כותרות אחרונות
Search

לראשונה בארץ מופע רחוב של מוסיקה אלקטרונית על קונסולת משחק של גיימבוי

צלם: אהרון מנור

היוצר אהרון מנור יופיע בפסטיבל שאון חורף עם מוסיקה אלקטרונית המנוגנת כולה על קונסולת הגיימבוי.

בית מרקחת עזה, רחוב עזה 29/2/2016 בשעה 20:00

במסגרת אירועי 'שאון חורף' שיתקיימו בימי שני בחודש פברואר ברחבי העיר ירושלים, ביוזמת רשות הצעירים בעיריית ירושלים, יופיע לראשונה בארץ היוצר אהרון מנור עם מופע אלקטרוני לייב, בעזרת  קונסולת המשחקים הניידת GameBoy של חברת נינטנדו, מופע על טהרת סאונד ה-8 ביט. מנור, יוצר ירושלמי בעל יכולות מיוחדות, הפיק מופע מוסיקה אלקטרונית מקפיצה וסוחפת בזכות "LSDJ” – תוכנה שנכתבה על ידי  johan kotlinski. התכנה מאפשרת לשלוט בארבעת מחוללי הסאונד שנמצאים בתוך הגיימבוי, וכך בעצם, להלחין מוסיקה מקורית ולנגן אותה ישירות מהגיימבוי.

אהרון מנור, יוצר ירושלמי בינתחומי, חוקר, ומעלה יצירות בתחומי המחול, מופיענות, מוסיקה, מוסיקה אלקטרונית,  קומיקס, עיצוב ועוד. מנור: "      מאז הילדות קיימת בי אהבה למשחקים אלקטרוניים, ובמיוחד למשחקים הישנים שבהם. לפני כמה שנים נחשפתי לסצנה של מוסיקת גיימבוי עכשווית והתרגשתי מהסאונד ומהאפשרויות. קיימת  רומנטיקה תמימה וראשונית, גם מבחינה צלילית, וגם טכנית בומסיקה שיוצרים מהגיימבוי . אני ממליץ לכולם לבוא לאירועי שאון חורף, וכמובן להופעה שלי שהיא בהחלט הופעה מיוחדת. כמו כל כלי נגינה, גם הגיימבוי מביא איתו הרבה סוגים וז'אנרים שונים של מוסיקה."

פסטיבל שאון חורף הינו אירוע החוצות הגדול ביותר בישראל שמתקיים בחורף. מידי יום שני במהלך חודש פברואר ישתלטו למעלה מ-500 אמנים, מוסיקאים ויוצרים על ארבעה מוקדים שונים ברחבי העיר ויהפכו את הרחובות, העסקים, קירות הבניינים וחלונות הראווה לחללי תצוגה בהם יתקיימו כ300 אירועים: פעילות אמנותית, מוסיקלית, סדנאות קולינריות, מסיבות רחוב ואירועי תרבות, הכל במטרה לקדם את העסקים בעיר ולשמש כמנוע צמיחה כלכלי.

הפסטיבל מושך מידי יום שני  אלפים רבים של  צעירים מכל רחבי המדינה. זהו מודל ייחודי בו שותפים אמנים, סוחרים ובעלי עסקים בעיר שיוצרים יחד עם רשות הצעירים בעיריית ירושלים צוות קריאייטיב חדשני הקובע את תכני הפסטיבל. במסגרת שאון חורף יתרחשו אירועים ומופעים רבים בבתי קפה ובמסעדות, במשרד רואי חשבון,  בחלונות ראווה, לובי של מלון, חנויות, גלריות ואף בדירות פרטיות. 

סרטון קצר שהכין אהרון מנור במיוחד לשאון חורף המראה איך מנגנים על גיימבויhttps://www.youtube.com/watch?v=NtSli-MFbu0

כאמור, ההופעה של אהרון מנור על הגיימבוי תתקיים במסגרת אירועי שאון חורף בבית מרקחת עזה, במתחם עזה, בתאריך 29.02.2016 בשעה 20:00.

לפרטים נוספים: כנסו לאתר   www.young-city.co.il חפשו אותנו בפייסבוק f  שאון חורף