כותרות אחרונות
Search

לקראת חגי תשרי, תערוכת הצעצועים הגדולה בישראל, Toy Time

צעצועים הם לא רק משחק לילדים

מתעדכנים בחידושים של עולם הצעצועים לקראת השנה החדשה

לקראת חגי תשרי, תערוכת הצעצועים המרכזית והגדולה בישראל, Toy Time בהפקת מרכז הירידים תל אביב, שמוקמה גם השנה בביתן 2, חזרה ובגדול ואירחה תחת קורת גג אחת את מיטב היצרנים והיבואנים בתחום הצעצועים, המשחקים ומוצרי הילדים והתינוקות.

השנה לראשונה, הציגו בתערוכה שני מעצבי משחקים אשר פיתחו מוצרים בעקבות סיפורם האישי: האחד ניצול שואה המעצב בובות ייחודיות והשני, אב צעיר שפיתח מיזם ייחודי בהשראת ביתו הקטנה

חידושים אלו נחשפו לראשונה בתערוכת הצעצועים הגדולה TOY TIME  בהפקת מרכז הירידים תל אביב, התערוכה המובילה והגדולה בישראל, המארחת תחת קורת גג אחת את מיטב היצרנים והיבואנים בתחום הצעצועים, המשחקים ומוצרי הילדים והתינוקות.

toytime 4 צילום כפיר סיוון

צילום כפיר סיוון

יצרני ויבואני הצעצועים המובילים בישראל, נערכים לקראת השנה החדשה והציגו בתערוכת Toy Time את מיטב החידושים האחרונים של תעשיית המשחקים לילדים.

התערוכה, שהתקיימה בין התאריכים 5-7 בספטמבר, בביתן 2 החדש, בהפקת מרכז הירידים תל אביב, יועדה לקהל מקצועי בתחום הצעצועים. התערוכה איגדה תחת קורת גג אחת את מיטב היבואנים והמשווקים של עולם הילדים והצעצועים המתחדש כל העת והציעה שלל אפשרויות יצירתיות וצבעוניות למבקרים בה. 

רעות דרורי מנהלת אגף תערוכות במרכז הירידים תל אביב: "מרכז הירידים זיהה את הצורך לאגד את העוסקים בתחום לתערוכה מקצועית, גדולה ומרכזית, ומפיק זו הפעם השישית את תערוכת ToyTime, מתוך מטרה להפגיש את היבואנים והיצרנים עם קניינים מובילים ובעלי חנויות מכל הארץ תחת קורת גג אחת. כך, מהווה התערוכה הזדמנות לכלל העוסקים בתחום לייצר שיתופי פעולה עסקיים ולהתעדכן בחידושים האחרונים ".

 Toy Time היא התערוכה הישראלית הגדולה בתחום וההיצע המגוון המוצג בתערוכה וכמות המבקרים הרבה, מעידים על היקף תעשייה זו."

בתערוכה לקחו חלק כ-40 יבואנים ויצרנים מתחום הצעצועים, משחקי חשיבה, מוצרי תינוקות, ועוד. בין החידושים שהוצגו בהתערוכה ניתן יהיה למצוא משחקי התפתחות ומשחקים חינוכיים, צעצועי דינוזאורים, דגמים תלת ממדיים, משחקי פיתוח המשלבים אלמנטים עיצוביים, לימוד אותיות ומספרים, משחקי חשיבה המחנכים לשיח בין ילדים בניגוד לתרבות המסכים של ימינו ועוד רבים.

לצד הצעצועים והמשחקים, הוצגו בתערוכה מספר מוצרים שעוצבו בהשראת צעצועי ילדים וחוויותיהם האישיות של המעצבים. המציגים הם דוד הירשפלד, ניצול שואה היוצר מבובות וחומרי מתכת עיצובים ודגמים עם אמירה, בובות על כסא גלגלים ואלמנטים הלקוחים מהחיים כמו בית כנסת עם מתפללים, רחבת ריקודים עם בובות רוקדות, לונה פארק ועוד. לצד הירשפלד, הציג המעצב רואי אבני כרטיסי טריוויה מאוירים ומעוצבים שפיתח בהשראת ביתו. הכרטיסים נועדו להורים שיוכלו לשים לילדיהם בתיק האוכל כרטיסיות טריוויה מעוצבות ובכך ליצור משחק חינוכי עם הילדים בשעת ארוחת העשר.

