כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל – הכפלת הכיסוי לביטוח הסיעודי הקבוצתי.!

הסכם "צוות" ו "מנורה מבטחים" – בתמונה מימין: יהודה בן אסאייג, אורית קרמר, מוטי בר דגן, אמיר שוצמן, אילן דולפין, עמיר להב – צילום: יח"צ.

 

לראשונה בישראל – הכפלת הכיסוי לביטוח הסיעודי הקבוצתי.!

מנורה מבטחים ביטוח ו"צוות" ארגון גמלאי צה"ל חתמו על הרחבת הכיסוי לביטוח סיעודי של 40,000 חברי הארגון ובני משפחותיהם.

 המבוטחים בביטוח הסיעודי הקבוצתי יוכלו להכפיל את הכיסוי הביטוחי עד לסכום פיצוי של 11,000 ₪ לחודש.

 

אורית קרמר, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף בריאות במנורה מבטחים ביטוח: "אני מברכת על ההסכם שנחתם ומודה לארגון "צוות" והעומדים בראשו על היותם שותפי אמת לבשורה החשובה לענף הביטוח הסיעודי. מעתה, חברי הארגון יוכלו להכפיל את הכיסוי הקיים להם בביטוח הסיעודי ואנו מודים לארגון על האמון ושיתוך הפעולה למען חבריו".

 

יו״ר צוות מוטי בר דגן: "זהו יום חשוב במיוחד לכלל גמלאי צה״ל חברי ארגון ״צוות״. אנו מודים למנורה מבטחים על השותפות והרחבת חבילת ביטוח סיעודי לחבילה המקיפה ביותר הקיימת בשוק וזאת לרווחת החברות והחברים. אין נושא חשוב יותר בחיי האדם מאשר בריאותו ואין נושא ערכי יותר מאשר הזכות לטיפול רפואי וסיעודי בכבוד בימים בהם עננה בריאותית מרחפת מעל ראשינו. אני מבקש להודות לעושים במלאכה שהקפידו קלה כחמורה על כל סעיף ופעלו מתוך תחושת שליחות. נאחל בריאות איתנה לכלל חברי הארגון ובני משפחותיהם".

 

מנורה מבטחים ביטוח חתמה עם "צוות", ארגון גמלאי צה"ל, על הסכם הרחבת והכפלת גובה הפיצוי בביטוח הסיעודי הקבוצתי לכ- 40 אלף חברי "צוות" ובני משפחותיהם.

 

מנורה מבטחים מבטחת בביטוח סיעודי קבוצתי את "צוות" החל מיום 1 באפריל 2018 וכעת החברים יוכלו להכפיל את סכום הפיצוי החודשי הקיים להם כיום, בהתאם לגילם, וזאת עד לגובה פיצוי חודשי של 11,000 ₪.

 

הפוליסה הקבוצתית של "צוות" נבנתה בהתאם למתווה מיוחד, וזאת לאור ביטול הפוליסות הסיעודיות הקולקטיביות החל מינואר 2018.

 

הסכם "צוות" ו "מנורה מבטחים" – בתמונה מימין: יהודה בן אסאייג, אורית קרמר, מוטי בר דגן, אמיר שוצמן, אילן דולפין, עמיר להב – צילום: יח"צ.

 

"צוות" קיבל היתר מהמפקחת על הביטוח לערוך ביטוח סיעודי קבוצתי בדומה למתווה של קופות החולים וכאמור התקשרה עם מנורה מבטחים החל מ 1 באפריל 2018.

 

כעת, חתמו הצדדים על הרחבת והכפלת הכיסוי הסיעודי לחברי "צוות".

 

על פי ההסכם, סכום הפיצוי החודשי הנו בהתאם לגיל הכניסה לביטוח וכיום הפיצוי נע בין 5,500 ל- 3,000 ₪ לחודש ולתקופת פיצוי של 60 חודשים.

 

כעת, בעבור תוספת של אותה פרמיה יוכלו המבוטחים להכפיל את גובה הפיצוי שינוע בין 11,000 – 6,000 ₪ וגם לתקופת פיצוי של 60 חודשים, בהתאם לגילם.

 

מדובר בהסכם ראשון מסוגו וייחודי בענף הביטוח הסיעודי.