כותרות אחרונות
Search

לרגל חגי הקניות הבינלאומיים – "שופרסל" מציעה חגיגת מבצעים – 'נובמבר אונליין'.

 

 

לרגל חגי הקניות הבינלאומיים: "שופרסל" מציעה חגיגת מבצעים – 'נובמבר אונליין'.

"שופרסל אונליין" מציעה במשך כל חודש נובמבר, חגיגת מבצעי ענק.  בנוסף למבצעים, כל הרוכשים באתר בסכום של מעל 799 ₪ מהקטגוריות המשתתפות במבצע, מקבלים 200 ש"ח הנחה לקנייה הבאה.

 

 

 

ניר מטוסביץ, משנה למנכ"ל ומנהל אגף סחר ושיווק, שופרסל: "כחברה המובילה את שינוי הרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי ברכישות און ליין ומתוך רצון לייצר תחרות אמיתית אל מול חגי הקניות המקוונים הבינלאומיים, שופרסל הפכה את כל חודש נובמבר לחודש קניות. אנו נערכים מראש מבחינת מלאי ותמהיל המוצרים, תגבור שירות הלקוחות ומערך המשלוחים וזאת במטרה לספק ללקוחותינו חווית קנייה יוצאת דופן. במהלך החודש נציע לקהל לקוחותינו מבצעים חסרי תקדים בשלל המחלקות השונות החל ממוצרי חשמל ואלקטרוניקה, קוסמטיקה וטואלטיקה, ריהוט גן, גאדג'טים ועוד"…

 

ניר מטוסביץ', משנה למנכ"ל ומנהל אגף סחר ושיווק "שופרסל" – צילום: סיון פרג'

 

שופרסל מציעה מאות מבצעים חסרי תקדים לאורך כל חודש נובמבר, הנחשב לחודש הקניות המקוונות בעולם ובישראל במסגרתו מתקיימים בין היתר יום הרווקים הסיניים, Black Friday ו-Cyber Monday.

 

באתר שופרסל Online ניתן יהיה ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות במהלך כל חודש נובמבר בשלל המחלקות השונות בהן מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מוצרי כושר ביתי, ריהוט לבית ולגן, טיפוח וקוסמטיקה ועוד. לדוגמה, שואב אבק אלחוטי דייסון V10 Animel ב-1,699 ₪ (במקום 2,050 ₪), אוזניות אלחוטיות Air Pods Pro אייפון ב-799 ש"ח (במקום 980 ₪) סמארטפון Galaxy S21 (256GB) ב-2,999 ₪ (במקום 3,199 ₪) ועוד…

 

גם בתחום התינוקות ניתן למצוא מבצעי ענק וכן ברכישת מוצרי רשת הפארם Be בשופרסל Online, יינתנו הנחות של 25%-35% על מבחר מוצרי איפור וטיפוח של חברות בינלאומיות מובילות, ו-50% הנחה על כל מוצרי הוויטמינים ותוספי התזונה של המותגים אלטמן, סולגאר וסופהרב.

 

בנוסף לכך, ולרגל חודש הקניות, כל הרוכשים באתר בסכום של מעל 799 ₪ מהקטגוריות המשתתפות במבצע, מקבלים 200 ש"ח הנחה לקנייה הבאה. כך מרוויחים פעמיים: גם רוכשים מוצרים בהנחה וגם מקבלים סכום כסף שישמש את הקניות הבאות.

 

תוקף המבצעים: 26.10.21-30.11.21