toytime 2 צילום כפיר סיוון

החידושים שהוצגו בתערוכה:

שם החברה: חברת 'ג'וקר נציגויות'

חברת ג'וקר נציגויות הציגה מספר חידושים בהם:

  • שם המוצר: DR STEVE HUNTER של חברת GEOWORLD, חברה לייצור דגמים איכותיים של עידן הקרח והדינוזאורים, מבית חברת ג'וקר נציגויות

הסבר על המוצר: מסע לעולם הפרהיסטורי – חברת GEOWORLD  מייצרת צעצועים חינוכיים בנושאים של טבע והעבר. מאובנים, אבני חן, מינרלים דינוזאורים, עותקים מושלמים, צעצועים ואוספים  לילדים ובני נוער, על מנת להביא אותם לעולם של פליאונטולוגיה, לשחק וללמוד. המשחק החדש מספר לילדים על כל החיות העתיקות ומשלב חפירה, צביעה והרכבה. המשחק כולל צעצועי הרכבת מודלים של החיות,  חפירה וממצאים של עצמות, צביעה של החיות האלו  וכו'. כל המוצרים מגיעים עם מידע הכולל תקופות מחיי בע"ח – מה אכלו, אזורי מחייה, תקופת היורה תקופת האדם הקדמון וכדומה

מחיר מומלץ לצרכן: 40-350 ₪

גילאים: 3 ומעלה

איפה ניתן להשיג: ניתן להשיג ברשתות הצעצועים והחנויות הפרטיות המובחרות

toytime 8 צילום אבי בר

צילום אבי בר

  • שם המוצר: GFORCE, חברה המייצרת רובי ספוג למשחק, מבית ג'וקר נציגויות

הסבר על המוצר: סדרת רובים ואקדחים איכותיים היורים כדורי ספוג לטווחים ארוכים. המוצרים מאוד קלים לתפעול, בטיחותיים ויגרמו לכיף גדול בקרב השחקנים. ניתן לשחק עם כל המשפחה, החברים, לבצע משימות ביחד ולגרות את הדימיון.

מחיר מומלץ לצרכן: 30-140 ₪

גילאים: 6 ומעלה

איפה ניתן להשיג: ניתן להשיג ברשתות הצעצועים והחנויות הפרטיות המובחרות

 

שם החברה: חברת גאוני , הולומדיה טכנולוגיות

משחקים חכמים לקטנטנים". המתמחה בפיתוח, עיצוב וייצור משחקי קופסא לימודיים איכותיים ומהנים. בתערוכה הציגה החברה מספר משחקים חדשים:

  • שם המוצר: ZOMETOOL, משחק המשלב מדע ואומנות: משחק הרכבה מיוחד מארה"ב שכובש את ישראל. ZOMETOOL הינו מוצר הרכבה פרמיום מיוחד ומאתגר המפתח את יכולת הבנייה התלת ממדית ודורש זמן רב בבניית מודלים מורכבים ומיוחדים. מתאים לילדים מורים ומדענים.

מחיר מומלץ לצרכן: 120-699 ₪

גילאים: מיועד לגיל 6 ומעלה ומתאים לבתי ספר, מורים ואקדמיה.

איפה ניתן להשיג: ניתן להשיג בחנויות וברשתות המובחרות

  • שם המוצר: פשוט לצחוק: משחק שלישיות "קורע" מצחוק לכל המשפחה שמחזק את הכישורים החברתיים ומסייע לתרגול שרירי הפנים ללא דיבור ועל ידי פנטומימה בלבד.

