כותרות אחרונות
Search

לרגל חגיגות יוםפ העצמאות, מבצעים על קטגוריית הבירות הישראליות והמיובאות ברשת חינאווי Wine & More.

צילום: אביב פרסום

 

מבצעים על קטגוריית הבירות הישראליות והמיובאות ברשת חינאווי Wine & More

מבצעים על קטגוריית הבירות הישראליות והמיובאות ברשת חינאווי Wine & More לרגל חגיגות יום העצמאות. המבצעים יכללו בירות פרימיום כמו דובל ומרדסו, סן מיגל, לף בלונד,  הייניקן, גולדסטאר, סול ועוד…

 

מהנהלת הרשת נמסר: "הגבלות הקורונה שיבשו לרבים מאיתנו את חגיגות יום העצמאות הקודם כך שהשנה הן צפויות להיות בהיקפים גדולים במיוחד. תקופת הקורונה תרמה רבות לצמיחת הקטגוריה בשינוי התנהגותי תפיסתי ופתיחות של הצרכנים להתוודע לבירות פרימיום מורכבות ומתוחכמות יותר ולמותגים חדשים בדגש גם על בירות בוטיק ובירות נישתיות. מגמה זו באה לידי ביטוי הן כמותית בצמיחה משמעותית של כל השחקנים בקטגוריה והן, בנכונותו של הצרכן הישראלי להשקיע ולשלם יותר על בירה איכותית, כך שבירות הפרימיום ללא ספק  זוכות לעדנה. אנו צופים כי במהלך השבוע הקרוב, יחול זינוק של מאות אחוזים בהיקפי המכירות של בירות ישראליות ובינלאומיות לצד אלכוהול בדגש על ג'ין, טקילה וערק, יינות לבנים ורוזה ומשקאות קייציים".  

                                                               

צילום: אביב פרסום

 

דוגמאות למחירים:

שישיות – בירה פאולנר 500 מ"ל ב-39.90 ₪,  בירה סול 330 מ"ל 2 שישיות ב- 49.90 ₪,  בירה לף בלונד/בראון 330 מ"ל ב-29.90 ₪.

 רביעיות – סן מיגל 330 מ"ל ב- 19.90 ₪, בירה דובל 330 מ"ל ב-36 ₪,  בירה מרדסו 330 מ"ל ב-36 ₪,  סדרת לה שופ/ מק שופ/שרי שופ- ב-36 ₪.

ארגז 24 יחידות – בירה גולדסטאר 330 מ"ל, או בירה הייניקן 330 מ"ל ב-99 ₪.

5+1 על בירות כל הבירות הישראליות  ועל סדרות מיוחדות של בירה סן מיגל ( IPA, אלהמברה, סלקטה, מאסטרה, קלרה)

בנוסף, מגוון מבצעים על קטגוריית יינות- 2 יחידות ב- 200 ₪, 2יחידות  ב- 120 ₪ ומגוון יינות 3 יחידות  ב- 200 ₪.

 

מבצעי הרשת יוצעו לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים בין התאריכים- 12-15 באפריל, 2021.

ניתן ליהנות ממחירים משתלמים גם ברכישה באתר האינטרנט ובאפליקציה.

לא יתאפשר כפל מבצעים.

 

אודות רשת חינאווי Wine & More

רשת חינאווי wine & more , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 9 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 2 סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון ובאירפורט סיטי. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

 

הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן, יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

 

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.