כותרות אחרונות
Search

לקראת ראש השנה מציגה חברת נעמן בישול מקצועי ואירוח בסטייל !

נעמן מציגה בישול מקצועי ואירוח בסטייל !

לקראת ראש השנה מחדשת נעמן את המדפים בכל חנויות המותג ומציעה קולקציות חדשות עם מבחר טרנדים עדכניים ובינלאומיים

בולטת בייחודה Smokeless – סדרת מחבתות עם טכנולוגיה חדשנית, בלעדית ומפתיעה – לבישול וטיגון ללא ריח וללא עשן

 לראשונה, כלי אוכל והגשה בעיצוב חדשני מקורי של מעצבות הבית בסטודיו נעמן גרופ

 

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ: "האתגר שלנו הוא להעניק ללקוחותינו, ובמיוחד לקראת החג הקרב, את המוצרים המיטביים והכי עדכניים ברמה בינלאומית בתחום כלי הבישול והאירוח. בזכות החדשנות חווית הקנייה בנעמן היא תמיד איכותית, מרגשת ומשתלמת"

 

 

צילום: אבי בר

 

נעמן, המובילה את עולם הבישול והאירוח, משיקה לקראת ראש השנה קולקציות חדשות המצטיינות בפרקטיות ובנוחות וכוללות מגוון רחב של כלי אפיה, כלי בישול, המשמשים בו זמנית גם לחימום, להגשה ולאחסון במקרר, גאדג'טים ואביזרים משלימים למטבח הביתי והמקצועי בטקסטורות ובעיצובים מקוריים ויפיפיים. לנעמן 70 חנויות בפריסה ארצית השופעות כלי מטבח המותאמים למגוון קהלים, ובקרוב יושק גם אתר קניות מקוון שיספק חווית קניה נגישה וזמני אספקה מהירים לקהל הלקוחות שמעדיפים לערוך מסע קניות וירטואלי.

 

צילום: אבי בר

 

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ מוסיף: "בנוסף לאיכות הבלתי מתפשרת השנה יש לנו גם טאץ' אישי הבא לידי ביטוי בעיצוב בלעדי ומקורי של מגוון עשיר של מוצרים. כמי שמחויבים לסטנדרטים גבוהים, רתמנו לקולקציה החדשה גם טכנולוגיה וחדשנות בינלאומית המאפשרת בישול ללא עשן וריח, שימוש בתנור ובמיקרוגל, עמידות במדיח הכלים ואחוזי בלאי אפסיים". 

 

צילום: דן לב

 

בהובלת היועץ הקולינארי השף אסף גרניט, יוצאת נעמן עם ה-Smokeless – סדרת מחבתות חדשה בקונספט מהפכני, שטרם נראה כמותו בארץ, המאפשר בישול וטיגון ללא ריח וללא עשן. בזכות מנגנון ייחודי נשאב העשן שנוצר בזמן הבישול לתוך פתח מיוחד הממוקם בתוך המחבת ונפלט דרך פתח יציאה שבתחתיתה, היישר לאש שם הוא נשרף ללא עקבות ריח.   

 

צילום: דן לב

 

בראש השנה הקרוב יוכלו לקוחות נעמן ליהנות לראשונה מקולקציות וסדרות חדשות של כלי אוכל בעיצוב בלעדי, פרי עבודה של צוות מעצבות הבית בסטודיו נעמן גרופ בהובלתה של ויקה יוסל, מנהלת מחלקת עיצוב ומיצוב מסחרי, וביניהן:

∨ סדרת כלים INK יוקרתית בעיטורים מעודנים ואלגנטיים במיוחד עם מסגרת זהב דקה ועמידה המאפשרת הכנסתם למיקרו וגם למדיח הכלים.

∨ סדרת אקוורל המאופיינת בציורים במרקמים ובצבעים הנראים ממש כמו ציורים שנעשו בעבודת יד מושקעת ומוקפדת.

∨ סדרת "מסיבת התה" העליזה במראה שובב, הכוללת קומקום, כוסות, ספלים וצלחות מעוצבים בגדלים שונים לשימוש יומיומי או לאירועים מיוחדים. הכלים עשויים זכוכית כפולה עם הדמויות האהובות של מיקי ומיני מאוס שיפתיעו את האורחים.

 

צילום: אבי בר

 

לקראת החג, יוכלו לקוחות נעמן ליהנות גם ממגוון המוצרים מבית מקסוול & וויליאמס, המותג האוסטרלי הנמכר ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם, שישווק מעתה בנעמן. מבין המוצרים שיהיה ניתן להתחדש בהם לקראת החג – מבחר עשיר של כלי הגשה אלגנטיים ומערכות כלי אוכל בשלל דוגמאות ובעיצובים ססגוניים שיעצימו את חוויית האירוח החגיגי.

 

צילום: אבי בר

 

וההפתעות לא נגמרות רק במוצרים. לרגל החגים מכריזה נעמן על שורה של מבצעים אטרקטיביים במיוחד –  40% הנחה בקנייה מעל 149.9 ₪, 30% הנחה ללקוחות שסכום קנייתם לא יעלה על 149.9 ₪.

 

צילום: אבי בר

 

 

מבצע השקה מיוחד יהיה על מבחר הכלים מסדרתSmokeless  החדשה שניתן יהיה לרכוש ב-40% הנחה בכל סניפי נעמן ברחבי הארץ. המבצע בתוקף עד 30.09.18 ו/או עד גמר המלאי. אין כפל מבצעים.

 

צילום: אבי בר

 

 

וכמו בכל שנה, נעמן חוסכת ללקוחותיה לא רק בעלויות אלא גם בזמן ומציעה בחנויות המותג מגוון רחב של מארזי מתנה מהודרים – רק לבוא ולרכוש, מבלי להמתין בתור הארוך ולהתעכב בעמדות האריזה.