כותרות אחרונות
Search

לקראת החורף, רב בריח מציעה את סדרת TOP לדלתות פנים

גשום בחוץ – יבש בפנים

הכינו דלתותיכם לחורף!  הקפידו על דלתות כניסה ופנים עמידות במים ומיועדות לתנאי מזג האוויר בישראל

*

עם תחילת החורף חשוב להיערך מפני הגשם שלא יגרום נזקים, אבל חשוב לזכור שגם בתוך הבית המים יכולים לגרום לנו לא מעט נזקים.

*

רב בריח מציעה את סדרת TOP לדלתות פנים – המתקדמת והטכנולוגית ביותר בישראל, בעלת עמידות רבה לנזקי מים

הגשם הראשון מסמן את בוא החורף, ואת בואן של הבעיות שבד"כ מתלוות אליו. חלקנו נערכים מבעוד מועד כדי למנוע את הנזקים שהגשם והמים יכולים לגרום לביתנו, ומי שלא – יצטער על כך בהמשך. אך עם זאת, רבים מאיתנו לא שמים דגש על הנזק שהמים יכולים לגרום לחפצים שמחוץ לבית ובפנים הבית, שיכולים לעלות ביוקר.

.

אחת הבעיות המוכרות בכל בית ישראל, היא נזקי המים שנגרמים מסיבות שונות, שהראשית בהן היא ניקיון הבית ושטיפתו בכמות גבוהה של מים. התופעה שנפוצה בישראל גורמת לא פעם לנזקי רטיבות ברהיטים ובדלתות הפנים בבית, שלא תמיד מותאמים לשיטת הניקיון הרטובה.   רב-בריח, המובילה את שוק הדלתות בישראל, השיקה בשנה האחרונה את סדרת TOP – סדרת דלתות הפנים המתקדמת והיפה בישראל. הסדרה מציבה סטנדרט חדש בדלתות הפנים בישראל כשהיא משלבת עיצוב עוצר נשימה, אסתטיקה ברמת גימור עילית יחד עם איכות בלתי מתפשרת והתאמה לצרכי השוק בישראל.

rav-bariac-1

צילום: יח"צ

דלתות הפנים היוקרתיות מסדרת TOP, הינן דלתות בעלות עמידות גבוהה לנזקי מים ומתאימות במיוחד לקהל הישראלי. הדלתות בסדרה מיוצרות עם מילוי פלקסבורד לבידוד אקוסטי, בעלות הגנה רחבה בחלקה התחתון של הדלת למניעת נזקי מים, מנעול מגנטי לנעילה שקטה, אטם היקפי והלבשותWPC  רחבות מתכווננות או טלסקופיות. הדלתות מיוצרות במפעל רב-בריח בישראל, בגימורים שונים ועומדות בסטנדרטים הגבוהים של איכות ומצוינות המאפיינים את החברה, תוך עמידה בסטנדרטים גבוהים של בקרת איכות ועיצוב.

.

גם בדלתות הכניסה, יש משקל רב לנזקי הגשם ומזג האוויר בכלל. האקלים בישראל מציב אתגר בפני דלתות הכניסה שחשופות לשינויים רבים בעונות השנה השונות. חשוב להקפיד שהדלת תהיה עמידה בפני נזקי האקלים וכמובן בפני הגשם, שעלול לפגוע בדלתות בחיפוי עץ, פורניר, פולימר או וינוריט. כדאי להקפיד על דלתות בצביעה אלקטרוסטטית המותאמת באופן מלא לאקלים בישראל וסף תחתון למניעת כניסה של גשמים כלל שניתן.

 

rav-bariac-3

צילום: יח"צ

מאיה דונרשטיין-יתיר, סמנכ"ל שיווק רב-בריח: "סדרת TOP  של החברה משתמשת בעוגנים ששמים דגש רב על האיכות הגבוהה ביותר, בתוספת לביטחון ועיצוב מתקדם. כפי שאנו פועלים בשווקים השונים בהן פועלת החברה, גם בתחום דלתות הפנים גייסנו את הידע רב יחד עם המומחים בתחום דלתות הפנים, על מנת ליצור סדרה שתציב סטנדרט חדש בעולם זה, ותעזור לצרכן הישראלי להתגבר על נזקי המים גם בתוך הבית".