כותרות אחרונות
Search

לקראת ט"ו בשבט, סלט פירות בהינף יד

לקראת ט"ו בשבט 'כרמל דיירקט' מציעה לכם להכין סלט פירות בהינף יד עם קוצץ פירות או ירקות לקוביות של SLICER (סלייסר) המקורי!

חברת 'כרמל דיירקט', המייבאת ומשווקת בישראל מגוון מותגים בינלאומיים ומובילים  בתחום כלי הבית, אביזרי בישול, ריהוט הגן החצר ועוד, מציעה לכבוד ט"ו בשבט, קוצץ פירות או ירקות  לקוביות,  איכותי וחזק במיוחד מבית המותג SLICER (סלייסר) המקורי!

להשיג ברשתות כדוגמת: ACE, דומו, 4שף, לגעת באוכל, בחנויות מתמחות ובאולם התצוגה של  'כרמל דיירקט'. כמו כן תוכלו לבחור את המוצר המתאים לכם מבין 3 אפשרויות: סלייסר קלאסי, סלייסר פרו או סלייסר פרימיום:

  1. סלייסר קלאסי מציע סכין קוביות אחת (6 מ"מ):  לחיתוך פירות או ירקות לקוביות קטנות וכן סכין לחתוך ג'וליאנים.

מחיר: 110 שקלים (במקום 149 שקלים מחיר לצרכן).

slicer 1

קיצוץ פירות לקוביות עם קוצץ סלייסר מבית כרמל דיירקט צילום אסף אמברם להשיג בכרמל דיירקט

  1. סלייסר פרו מציע שני סכיני קוביות (6 מ"מ ו – 9 מ"מ): לחיתוך פירות או ירקות לקוביות גדולות או קוביות קטנות הסכין עם הקוביות הגדולות יכולה לשמש גם כסכין לחיתוך צ'יפס מתפוחי אדמה שלמים.

מחיר: 150 שקלים (במקום 199 שקלים מחיר לצרכן).

clicer 2

טו בשבט סלט פירות בשניות בודדות עם מעשיר מאסטר סלייסר להשיג ברשתות מתתחות ובכרמל דיירקט צילום אסף אמברם

  1. סלייסר פרימיום שלושה סכינים (2 סכינים קוביות 6 מ"מ וקוביות 9 מ"מ) לחיתוך פירות או ירקבות לקוביות קטנות וקוביות גדולות או מקלות, כמו כן חיתוך פרוסות של ירקות לתבשילים כמו מוקפץ

מחיר: 180 שקלים (במקום 239 שקלים מחיר לצרכן)

slicer 3

טו בשבט סלט פירות בשניות בודדות עם מעשיר מאסטר סלייסר להשיג ברשתות מתתחות ובכרמל דיירקט צילום אסף אמברם

להשיג ברשתות כדוגמת: ACE, דומו, 4שף, לגעת באוכל, בחנויות מתמחות
ובאולם התצוגה של היבואן 'כרמל דיירקט' (רחוב המלאכה 13, א.ת. לוד)

לפרטים נוספים : 1-700-700-642   www.carmeldirect.com

חברת 'כרמל דיירקט' נוסדה בשנת 2004, מייבאת ומשווקת בישראל באופן בלעדי את מיטב המותגים והיצרנים בעולם. החברה מתמחה בייבוא, שיווק והפצה למבחר המוצרים של המותגים שברשותה תוך שימת דגש על איכות המוצר, אחריות ומתן שירות. החברה עובדת בשני שווקים עיקרים – עולם כלי הבית ועולם סביבת החוץ.

בעולם כלי הבית ניתן למצוא את המותגים המובילים: SLICER: סלייסר (קוצץ ירקות רב תכליתי), 'מאסטר סלייסר', 'ספירל סלייסר' ועוד; אביזרי בישול  וכלי בית: BAMIX (בלנדר המוט הטוב בעולם), TRAMONTINA  (מותג סכינים וכלי בית מברזיל), ו- PENSOFAL(מותג סירים ומחבתות ביוקרמיים, פטנט רשום).

בין מותגי סביבת החוץ ניתן למצוא את מיטב המותגים המובילים בגרילי הגז:
GRANDHALL (המציע עוצמות חום גבוהות במיוחד) NAPOLEON (המציע גרילי גז עשויים מיציקות אלומיניום, נירוסטה איכותית וטכנולוגיות מתקדמות), GRILL CAESAR (גרילי גז מודולאריים למטבחי חוץ) ו-GRILLDOME (מעשנה וגריל פחמים). כמו כן החברה מייבאת ומשווקת מותגים איכותיים במיוחד של ריהוט גן ושמשיות:  HARTMAN(ריהוט גן וחצר), GLATZ (שמשיות).