מחיר מומלץ לצרכן: 49.9 ₪

גילאים: גילאי 4 – 99

איפה ניתן להשיג: ניתן להשיג בחנויות וברשתות המובחרות

toytime 7 צילום אבי בר

צילום אבי בר

  •  פשוט ABC– ללימוד אותיות קטנות וגדולות והתאמת אות פותחת לתמונה מ A-Z ; פשוט לאיית באנגלית חלק א'– ללימוד אותיות קטנות, אות פותחת מ a-m, איות מילים בהתאם ללוח, כתיבה חופשית ; פשוט לאיית באנגלית חלק ב'– ללימוד אותיות קטנות, אות פותחת מ n-z,איות מילים בהתאם ללוח, כתיבה חופשית.

מחיר מומלץ לצרכן: סדרת משחקי התאמה מגנטיים ללימוד אנגלית–  69.9 ₪

גילאים: גילאי 6 ומעלה

איפה ניתן להשיג: ניתן להשיג בחנויות וברשתות המובחרות

 toytime 3 צילום כפיר סיוון

שם החברה: סמארט זון

חברת סמארט זון הציגה מספר חידושים בתערוכה הקרובה, ביניהם:

  • שם המוצר: מפצח הכספת

הסבר על המוצר: משחק מבריק המשלב היגיון, זיכרון, שאלות ממוקדות והסקת מסקנות האחרון שלא פיצחו את  הקוד שלו מנצח! קוד הכספת של הטירה מורכב ממנעול צבעוני ומפתח ממוספר.  לכל שחקן גישה לקוד אחד- מספר וצבע. שאלות נכונות לתשובות של כן ולא בלבד אם יש לנו את הצבע או את המספר או את שניהם! גיליתם… הצהרתם… הצלחתם! היריב מחוץ לסיבוב ולא… אתם בחוץ. 12 חלקי משחק מעוצבים מתמגנטים / 3-6 שחקנים / חברתי, משפחתי, מהנה ומאתגר. מתאים למשחק ברכב תוך כדי נסיעה ומעביר זמן מהנה ומבדר.

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪

גילאים: 7 ומעלה

איפה ניתן להשיג: צומת ספרים, הפיראט האדום, ובחנויות משחקים וצעצועים.

toytime 5 צילום אבי בר

צילום אבי בר

  • שם המוצר: Metal earth

על החברה: סמארט זון

הסבר על המוצר: סדרת דגמי הרכבה מרהיבים בתלת מימד ממתכת חתוכה בלייזר. בשלל נושאים: תעופה, חלל, תחבורה, שיט, אתרים מפורסמים וגם מלחמת הכוכבים  R2D2, X-WING STAR FIGHTER , באטמן ועוד גיליון מתכת חתוכה בלייזר ממנו יוצרים דגמים נפלאים. ללא דבק וללא מספריים.

מחיר מומלץ לצרכן: 45/ 65 / 85 ₪

גילאים: גילאי 14+ , מבוגרים וצעירים מתנה מיוחדת למשרד, לבית, נוי וכיו"ב הנאה מלאה

איפה ניתן להשיג: צומת ספרים, הפיראט האדום, ובחנויות משחקים וצעצועים

 

שם החברה: משחקי אורן

חברת משחקי אורן הציגה מספר חידושים בתערוכה הקרובה, ביניהם 2 משחקים המבוססים על משחק הרמי הקלאסי:

  • שם המוצר: רמי סטון

הסבר על המוצר: משחק חברה המיועד ל-2-4 שחקנים ומבוסס על משחק המפורסם רמי אבנים. המשחק מכיל אריחי פלסטיק איכותיים דמוי שיש.  האבנים מודפסות בשיטה חדישה וייחודית , עם גימיק מיוחד על אבנים מס' 11,12,13, עליהם מודפסים נסיך, מלכה ומלך. המשחק מכיל 4 מעמדים להנחת האבנים, 8 סדרות אבנים איכותיות ממס' 1 עד 13 ב- 4 צבעים שונים ו- 2 ג'וקרים.

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪  

גילאים:  לכל המשפחה

איפה ניתן להשיג: ניתן להשיג בחנויות וברשתות המובחרות

  • שם המוצר: אות, מילה משפט

הסבר על המוצר: טוויסט ייחודי במשחק רמי האבנים המפורסם, כאשר במקום לשחק עם מספרים, משחקים עם אותיות. המטרה היא לבנות מילים ומשפטים במקום סדרות של מספרים. כך מקבל המשחק הקלאסי טוויסט מעניין ומלמד. המשחק מכיל 110 אבני אותיות איכותיות דמוי שיש, 2 ג'וקרים ו-4 מעמדים להנחת האבנים.

