, או להוריד שירים להאזנה גם ללא חיבור לרשת.

שיתוף הפעולה הבלעדי בין Apple Music ופרטנר בישראל, מעניק בנוסף ל-6 חודשי Apple Music  בחינם למנויי הסלולר של קבוצת פרטנר, גם את היכולת הבלעדית של מנויי פרטנר ו-012 מובייל ליהנות משימוש חופשי בשירות הזרמת המוסיקה ללא חיוב חבילת הגלישה החודשית.

 

רשת ה-4G המתקדמת של פרטנר מותאמת באופן לחוויית האזנה מיטבית למוסיקה על גבי האינטרנט. עם רשת הסלולר המהירה עם הפריסה הרחבה ביותר בישראל, מנויים יכולים ליהנות מהאזנה רצופה ומצפייה בתכני Apple Music ללא הפרעות.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, אמר: "בשיתוף הפעולה הבלעדי של פרטנר ו-Apple Music, יצרנו את ההצעה המשתלמת ביותר למנויי הסלולר של פרטנר, שיכולים מעכשיו ליהנות מ-Apple Music בכל זמן, בכל מקום וללא חיוב חבילת הגלישה, על גבי רשת הסלולר המתקדמת של פרטנר, עם הטבה בלעדית של 6 חודשי Apple Music בחינם." 

 

פרטים נוספים על הרשמה ומימוש הטבת Apple Music למנויי הסלולר של קבוצת פרטנר, ניתן למצוא באתר פרטנר: https://www.partner.co.il/applemusic

 

לאחר מימוש הטבת 6 חודשי Apple Music בחינם, מנויי הסלולר של פרטנר/012 מובייל יוכלו להמשיך את המנוי לשירות Apple Music בעלות חודשית של 19.90 ש"ח למנוי, שישולמו באמצעות חשבונית פרטנר/012 מובייל, או לבטל את השירות באמצעות פרטנר/012 מובייל. לקוחות שנרשמו ומימשו את ההטבה יעודכנו בסמס/חשבונית לקראת סיומה.