כותרות אחרונות
Search

לקראת חג הפסח מציעה רשת "ג'נטלמן" מארזי שי להרמת כוסית בסטייל.

 

 

ארבע כוסות היין בפסח הן רק ההתחלה – לקראת החג מציעה רשת "ג'נטלמן" מארזי שי להרמת כוסית בסטייל.

לצד המצות והחרוסת, מקבלת גם שתיית היין מקום של כבוד בליל הסדר – דבר שהופך את מעמדי ומארזי היין למתנת חג קלאסית שמעטרת את שולחן החג.

 

ליל הסדר הוא החג בו כל סועד מרים כוסית לפחות ארבע פעמים, ואין מתבקש יותר מאשר להעניק מתנות מעולם היין והאלכוהול – שמשלימות את עיצוב השולחן ומשמחות לבב אנוש. רשת "ג'נטלמן" מציגה במיוחד לקראת החג סדרה רחבה של מארזי שי מעולם היין והאלכוהול בעבודת יד ובעיצוב רטרו נוסטלגי שיהפכו את הרמת הכוסית למשמחת אפילו יותר.

 

רשת "ג'נטלמן" מציעה עשרות מארזי חג שונים מעולם היין והאלכוהול, שיהפכו את הרמת הכוסית המשותפת למפתיעה, משעשעת ומלאת סטייל.

 

ג׳נטלמן – פותחן ליין ומפצח אגוזים – צילום: יח"צ

 

לחובבי מכוניות היוקרה תוכלו להעניק מעמד יין מתכת מושחרת בעיצוב רכב רטרו, ובו בקבוק היין יושב לצד הנהג. למארחים המתכננים טיסה לחו"ל בקרוב תוכלו להעניק מעמד יין ממתכת מושחרת בעיצוב מטוס רטרו, שללא ספק יגרוף מחמאות.

 

ג׳נטלמן – מעמד עץ ליין אקזוטי – צילום: יח"צ

 

אלו מצטרפים לדגמים נוספים כגון בר יין רטרו בצורת גרמופון עם מקום לשני בקבוקי יין, מעמד בעיצוב כד עץ עתיק המאפשר לשלב, בנוסף  שני בקבוקי יין, גם שתי כוסות יין להשקה ומעמדים בעיצובים נוספים.

 

ג׳נטלמן – ערכת ברמן מעוצבת ואיכותית 12 חלקים במעמד במבוק – צילום: יח"צ

 

לצד מעמדי היין מציגה הרשת גם סדרה רחבה של מארזי מתנה המשלבים פריטים לאוהבי אלכוהול, למעשנים, פריטים למשרד או פרטי אופנה. כלל המארזים מגיעים בקופסת עץ מהודרת בצביעת – Wash  מושחרת, שתישאר ותשרת את מקבל המתנה מעבר לפריטים המעוצבים שבתוכה.

 

ג׳נטלמן – מטוס מתכת לבקבוק יין – צילום: יח"צ

 

בעולם המתנות לבית מציעה הרשת עשרות גלובוסים מפורטים בעבודת יד, שעוני קיר מעוצבים, ובעולם המתנות האישיות – גולת הכותרת של הרשת, מאות אפשרויות מקוריות למתנות: שעוני יד, תכשיטים, ארנקים, סטים לגילוח וטיפוח, חגורות, תיקי עסקים ותיקי צד מעור של בתי אופנה בינלאומיים בהם קלווין קליין (Calvin Klein), טומי הילפיגר (Tommy Hilfigerׂ( וארמני (Armani) ועוד.

 

מחירים החל מ- 149 שח'

להשיג באתר ובסניפי רשת ג'נטלמן, משלוחים בפריסה ארצית

www.gentleman.co.il