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪  

גילאים:  לכל המשפחה

איפה ניתן להשיג: ניתן להשיג בחנויות וברשתות המובחרות

toytime 6 צילום אבי בר

צילום אבי בר

 

שם החברה: סטופר

שם המוצר: מנורת הלילה של Tinyboo

הסבר על המוצר: ליין מנורות המבוססות על טכולוגיית LED  המתאימה לקטנטנים המפחדים מהחושך. בסדרה דמויות של רוחות רפאים ידידותיות קלות לשימוש הן להורים והן לקטנטנים.

המנורות המקסימות יעזרו להורים להפוך את תהליך ההשכבה לנעים יותר ואת החושך מפחיד פחות עבור הקטנטנים.

כל המנורות פועלות על סוללות, ללא חוטים מסורבלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 60-160 ₪

גילאים: החל מהלידה

איפה ניתן להשיג: ניתן להשיג בחנויות וברשתות המובחרות

 

שם החברה: הוצאת כנרת זמורה- ביתן דביר

שם המוצר: מגוון ספרי ילדים מובילים

הסבר על המוצר: ההוצאה, שמתאפיינת בספרים המשלבים בין הדור הישן לחדש, תציג ותמכור את כל קטלוג ספרי הילדים שלה, ספרי הילדים המובילים בארץ ובעולם. ביניהם  הספרים של רינת הופר (איילת מטיילת, חנן הגנן ועוד), ספרי ג'וליה דונלדסון (סדרת טרופותי, לקוף יש בעיה ועוד), ספרי הילדים של יהונתן גפן (הכבש השישה עשר, הכוכבים הם הילדים של הירח ועוד), ספריו של פאול קור (סדרת כספיון, הפיל שרצה להיות הכי ועוד), ספרי הילדים של אתגר קרת, שפע של ספרי קרטון לפעוטות של מיטב הסופרים וספרים רבים נוספים הנקראים ביותר בארץ בינהם- אריה הספרייה וקרנפים לא אוכלים פנקייק עטורי הפרסים.

מחיר: החל מ-30 ₪.

גילאים: גילאי 3 – 8.

איפה ניתן להשיג: ניתן להשיג בכל חנויות הספרים, וכן בחנויות הצעצועים והרשתות השונות

 

שם החברה: ג'ירפה טויס

חברת 'גירפה טויס' הציגה מספר חידושים בתערוכה הקרובה:

  • שם המוצר: טטריס bopit tetris של Hasbro

הסבר על המוצר: משחק טטריס בשילוב אקשן ותגובה מהירה- משחק הטטריס האהוב של פעם חוזר בגרסה מודרנית ועדכנית, אשר מאתגרת את השחקן בהשלמת תצרפי טטריס בתלת ממד המצריכה תגובה מהירה ומדויקת. המשחק מורכב משני חלקין לחיצים, אשר מחוברים יחד. בכל חלק מופיעה צורת טטריס מוכרת, ובפעולת סיבוב והצמדה של 2 החלקים מתבצעת ההתאמה של הצורות. ככל שהשלבים מתקדמים מהירות התגובה עולה בהתאם. המשחק תורם למהירות תגובה ומפתח חשיבה אנליטית וקואורדינציה מוטורית. לצפייה במשחק- https://www.youtube.com/watch?v=XAwkzNx8vWA

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪

גילאים: מגיל 8

איפה ניתן להשיג: ניתן להשיג בחנויות וברשתות המובחרות

  • שם המוצר: Whacks Ball of

הסבר על המוצר: כדור המורכב מ-30 צורות מגנטיות שונות, מהן ניתן להרכיב אינסוף צורות ודמויות. המוצר מיועד למבוגרים לא פחות מאשר ילדים ונועד לפתח את החשיבה והיצירתיות, הוא מתאים למהנדסים, אמנים וכד'. במקומות עבודה רבים הבינו שעל מנת לפתח את היצירתיות של העובדים יש צורך בהכנסה לסביבת העבודה מגוון "צעצועים" להפגת המתח ופיתוח היצירתיות. גם לילדים, מדובר ב"צעצוע" התורם רבות לפיתוח המחשבה והיצירתיות

