כותרות אחרונות
Search

לרגל חג הפסח וחג העצמאות – 'על האש' – הגרסה הבריאותית עם סדרת גרילי הגז Revolution של המותג Coleman

לרגל חג הפסח, עצמאות ותקופת הקיץ – 'על האש' – הגרסה הבריאותית

חברת "NINE" מוצרי צריכה יבואנית בלעדית של המותג Coleman הציגה באירוע שנערך על גגו של מלון "בראון" בתל אביב את מהפכת ה"על האש", הגרסה הבריאותית עם סדרת גרילי הגז Revolution של המותג Coleman 

הגרילים בסדרה החדשה הם בעלי מנגנון לכידת שומן חדשני, המנקז מעל 75% מהשומן ובכך מונע צליית יתר או חריכה של הבשר.

בנוסף, הוצגו באירוע  מעשנה ביתית, בייקרסטון (טאבון) המותקן על גריל גז לאפיית פיצות, מאפים וירקות ומטבחי חוץ מודולריים

 

צליית בשר "על האש" במנגל היא לרבים מאיתנו דרך לחגוג ולארח. תקופת האביב, ואיתו חג פסח ויום העצמאות, הינה עונת השיא בצריכה ושימוש בגרילים. מסקר שערכה החברה לרגל החג נמצא כי 67% מהישראלים נוהגים לעשות "על האש" בבית לפחות פעם בשלושה חודשים, שליש מתוכם משתמשים בגרילי גז והנתחים האהובים על הישראלים הם סטייקים ופרגיות. 36% מהגברים מעדיפים סטייקים ו- 35% מהנשים מעדיפות פרגיות. תושבי הדרום מעדיפים לצלות סטייק ותושבי הצפון- פרגיות. רק 2% בלבד ציינו שהם אוהבים נקניקיות.

שי חביב, בעלים ומנכ"ל חברת "nine" יבואנית בלעדית של המותג "colman" – צילום: אבי בר

ניין מוצרי צריכה בע"מ הינה היבואנית הבלעדית של המותג Coleman בישראל, חברת הקמפינג המובילה בעולם עם מחזור מכירות של למעלה מ-1.5 מיליארד דולר. החברה כוללת מאות מוצרי פנאי חוץ בניהם גרילי גז, מטבחי חוץ מודולריים, אוהלים, צילונים, ריהוט שטח, אביזרי קמפינג ועוד.

יוני וקסמן מבעלי חברת "nine" – צילום: אבי בר

מלבד המותג Coleman, החברה מייצגת בבלעדיות מס' חברות בינלאומיות מובילות בתחומן – בהן מעשנות ביתיות של המותג Bradley Smoker , תנורי טאבון לגינה של המותג BakerStone, מדורות גן של המותג Firepit – ומשווקת מוצריה ביותר מ-400 נקודות מכירה לרבות חנויות קמפינג ומחנאות, רשתות עשה זאת בעצמך, רשתות שיווק ועוד…

על המוצרים החדשים

 סדרת גרילי הגז Revolution של המותג Coleman

גריל רבולושן 4 מבערים וכירת צד קרמי של המותג קולמן. מחיר 4800 ש"ח – צילום: יח"צ

מנגל עם מנגנון ייחודי  וחדשני ללכידת שומן, המנקז מעל 75% מהשומן ומונע צליית יתר או שריפה של הבשר

חברת ניין מוצרי צריכה, היבואנית הבלעדית של המותג Coleman בישראל, מציגה בימים אלה את גרילי הגז החדשים מסדרת ,Revolution  המובילים את מהפכת הצלייה הבריאה.

הגרילים, בעלי טכנולוגיית ה-Flare Free הבלעדית של ,Coleman מונעת התלקחות להבות בזכות רשתות הבישול הכפולות הכוללות תעלה בצורת V. הרשתות שעשויות מברזל יצוק המצופה פורצלן, מנקזות את השומן לתוך מיכל ניקוז המצוי בחזית הגריל. באופן זה, הבשר נצלה בצורה מאוזנת, ללא שריפה או נתחים בלתי מבושלים, תוך ניקוז מרבית השמן טרם הגעתו למבערים וגרימת התלקחויות ופיח. מנגנון חדשני זה מבטיח צלייה פשוטה, בטוחה ובריאה יותר של הבשר ומאפשר ניקיון קל ומהיר של הגריל.

