כותרות אחרונות
Search

לקראת יום הטבעונות, "פיצה רוסטו" בהרצליה מציעה לקהל לקוחותיה פיצה טבעונית.

"פיצה רוסטו" בהרצליה מציעה לקהל לקוחותיה פיצה טבעונית.

חיים בכר מבעלי "פיצה רוסטו" הפך ב-5 השנים האחרונות לדמות מוכרת בהרצליה.

 

בניסיון לתת מענה מספק לכלל לקוחותיהם כולל הטבעוניים שבהם, וכדי שיוכלו גם הם ליהנות מהבצק והרוטב המיוחד של "פיצה רוסטו" לקראת יום הטבעונות, החליט חיים בכר הבעלים לאפשר לטבעוניים באופן קבוע, להזמין פיצה טבעונית.

 

צילום: פיצה רוסטו

 

אך בשונה משימוש בתחליפי גבינה למיניהם, אשר מפחיתים מטעמה של הפיצה, מעודדים ב"פיצה רוסטו" ומקדמים שימוש במצרכים בריאים יותר כגון: בסיס שמן זית ומצע בצל סגלגל כשמעל ושאר התוספות האהובות, בטטה חציל פטריות פסטו ותוספות מגוונות טבעוניות נוספות שיוצרים טעם עשיר ועסיסי לפיצה הטבעונית.

 

צילום: פיצה רוסטו

 

חיים בכר הבעלים של "פיצה רוסטו" הפך ב-5 השנים האחרונות לדמות מוכרת בהרצליה. הפיצריה שלו בסך הכול בת 5 וכבר הפכה למיני-מוסד מקומי, לא בגלל שהוא מביא את המתכון של הפיציולו הראשי של רומא או מייבא גבינה מיוחדת מניו ג'רזי, אלא דווקא בגלל האותנטיות הישראלית שמרגישה לנו כמו בית. אל "פיצריה רוסטו" באים או מזמינים כדי לאכול פיצה שישראלים אוהבים – פשוט כך.

 

צילום: פיצה רוסטו

 

הפיצרייה של חיים בשעות אחה"צ היא תמצית ההוויה הישראלית – זוג צעיר עם ילדה לצד מרצה בכיר מהמרכז הבינתחומי. שני קשישים יוצאי ברית המועצות לצד אב חוזר בתשובה ובנו הצעיר. חיים מארח את כולם באנרגטיות ובלבביות, פה סמול טוק , שם בודק פיצה המוגשת לשולחן.

 

צילום: פיצה רוסטו

 

אין אצלו תפריט – הוא יאפה לך את הפיצה המושלמת בשבילך. לצד כל פיצריות הטרנד עם התוספות המשוגעות וטעמים מתרבויות זרות, פיצה רוסטו מחזירה את הצרכן המקומי לטעם הישראלי, טעם של הבית. פיצה בטעם שישראלים אוהבים מחומרי הגלם הגבינות של מחלבת עברי דרך הבצק היחודי לנו וכמובן הרוטב, אוי הרוטב הזה.

 

תמונות נוספת של הפיצה המופלאה הזאת,  ניתן לראות כאן:

https://www.facebook.com/PizzaRosto