כותרות אחרונות
Search

לקראת שידור העונה השישית והחדשה של הסדרה "משחקי הכס", יעלה ב- yes ערוץ פופ-אפ לסדרה הפופולרית ביותר בעולם. הערוץ ישודר באפיק מספר 16 ב- yes

 22 ימים, 50 פרקים, 150 הצצות אל מאחורי הקלעים, ערוץ פופ-אפ אחד, הערוץ יכלול מגוון תכנים חדשים לחובבי הסדרה ולצופים חדשים, ובהם גם בינג' לכל פרקי הסדרה על כל עונותיה, קטעי פרשנות חדשים וראיונות מאחורי הקלעים שישודרו לראשונה, משחקי טריוויה הקשורים לסדרה ועוד הפתעות

yes משיקה את ערוץ "משחקי הכס", ערוץ פופ-אפ מיוחד שישדר את כל פרקי הסדרה המצליחה של HBO, זוכת פרס האמי לסדרת הדרמה הטובה ביותר, שהפכה לתופעה עולמית. הערוץ הייעודי יעלה לאוויר ב-3.4 באפיק 16, ויסיים את שידוריו ב-25.4 בשעה 05:00, עם שידור פרק הבכורה של העונה השישית והחדשה של "משחקי הכס", במקביל  לשידורה בארה"ב.

הערוץ ישדר מדי ערב ברצף את פרקי חמש העונות הראשונות של הסדרה, החל מ-21:00 ועד 06:00 בבוקר שלמחרת, לצד הקרנת מגוון תכנים מסקרנים נוספים המציגים את יצירת "משחקי הכס", סדרת הטלוויזיה היקרה והמורכבת ביותר להפקה בעולם. החומרים יכללו בין היתר קטעי וידאו שלא שודרו מעולם, המציגים את "מאחורי הקלעים" של הפקת הסדרה, ראיונות עם האמנים העובדים על הסט, פרשנות וביאורים של היוצרים והשחקנים לכל פרק ופרק, ניתוחים והסברים של פרקים מיוחדים וסצינות אייקוניות, פרטי טריוויה מפתיעים, פרומואים וחומרי קידום ממדינות שונות בעולם, ואת TOP5: מצעד של כל מה שלוהט ורלוונטי בממלכת ווסטרוז בקריינות של המגישה והעיתונאית, לירון וייצמן.
לערוץ נבנתה אריזה גרפית ייחודית אנימטיבית המשלבת את מוטיב החרבות והכס עם העורב האייקוני של הסדרה, לצד מעברונים קריאטיביים, "פרסומות" למוצרים שניתן להשיג רק בסדרה, אילן יוחסין שמנסה להסביר את נפתולי העצים המשפחתיים בווסטרוז ושכבת וידאו ייחודית שצולמה בארץ, בהשתתפות הכס.

הערוץ עולה לקראת שידור העונה השישית והחדשה של הסדרה, אשר כל פרקיה ישודרו ב-yes Oh וב-yes VOD במקביל לשידור בארה"ב. זו תהיה הפעם הראשונה שעונה של הסדרה קודמת לספרים ולכן מחשש ספויילרים לא שוחרר דבר מלבד הטריילר לעונה החדשה, אשר שבר את שיאי הצפייה לסדרה של HBO  – יותר מ-30 מיליון צפיות בפחות מ-24 שעות!

דנה שטרן, מנהלת מחלקת הערוצים, הרכש וה- VOD של yes : "yes שמחה להשיק ערוץ ייעודי ל"משחקי הכס", שהינו בגדר חגיגת תוכן אולטימטיבית למעריצי הסדרה האפית, ועבור צופים חדשים. הערוץ יעניק חווית צפייה בינג'ית מהנה, ויציע תכנים מיוחדים ומגוונים אודות "משחקי הכס", אשר יפתיעו גם את המכורים הכבדים של הסדרה".

ערוץ משחקי הכס יהיה זמין באפיק 16 החל מה-3.4 ובמקביל גם ב-yes GO

כל פרקי הסדרה זמינים גם ב-yes Binge ב-VOD וגם ב-yes GO