כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל – "מן" משיקה קוביות ופלים ללא תוספת סוכר בשקית.

מינימן וופלים – צילום: סטודיו איתן וכסמן

 

לראשונה בישראל – "מן" משיקה קוביות ופלים ללא תוספת סוכר בשקית.

מותג העוגיות והוופלים "מן" מרחיב את קטגוריית הוופלים ללא תוספת סוכר  ומשיק קוביות ופל מינימן ללא תוספת סוכר בטעם שוקולד.

 

העלייה במודעות בקרב הציבור לחשיבות שבשמירה על תזונה בריאה והגידול בביקושים למוצרים מופחתי סוכר ומוצרים ללא תוספת סוכר, הוביל את מותג העוגיות והוופלים "מן" לצאת במהלך אסטרטגי של הגדלת מגוון המוצרים שמציעה החברה בקטגוריה של וופלים ועוגיות ללא תוספת סוכר. בימים אלה משיקה מן קוביות ופל מינימן ללא תוספת סוכר, בטעם השוקולד המוכר והטעים של ופלים מן.

 

וופלים של חברת "מן" – צילום: סטודיו איתן וכסמן

 

הרחבת קטגורית הוופלים והעוגיות ללא תוספת סוכר בחברת מן, היא חלק ממהלך מתמשך של מן להמשיך ולפתח מוצרים ללא תוספת סוכר עם רמה נמוכה של שומן רווי. לאחר פיתוח של שנתיים עם רשות החדשנות, השיקה החברה ופלים ללא תוספת סוכר עם 40% פחות שומן רווי ביחס למתכון הקודם, תוך שיפור משמעותי של הטעם. מעבר לכך, הצליחה החברה לפתח עוגיות ללא תוספת סוכר במגוון טעמים מופחתות שומן רווי  הכך שהם עומדות בקריטריונים של תו תקן של איגוד הסוכרת הישראלי, ובכך ממקמת את מן בין יצרניות העוגיות התעשייתיות היחידות בישראל שמייצרות מוצרים כאלה.

מינימן וופלים – צילום: סטודיו איתן וכסמן

 

קוביות ופל מינימן בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר מצטרף לקטגורית הוופלים והעוגיות ללא תוספת סוכר שמציעה ופלים ללא תוספת סוכר בטעמי שוקולד, לימון או וניל, ועוגיות ללא תוספת סוכר מגרנולה, חיטה מלאה ובטעמים מיוחדים של קינמון או חמאה.

 

אבי פקר, מנכ"ל "מן": "המוצר החדש הינו חלק מהתרחבות המותג מן בקטגוריה לאחר פיתוח ממושך של שנתיים בסיוע רשות החדשנות לשיפור הטעם והרכיבים של המוצרים, מהלך שנועד להנגיש את המוצרים מופתחי הסוכר לכלל האוכלוסיות במחירים נוחים והוגנים. אנו גאים להשיק מוצר חדש שעוד לא נראה בישראל בצורת קוביות – עם טעם ואיכות שלא נופלת גם מהמתחרים הגדולים המציעים קוביות רגילות עם סוכר".

 

קוביות ופל מינימין נמכרות באריזה של 200 גרם, מחיר המומלץ לצרכן: 8.9 שקל, להשיג ברשתות השיווק הנבחרות.