כותרות אחרונות
Search

לראשונה: מותג מנטוס בקמפיין בהפקה מקומית נרחבת בטלוויזיה ובדיגטל !

לראשונה: מותג מנטוס בקמפיין בהפקה מקומית !

הסלוגן שמלווה את הקמפיין החדש: "מי אומר לא למנטוס ?"

⇐ הקמפיין באמצעות מקאן אריקסון

היקף הקמפיין נאמד ב- 1.5 מיליון שקל

 הקמפיין תואם את אסטרטגיית המותג המציגה את מנטוס כמוצר שמחבר בין אנשים/.

 

צילום: יח"צ

 

 

מותג "מנטוס" עולה לראשונה בקמפיין פרסומי בהפקה מקומית.

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "מקאן", הינו רחב היקף והוא עולה בטלוויזיה ובדיגטל תחת הסלוגן: "מי אומר לא למנטוס ?"

 

היקף הקמפיין נאמד ב- 1.5 מיליון שקל.

 

הקמפיין ממשיך את האסטרטגיה החדשה של המותג המציגה את מנטוס כמוצר שעוזר לחבר בין אנשים, הרעיון המרכזי בקמפיין החדש הוא שאף אחד לא אומר לא למנטוס, והמסר מועבר בעזרת סרטונים הומוריסטים וצעירים המראים סיטואציות יומיומיות שמנטוס הוא חלק מהן.

 

קרדיטים:

במאי: קובי חביה,

בית פוסט: ברודקאסט,

חברת הפקה: MUD הפקה,

קריאייטיב: סיגל עבודי, גליה קדם, אמיר קפח,

ניהול לקוח: דפנה מונהייט, מיניה בן, רוני פילוס,

אסטרטגיה: עינת בן חורין, יעל ויצמן,

מדיה: שלומי פרידן, יעל זיו.

הפקה: שני תוהמי,