כותרות אחרונות
Search

לקראת חג פורים – תפתחו את האוזניים: הקונדיטורית אסטלה ריגשה את החניכים בעדי ירושלים.

 

 

לקראת חג פורים – תפתחו את האוזניים: הקונדיטורית אסטלה ריגשה את החניכים בעדי ירושלים.

אסטלה, בעלת בית הספר המפורסם ללימודי קונדיטוריה שנושא את שמה, הגיעה אתמול (שלישי)  למרכז 'עדי ירושלים' להכין עם החניכים במקום מתכון מתוק וחגיגי במיוחד של אוזני המן לקראת חג הפורים הממשמש ובא.

אסטלה הידועה בעוגות ובקינוחים הייחודיים שלה, התכבדה בהכנת אוזני המן, שהותאמו במיוחד לצרכי החניכים במקום המתמודדים עם בעיות רפואיות מורכבות. על ההכנה היה אמון גם השף של עדי ירושלים שי מדלסי, ששילב כוחות יחד עם השופטת המפורסמת כדי ליצור את המאפה המושלם.

 

אסטלה אופה אוזני המן – צילום: מרכז "עדי ירושלים"

 

בעדי ירושלים ציינו, כי אסטלה הביאה איתה כישרון קולינרי ולב ענק, שילוב שרוממם את מצב הרוח עבור עשרות החניכים, התלמידים ואנשי הצוות במקום.

 

בסיום הביקור, חתמה אסטלה בספר האורחים והתקשתה להסתיר את התלהבותה: "תמשיכו לעשות עבודת קודש, לשמור על אנרגיה חיובית, יש לכם שמחת חיים שלא מובנת מאליה".

 

מנכ"ל עדי ירושלים, שלומית גרייבסקי: "אחד הדברים המיוחדים במרכז הוא היכולת לאפשר לכל אחד לחוש ולהתנסות באותה חוויה כמו כל אחד אחר, רק הצורה מותאמת ובטוחה, גם עם אוזני המן. ביוזמה מדהימה של אורי אוברוצקי.. הגיעה אלינו אסטלה, שיחד עם הצוות המקצועי הכינה אוזני המן עם הילדים. היא חיזקה אותנו מאוד, זכינו בגדול!"

 

אסטלה קרדיט צילום מרכז עדי ירושלים 2

 

רובכם מכירים את אסטלה, כשופטת הקשוחה מבייק אוף ומתוכניות הטלוויזיה, אבל לא כולם יודעים שלקונדיטורית המפורסמת יש גם לב ענק ורגיש.

 

מרכז עדי ירושלים מעניק קשת רחבה של שירותים מגוונים הניתנים על ידי אנשי צוות בכיר ומוביל בתחומו, ומספק מענה ייחודי בריאותי, שיקומי וחינוכי לכ-200 ילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית, התפתחותית ומוטורית, להם ולבני משפחותיהם.