כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל, חברת "אבוט" משיקה את "סימילאק גולד קומפורט", פורמולת הקומפורט הראשונה בישראל עם רכיב ה- "HMO".

 

 

לראשונה בישראל, חברת "אבוט" משיקה את "סימילאק גולד קומפורט",  פורמולת הקומפורט הראשונה בישראל עם רכיב ה- "HMO".

בעקבות ההשקה המוצלחת של "סימילאק גולד", ה- Gold מספר 1 בישראל,  "אבוט" משיקים בשמחה את "סימילאק גולד קומפורט" עם רכיב ה- "HMO" למצבי אי נוחות וגזים סימילאק גולד קומפורט".

"סימילאק גולד קומפורט" עם "HMO" הוא הקומפורט הטוב ביותר מבית "סימילאק".

 

השקת "סימילאק גולד קומפורט", פורמולת הקומפורט הראשונה בישראל עם רכיב ה- "HMO". במהלך השנה הראשונה לחיים, מערכת העיכול של תינוקות מתפתחת ועלולה להיות רגישה יותר, ולכן הם חווים בעיות עיכול בתקופה זו. 2 מתוך 3 תינוקות חווים קשיי עיכול שכיחים כגון: קוליק, כאבי בטן, צואה קשה גזים ואי נוחות.

עמית צנטר, מנכ"ל אבוט ישראל: "חלב אם נחשב ל"סטנדרט הזהב" בתזונת תינוקות ועל פי רוב, תינוקות יונקים נוטים לפתח מערכת חיסון חזקה יותר, הדבר נובע בין השאר מתכונות ההגנה החיסוּנית שמעניקים רכיבי ה-"HMO". מחקרים מראים, כי רכיב ה-"HMO" משחק תפקיד בריאותי ותומך בהתפתחות הן של מערכת העיכול והן של מערכת החיסון. לכן פיתחנו באבוט תמ"ל מבוסס מדע, המהווה פריצת דרך בהזנת תינוקות, מסייע לשמור עליהם חזקים ומספק להם את הרכיבים התזונתיים הנדרשים  להתפתחותם, כל זאת על מנת להעניק להם התחלה טובה לחיים".

 

סימילאק גולד קומפורט עם HMO, הקומפורט הטוב ביותר מבית סימילאק, למצבי אי נוחות וגזים מעניק הגנה חיסונית עם הרכב  ייחודי הכולל HMO מסוג 2’-FL, פרהביוטיקה ונוקלאוטידים.  בנוסף, הינו קל לעיכול בזכות הרכב הכולל חלבון whey מפורק חלקית, דל בלקטוז וללא שמן דקל.

 

סימילאק גולד קומפורט עם בשורת ה- HMO נמצא במחקר כמעניק לתינוקות הקלה משמעותית לבעיות עיכול בשנה הראשונה לחיים, ובנוסף מסייע להגנה החיסונית הטובה ביותר מסימילאק, יחד עם תמיכה בהתפתחות וגדילה.

 

צילום: יח"צ סימילאק

 

 

מהו "HMO" והיכן ניתן למצוא אותו?

"HMO", "Human Milk Oligosaccharides", הינו הרכיב התזונתי השלישי בגודלו בחלב אם, אחרי שומן ופחמימות. רכיב זה הינו רכיב פעיל בחלב אם, החשוב לתמיכה החיסונית של תינוקות ומקנה יתרונות להתפתחות מערכת החיסון והן להתפתחות מערכת העיכול. רכיבי ה-"HMO" מזינים את החיידקים הטובים במערכת העיכול של תינוקות, חיידקים החיוניים לבניית מערכת חיסון חזקה1,2,3,4,5.

"HMO" כולל מעל ל- 100 סוגים שונים של אוליגוסכרידים, מתוכם הנפוץ ביותר הוא2’-fucosyllactose  (2’-FL).

 

"סימילאק גולד קומפורט" שלב 1 ושלב 2 יהיו זמינים על המדף ובחנות האונליין של סופר-פארם.

 

אודות אבוט:

באבוט, אנו מחוייבים לסייע לאנשים לחיות באופן המיטבי ביותר בכל שלב בחיים . כבר למעלה  מ- 125 שנה, שאנו מספקים מוצרים וטכנולוגיות חדשנים לכל העולם בתזונה, דיאגנוסטיקה, ציוד רפואי,ותרופות גנריות- היוצרים יותר אפשרויות ליותר אנשים בכל שלב בחיים. כיום, 103,000 אנשי אבוט עובדים על מנת לסייע לאנשים לא רק לחיות זמן רב יותר, אלא גם לשפר את איכות חייהם, ביותר מ 160 מדינות ברחבי העולם.

 

Connect with us at:   www.abbott.com,

on LinkedIn at: www.linkedin.com/company/abbott,

on Facebook at: www.facebook.com/Abbott 

on Twitter: @AbbottNews and @AbbottGlobal.

 

ראוי לציון: חלב אם הינו המזון הטוב ביותר לתינוק.
"HMO" מסוג 2’FL הוא אחד ממשפחת ה – "HMO" הקיימים בחלב אם ואינו מופק מחלב אם.  

*המחקר מבוסס על דיווחי הורים, במחקר קליני  לא רנדומלי, חד זרועי.

 

[1] Goehring K et al. J Nutr. 2016;146:2559-2566.

2 Bode L. Glycobiology. 2012;22:1147-1162.

3 Marriage B. et al. J Pediatr Gastroenterol Nutr. 2015;61:649-58.

4 Vázquez E et al. 2017. Abstract presented at the 50th Annual Congress of the European Society for Paediatric Gastroenterology, Hepatology and Nutrition (ESPGHAN). N-P-125, page 966

5 Vázquez E et al. 2017. Abstract presented at the 50th Annual Congress of the European Society for Paediatric Gastroenterology