כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל! "CLAUDE MONET" קלוד מונה | התערוכה. החל מ- 01/12/22 מתחם "THE CUBE" חולון

צילום: Exhibition Hub

 

לראשונה בישראל!
CLAUDE MONET קלוד מונה | התערוכה.

 החל מ- 01/12/22  מתחם   "THE CUBE" חולון

תערוכת האמנות שכבשה את העולם מגיעה גם אלינו, אחרי שלמעלה מ- 5 מיליון איש ברחבי העולם כבר התאהבו, תערוכת קלוד מונה הבינלאומית נוחתת לראשונה בישראל!

היכונו לחוויה עוצרת נשימה, ובואו להכיר את יצירותיו המופלאות והמרתקות ביותר של האמן הידוע בעולם, ממייסדי ומובילי זרם האימפרסיוניזם באמנות קלוד מונה.

 

צילום: Exhibition Hub

התערוכה שתגיע לישראל הינה התערוכה הרשמית הבינלאומית, והיא תכלול למעלה מ- 300 מיצירותיו המוכרות והמרתקות של האמן המוערך.

מעבר ליצירותיו המופלאות ורפליקות  של האומן הנודע, מובא סיפור חייו של מונה בתערוכה שמתחילה מביתו עוברת דרך האטלייה שכל כך טיפח והשקיע מזמנו, דרך סיפור חייו והסיפורים המעניינים שמאחורי ציוריו.

 

צילום: Exhibition Hub

 

האומנות של מונה מצטרפים לסימפוניה של צלילים, ציטוטים, אורות וצבעים המשולבים בתערוכה ומאפשרים חוויה רב-חושית ובלתי נשכחת של פעם בחיים. התערוכה תתפרש על פני שטח של 1000 מ"ר, ומיובאת לישראל בהשקעה של למעלה מ5 מיליון שקלים. על הבאת התערוכה והפקתה בישראל אמונות חברת הדרן יזמות והפקות וקבוצת פורום הפקות שהפיקו יחד בישראל בין היתר את תערוכת פרידה קאלו בקיץ האחרון, VAN GOGH, סלבדור דאלי, CHICAGO, בריאן אדמס ועוד…

תעברו מחלל המדמה את האגם המפורסם מהציור של מונה עם גשר החבצלות שעולה מעל האגם (גשר שהקהל יעבור בו). 

 

ומשם לIMMERSIVE חלל הקרנה ב- 360 מעלות (בדומה לתערוכת הענק של ואן גוך).

 

צילום: Exhibition Hub

 

המשלב בהקרנה יוצאת דופן בשילוב צלילים ציטוטים ועוד חוויה רב חושית הכוללת את כל יצירותיו, אמירותיו וסיפור חייו.

מתחם VR (מציאות מדומה) – כניסה חד פעמית לעולמו של קלוד מונה במשקפי VIRTUAL REALITY, חוויה שאסור לפספס!

מתחמי צילום ומתחם אינטראקטיבי של SKETCH & POST בו יכירו המבקרים לעומק את ציוריו של האמן, יזכו להעניק להם חיים בדרכם הייחודית ולהעלות את הציור על קיר גדול.

 

צילום: Exhibition Hub

 

אוסקר קלוד מונה, (1840-1926) היה צייר צרפתי, ממייסדי ומובילי זרם האימפרסיוניזם באמנות. מונה צייר בעיקר נופים כפריים ועירוניים, בנסותו לחקות את האופן שבו העין קולטת את הנגלה לפניה, בטכניקה של מעין רישום מהיר בצבע, משיחות מכחול קצרות ועתירות צבע ושימוש בצבעים משלימים.

 

מונה צייר עד רגעיו האחרונים. ב- 1912 מונה אובחן כסובל מ'קטקרט' בשתי עיניו. הוא חשש לעבור ניתוח להסרת ה'קטרקט' בשל הסיכון לעיוורון מוחלט ואי יכולת לצייר, אך בינואר וביולי 1923 הוא עבר ניתוחים בשתי עיניו, וזכה מחדש בחלק מראייתו וחזר לצייר.

 

מחירים:

רגיל 119

חבר 49 ש"ח

פלייקארד 49 ש"ח

אמריקן אקספרס 59 ש"ח

ישראכרט 59 ש"ח

מקס 59 ש"ח

ארגון המורים 69 ש"ח 

אשמורת 69 ש"ח