כותרות אחרונות
Search

לקראת ראש השנה וחגי תשרי, משחקי חשיבה וצעצועים מבית אקספלור toys !

 

 

משחקי חשיבה וצעצועים – אקספלור toys !

מתנה שהיא גם מהנה וגם מפתחת את המחשבה !

 

לקראת חגי תשרי הקרובים חברת אקספלור toys- מקבוצת חגים נחלים, יבואנית משחקי חשיבה ויצירה לילדים, מציגה את משחקי הקופסא והצעצועים המומלצים לראש השנה וחגי תשרי. משחקים שמשלבים גם הנאה וגם תורמים להתפתחות של הילדים, חוויה מהנה לכל המשפחה, מחוץ למסכים. תקופת החגים זו הזדמנות מעולה לבלות זמן איכות עם הילדים, לגבש ולחזק את התא המשפחתי.

 

בקטגורית גלגלים ותנועה, אפשר למצוא:

מותג Q Play

 

צילום: יח"צ

 

מציג את הדגם החדש תלת אופן nova. תלת אופן היחידי שמגיע מורכב, מתקפל בקלות וניתן לשאת אותו לכל מקום. בעל פתיחה קלה ומהירה, וללא שום פעולה מורכבת. כולל סכך שמש להצללה והגנה מרבית – עמיד בפני גשם. ידית טלסקופית מתכווננת לנוחות ההורה, כולל שני תיקי אחסון גדולים לנוחות מרבית. מסעד ידיים יציב, חזק ובעל אפשרות פתיחה להושבה קלה של הילד בכיסא מרופד ואורטופדי . מעצורי בטיחות בגלגלים העשויים מחומר איכותי.

מחיר מומלץ לצרכן: 899 ₪ . ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

בקטגורית משחקי הרכבה, אפשר למצוא:

Pixie Crew 

 

צילום: יח"צ

 

פיקסי מייצרת עבור הילדים עולם שלם של דמיון ויצירה, שכל אחד לייצר את מה שהוא מדמיין. כל המוצרים של פיקסי מעוצבים על ידי לוח העשוי מסיליקון רך עליו ניתן להציב פיקסלים בודדים. הפיקסלים מגיעים ב- 24 צבעים שונים וניתן להחליף אותם ולשנות את מיקומם ולהרכיב את מה שאתם רוצים, מדמות ועד לציור חיות. הפעולה מאד קלה ונוחה, כל שצריך לעשות זה לקחת את הפיקסל ולהניח אותו על לוח הסיליקון. פיקסי היא חברה צעירה וחדשנית עם שלל מוצרים שונים ומעוררי השראה, המעודדים שובבות, יצירתיות ודמיון.

מחיר מומלץ לצרכן: 25 ₪ – ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

לוז  LOZ – דגמים חדשים למשחק הבנייה והרכבה.

 

צילום: יח"צ

 

החברה מייצרת דמויות ומבנים להרכבה מקוביות הרכבה קטנות. המודלים נבנים בתלת מימד, ההרכבה היא לפי תוכנית בנייה כאשר הבנייה היא לפי שלבים. הבנייה מלמדת את הילדים לעבוד לפי שלבים, לקרוא תוכניות, מוטוריקה וסבלנות. והעיקר מוציאה את הילדים מהמסך! בשלל הדמויות והמבנים ניתן למצוא : דמויות שלו גיבורי על ועד חיות, כולל מגוון גדול של מבנים מוכרים מהעולם, כמו הבית הלבן ועד ספינת המלחמה סנטה מריה. החיבורים מאד איכותיים ובגב כל אריזה ניתן למצוא הסבר על המבנה, כך שלא רק בונים גם מקבלים מידע .

המשחק מתאים לילדים מגיל 10 ומעלה. מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 39.90 ₪

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

בקטגורית משחקי החשיבה, אפשר למצוא:

קיובולו 

 

צילום: יח"צ

 

"מי יכול לסיים את המגדל שלו ראשון?". משחק קוביות שמאד יזכיר לכם את המשחק הקלאסי טטריס בשילוב של המשחק פוקר. הרעיון הוא ליצור את המגדל המושלם (לפי חוקי המשחק) ראשון לפני היריב. במקביל תמנעו מהיריב שלכם לבנות את המגדל המושלם. ניתן לשחק בו לבד, גם ללא יריב. משחק שעובד על חשיבה יצירתית ,מהירות תגובה. מכיל חלקים קטנים, אינו מיועד לילדים מתחת לגיל-3.

מחיר מומלץ צרכן: 89-99 ₪ – ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

קיטו – keetoo

 

צילום: יח"צ

 

משחק חשיבה חדש בקצב מהיר לכל המשפחה. המטרה – להיות הראשון לזהות את הסמלים החסרים מכל קלף ולאסוף את מירב הנקודות. תצעקו "KEETOO" כדי להוציא מריכוז את מהשחקנים האחרים ולמנוע מהם לפענח את הפרטים החסרים לפניכם.

מחיר מומלץ לצרכן:69.90  ₪ .ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

בקטגורית בובות והרכבה, אפשר למצוא:

Iplush – בובת קטיפה מתנפחת

 

צילום: יח"צ

 

iPlush פותר את הבעיות הגדולות שיש לכל צעצועי הקטיפה המסורתיים. כיצד אוכל לאחסן בקלות, לנסוע, לתפור או לנקות דמויות מלאות וגדולות? הבובות של iPlush פותרות את כל הבעיות, הם קלים לאחסון, רכים ומתנקים בקלות. לכל iPlush יש בלון פנים עמיד, מותאם אישית בצורת הדמות עם ז'קט קטיפה חיצוני. פשוט למלא אותו באוויר בעזרת משאבת האוויר הנוחה ולסגור את השסתום אוויר שמוסתר בדיסקרטיות. כאשר הגיע הזמן לאחסן, יש להוציא את האוויר ולקפל.

כל iPlush נארז בקופסה בהתאמה אישית, שניתן להשתמש בה מחדש כתיק נשיאה עם ידית. כל קופסה כוללת גם משאבת אוויר דו כיוונית רב-תכליתית. כל בובת iPlush נוצרת עם המון יצירתיות שכל ילד יזכור אותה. בובת iPlush עשויה בקטיפה איכותית, מה שהופך אותה ליותר רכה ונעימה לחיבוקים.  מגוון חדש ונרחב של דמויות מחבקות, צבעוניות וייחודיות, אין ספק הכל ילד יתאהב בהם עם הנגיעה הראשונה.

מחיר מומלץ לצרכן:129.90 – 149.90 ₪ .ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.