כותרות אחרונות
Search

לקראת ראש השנה, יקבי כרמל מציעים לשולחן החג, יינות איכותיים במחירים השווים לכל כיס !

לקראת ראש השנה, יקבי כרמל מציעים לשולחן החג, יינות איכותיים במחירים השווים לכל כיס !

יקבי כרמל מציגים שפע של רגעי שמחה משותפים לחגי תשרי עם מהדורות חגיגיות לסדרות היין האהובות: SelecteD ו-Private Collection מהדורת וינטג' חגיגית לסדרת SelecteD ומארז טעימות מנצח של היינות הזוכים בתחרויות Best Value מסדרת Private Collection 

 

לקראת ראש השנה, יקבי כרמל, היקב האהוב והוותיק בישראל, מציעים יינות איכותיים במחירים שווים לכל כיס לשולחן החג ומשיקים מהדורות חגיגיות של הסדרות Private Collection ו- SelecteD: מהדורת וינטאג'  לסדרת SelecteD הכוללת סלקטד קברנה סוביניון 2017 וסלקטד אמרלד ריזלינג 2017 המעוצבים בתווית וינטג' מקורית, ומארז טעימות Private Collection הכולל שלושה יינות מוקטנים, קברנה סוביניון, שיראז ומרלו, אשר זכו במדליות זהב בתחרות Best Value, כי למה לבחור רק יין אחד, אם אפשר לטעום מגוון יינות ולחלוק חוויית טעימה ורגעי שמחה משותפים עם המשפחה והחברים.

 

 כדי להתרשם מהיינות המיוחדים ומהמהדורות החגיגיות של הסדרות המובילות של יקבי כרמל, התארחנו במתחם יקבי כרמל ובאחד הכרמים וקיבלנו סקירה מקיפה  על הדרך שעושים הענבים מהכרם ועד לשולחן החג. 

 

טעימות שף בסמוך לאחד הכרמים של יקבי כרמל – צילום: אבי בר

המשגיח מורדכי בממלכת יקבי כרמל – צילום: אבי בר

יפתח פרץ היינן הראשי מציג את עיקרי הדברים בעשיית יין טוב – צילום: אבי בר

יפתח פרץ, יינן ראשי, מנהל מחלקת יין  ביקבי כרמל, בעל תואר בייננות וניהול גפנים מהפקולטה לחקלאות  viticoltura de enologia באיטליה. את דרכו המקצועית החל יפתח באיטליה ביקב Monte Rosa ולאחר מיכן ביקב Poderi di San Pietro. עם חזרתו לארץ בשנת 2006 הצטרף לצוות הייננים של יקבי כרמל ולאחר כשנתיים מונה ליינן אחראי ביקב זיכרון, תפקיד אותו מילא עד לשנת 2012. בשנת 2018 חזר יפתח ליקבי כרמל כיינן ראשי. יפתח מביא עמו ניסיון ניהולי ומקצועי עשיר בעולמות היין והגפן, הכרות עמוקה עם יקבי כרמל, המוצרים והאנשים. מחלקת היין מונה חמישה ייננים בעלי ותק וניסיון רב בתחום מהארץ ומהעולם הכפופים ליפתח פרץ, ומביאים מגוון דעות וכלים לשולחן מקבלי ההחלטות.

 

רן אסא מנהל שיווק  יקבי כרמל – צילום דיוודי סילברמן

 

רן אסא מנהל שיווק  יקבי כרמל: " המגמה הבולטת בענף היין בשנים האחרונות הינה מעבר לצריכת יינות איכותיים במחירים נגישים, למעשה למעלה מ- 90% ממכירות היין בישראל הינם במחירים של עד 40 ₪ לבקבוק ובחנויות המתמחות עד 50 ₪ לבקבוק.  לקראת חגי תשרי יצאנו במהדורות חגיגיות של יינות איכותיים במחירים שווים לכל כיס לשולחן החג בסדרות המובילות שלנו SelecteD ו-Private Collection. לצדם, אנו מציעים כתמיד גם את יינות האיכות הנוספים שלנו הן ברשתות והן בחנויות המתמחות".

 

יקבי כרמל צילום איל קרן

 

על הסדרות:

Private Collection

סדרת יינות עטורת שבחים בשל איכות היינות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה. הסדרה זוכת 3 מדליות זהב בתחרות Best Value 2018. כמו כן, סדרת Private Collection הינה הסדרה המובילה בקטגוריית המחיר שלה. היינות האדומים של סדרת Private Collection בעלי אופי מורכב, בוגר, ארומטי ומחוספס ונוכחות בולטת, היינות הלבנים בעלי חומציות גבוהה ותומכת, רעננים ומתאימים לשילוב עם ארוחות קלות או מנות פתיחה.

 

יקבי כרמל – צילום איל קרן

 

לרגל חגי תשרי יקבי כרמל משיקים מארז במהדורה מוגבלת של שלישיית יינות מוקטנים בגודל של 375 מ"ל, קברנה סוביניון, שיראז ומרלו, על מנת שכולם יוכלו ליהנות ולטעום בשולחן החג את הטעמים המגוונים והמנצחים של סדרת היינות המובילה במחיר שווה לכל כיס.

 

ארז מוקטנים PC של יקבי כרמל צילום איל קרן

מחיר המארז 55 ₪. ניתן להשיג בחנויות היין המתמחות.

 

 

SelecteD

סדרת היינות האיכותית, ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יינות מובילה בישראל, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות נגישים וארומטיים בעלי אופי צעיר, פירותיי ורענן. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת SelecteD  המותאמים לחיך הישראלי מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות צריכה אישית, ארוחה משפחתית ובכל אירוע ואירוח. יינות הסדרה הם יינות עסיסיים, שכיף לשתות אותם, "יינות לשתות ולא יינות לטעום".

 

סדרת סלקטד מיקבי כרמל מחיר בקבוק 24.90 שקל צילום איל קרן

 

לרגל חגי תשרי משיקים יקבי כרמל מהדורה מוגבלת של Selected בעיצוב וינטג' כהצדעה לסדרה המובילה והכי ישראלית שמלווה משפחות רבות מזה שנים רבות בחגים ובאינספור רגעים מרגשים ושמחים. המהדורה הכוללת את היינות הנבחרים בסדרה: סלקטד קברנה סוביניון 2017 וסלקטד אמרלד ריזלינג 2017. 

מחיר לבקבוק 24.90 ₪. ניתן להשיג ברשת שופרסל עד גמר המלאי

 

על יקבי כרמל

יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, 135 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים.  יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל ומפעילים ארבעה יקבים: היקב המרכזי בזכרון יעקב, יקב אלון תבור בגליל, יקב קאיומי בגליל העליון ויקב יתיר בתל ערד.

 

היקב ההיסטורי הגדול של המדינה עבר מהפך בעשורים האחרונים ומייצר כיום יינות בסדרות שונות, מיינות שולחניים בסיסיים ועד ליינות סופר פרמיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל  וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות, ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.

 

בקבוקי היין של יקבי כרמל הנמצאים על שולחנות של כמעט כל בית ישראל במשך כל השנים, מחזקים את הרגשת השמחה, החום המשפחתי, הפתיחות והאופטימיות.