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪

גילאים: כל הגילאים

איפה ניתן להשיג: ניתן להשיג בחנויות וברשתות המובחרות

 

toytime 9 צילום אבי בר

צילום אבי בר

שם החברה:  נתת קבלת! של מיכל לאופר

משחקים המעודדים תקשורת, אינטליגנציה רגשית, ערכים, רגשות, מודעות וכישורי חיים

שם המוצר:  סדרת המשחקים המצליחה עכשיו, לראשונה, בשפה הערבית – מה אני מרגיש? בשפה הערבית ; מה אני רוצה? בשפה הערבית ; לתת ולקבל! בשפה הערבית

הסבר על המוצר:

  • לתת ולקבל! –  משחק זיכרון שכולו מעשים טובים שמפתח אינטליגנציה רגשית ומעודד התנהגות חיובית. לצד הציורים המתוקים שעל הקלפים על כל צמד קלפים מופיעה שאלה, למשל: מתי צריך לחכות בסבלנות? את מי שיתפתי? במה? ומי שמוצא את הצמד מתבקש לענות על השאלה. חמוד וערכי

גילאים: מומלץ לגילאי + 3

  • מה אני מרגיש? משחק בו מדברים על מה שמרגישים שמעודד שיחה, שיתוף והתנסות בביטוי רגשות ומפתח יכולת לשים לב לרגשות הזולת. ארבעה קלפים זהים יוצרים סדרה. בכל קבוצת קלפים מובע רגשת באמצעות סיטואציה מאויירת: ילדה נעלבת מפני שלא משתפים אתה במשחק, ילדים שמחים קובצים בטרמפולינה. על כל קלף-רגש כזה יש עלון המסייע לפיתוח מיומנויות שיחה וביטוי רגשות בעזרת קלפי המשחק וגם עם שאלות כמו מתי נעלבתי? וממה? מה משמח אותי? פותח בליווי פסיכולוגית קלינית לילדים

גילאים: מומלץ לגילאי + 4

  • מה אני רוצה? משחק מצחיק ומרגש של שאלות ותשובות. המשחק מפתח דמיון, יצירתיות, חשיבה מקורית, כושר ביטוי וניסוח, מטפח התבוננות פנימית ומסייע להכיר את הרצונות האמיתיים. המשחק פשוט מאוד להבנה ובעיקר מפתיע, מאחר והוא מלמד את המשתתפים להביע את מה שהם באמת רוצים. ההפתעה העיקרית נובעת מהעובדה שעצם העלאת השאלות והצורך בתשובות מהירות מאפשרים לכל משתתף לגלות באמת את עצמו

גילאים: מומלץ לגילאי + 6

מחיר מומלץ לצרכן:  59 ₪

איפה ניתן להשיג: בעברית- בחנויות המשחקים והספרים ברחבי הארץ ; בערבית- ברחבי הארץ בחנויות המשחקים באזורים בהם יש אוכלוסייה ערבית.

 

שם החברה: טויסט עמית יבוא ושיווק בע"מ

שם המוצר: BMW 12V ממונע עם מוט דחיפה

הסבר על המוצר: מכונית ממונעת לילדים עם מוט דחיפה. היתרון של המוצר, ששונה מכל שאר הממונעים בשוק, הוא מוט דחיפה המיועד להורים, השולט על מערכת ההיגוי (חוץ מהשלט). הילד/ההורה יכולים לשחק במוצר בתור ממונע עם שלט, רדיו, מנגינות, אורות, דלתות נפתחות וכאשר נגמרת הסוללה משחררים על ידי קלאצ' את המנועים מהגלגלים בלחיצת כפתור, שולפים את מוטה דחיפה אשר שולט על הגלגלים הקדמיים ואפשר עכשיו להסיע את הילד בתור מכונית עם מוט דחיפה ולא ממונע או חשמל.

הלקוח מקבל פה 2 מוצרים מתבקשים במוצר אחד: ממונע חשמלי + שלט חכם, ומכונית עם מוט דחיפה להורים שנוחה מאוד לטיולים עם הילדים.

מחיר מומלץ לצרכן: 999 ₪

גילאים: מגיל שנה ועד גיל 4

איפה ניתן להשיג: בכל הרשתות וחנויות הצעצועים המוכרות

 

שם החברה: ש. בר נתן

שם המוצר: sheepys

הסבר על המוצר: ביגוד ועזרים בסיסים לתינוקות בגילאים שונים

מחיר: החל מ40 ₪ ועד 300 ₪

גילאים:  N-06 חודשים

איפה ניתן להשיג: מוצצים ,ובכל חנויות המתמחות בתינוקות

 

שם החברה: smarTrike ,אצבעוני יבוא ושיווק

שם המוצר: תלת אופן מדגם  infinity

הסבר על המוצר: דגם ה infinity  הינו החדש והמתקדם ביותר המצטרף נועד לשמש את הפעוטות החל מגיל 10 חודשים ועד לשלב המעבר לאופני  שיווי המשקל. הוא מאופיין  בריפודי בד מעוצבים ובעל מאפייני בטיחות מתקדמים. תלת האופן מצויד במושב הנוטה לאחור בעת הצורך, בצמד בולמי זעזועים מובנים בקדמת האופניים ובשיטת היגוי מהפכנית הבלעדית ל smarTrike    היא טכנולוגיית  "היגוי בנגיעה"  המעניקה להורים חווית היגוי נוחה מאין כמוה ורכיבה חלקה ונוחה לפעוטות המוכרת משימוש בעגלות פרימיום לתינוקות.

מחיר: 860 ₪

גילאים: 10 חודשים עד גיל 3

איפה ניתן להשיג: ברשתות התינוקות והצעצועים המובחרות

 

toytime 4 צילום אבי בר

צילום אבי בר

שם החברה: "חלום לי" “DreamBow”

שם המוצר: משחקי "חלום לי", משחק "SO DO YOU"

הסבר על המוצר: DreamBow היא חברת תוכן ישראלית שמטרתה להעשיר ולהעצים ילדים והורים בזמן האיכות שלהם. כל המוצרים ב DreamBow הם פיתוח ישראלי מקורי, משחקי החברה מומלצים על ידי מכון אדלר ונוצרו בליווי פסיכולוגית קלינית לילדים. משחקי "חלום לי" – מומלצים ע"י מכון אדלר, פותחו על ידינו בארץ בעזרת פסיכלוגים ומשווקים בהצלחה כבר ב 8 ארצות – עכשיו גם בארץ. משחק "SO DO YOU" –משחק חברתי ומשפחתי להכרות, צחוק והנאה. משחק חדש פרי פיתוחו של ד"ר יוסי קדמי. המשחק מעוצב בקופסא מהודרת ובו 165 קלפים מעוצבים וקוביית משחק ייחודית ובו שאלות העוסקות בנושאי חיים שונים., עבר, הווה, עתיד, שאלות שמחברות לתחושות טובות ושאלות המעלות צחוק והנאה.

מחיר: החל מ 50 ₪ ועד 139 ₪ לצרכן

גילאים: משחקים לכל המשפחה – התמחות בגילאי הגן והכתות הנמוכות של ביה"ס היסודי

איפה ניתן להשיג: בכ-1000 נק' מכירה בארץ כולל רשתות ספרים, חנויות צעצועים, אתרי אינטרנט שמוכרים משחקים וכמובן באתר שלנו.

 

שם החברה: טואלטו 2014 בע"מ תחת שם המותג "באבלס"

שם המוצר: ערכה להפרחת בועות סבון ענקיות

הסבר על המוצר: הערכה כוללת מקלות הפרחה, חישוק לתרגילי בועות ואבקה להכנת 10 ליטר נוזל בועות.

מחיר: טווח מחירים בין 40-50 לצרכן.

גילאים:2-100

איפה ניתן להשיג: ברשתות הצעצועים ובחנויות המובחרות (טוויז אר אס, הפיראט האדום, עידן 2000, כפר השעשועים וכ'ו.