מנגנון לכידת שומן המנקז 75 אחוז מהשומן בגריל גז מסדרת רבולושיין החדשה של קולמן – צילום" יח"צ

יתרונות נוספים של גרילי הגז החדשים הם טכנולוגיית ה-INSTASTART שמבטיחה הצתה מהירה גם בתנאי מזג אוויר קשים ומכסה הגריל הכפול שמספק שליטה מלאה בטמפרטורה ויכולת צלייה אופטימלית. גרילי הגז הינם בעלי עוצמת חום גבוהה ביותר ופיזור אחיד.

חותמת האיכות של Coleman האמריקאית ניכרת גם בבחירה בנירוסטה ובאלומיניום יצוק המקנים לגריל עמידות מרבית, בתכנון המודולרי ובמגוון הרחב של האביזרים הנלווים.

גריל גז מסדרת רבולושיין של קולמן. 3 מבערים בצבע שחור – צילום: יח"צ

גרילי הגז מסדרת Revolution  מצוידים בשני מדפי צד ובכירת צד קרמית, המופעלת בטכנולוגיית אינפרה רד. כירת הצד, המותאמת לצלייה ולבישול, מאפשרת צלייה של מזון על רשת יצוקה בטמפרטורה גבוה מאד, כגון צריבת הבשר וסגירתו טרם צלייה ממושכת בטמפ' נמוכה יותר על הרשת המרכזית.

הסדרה החדשה כוללת 2 דגמים: גריל גז 3 מבערים וגריל גז 4 מבערים. חברת 'ניין מוצרי צריכה' מעניקה שנתיים אחריות ו-25 שנות אחריות על המבערים.

מחירים:

גריל רבולושן 3 מבערים + כירת צד קרמית – 4200 ₪

גריל רבולושן 4 מבערים + כירת צד קרמית – 4600 ₪

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המתמחות ברחבי הארץ

 

בשורה חדשה בתחום טאבוני אפייה ביתיים

טאבון גינה לגריל גז של המותג בייקרסטון. מחיר 799 שח – צילום: יח"צ

BakerStone – Original Pizza oven

ה-בייקרסטון, תיבה מהפכנית להכנת פיצה על גבי הגריל המתאימה לשימוש ביתי של מרבית גרילי הגז והפחמים. התיבה בעלת מבנה פנימי היוצר זרימת אוויר ייחודית המסבה טמפרטורות של 230 מעלות צלזיוס ל- 400 מעלות ועשויה מאבן שמוט איכותית האוגרת חום.

תיבת האפייה קלה ופשוטה להפעלה ואין צורך בדלק או בחיבור לחשמל. מניחים אותה על הגריל, מחכים לטמפרטורה הרצויה ואפשר להתחיל. המנגנון הייחודי מאפשר גם לצלות בשר, דגים וירקות, לבשל מאכלי קדרה ולאפות לחם וקינוחים.

טאבון גינה לגריל גז של המותג בייקרסטון. מחיר 799 ש"ח – צילום: יח"צ

BakerSton מוצעת בשני דגמים שונים, המותאמים למרבית הגרילים הביתיים:

  • BakerStone Basic – מותאם לגרילים המופעלים באמצעות שני מבערים ומעלה.

  • BakerStone Original – מותאם לגרילים המופעלים באמצעות 3-4 מבערים ומעלה.

חברת 'ניין מוצרי צריכה' מעניקה שנת אחריות ושירות על שני הדגמים.

מחירים:

בייקרסטון בייסיק לשני מבערים ומעלה  – 599 ₪

בייקרסטון אורגינל לשלושה מבערים ומעלה – 799 ₪

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המתמחות ברחבי הארץ

 

הדור החדש בתחום המעשנות: Bradley Smoker

מעשנה דיגיטלית 4 מגשים מדגם בראדלי של המותג קולמן. מחיר 4449 ש"ח – צילום: יח"צ

המעשנה הדיגיטלית של Bradley Smoker מעניקה תוצאות אופטימליות, ללא מאמץ

Bradley Smoker – מעשנה דיגיטלית מקצועית לשימוש ביתי. המתקן המתקדם מאפשר לעשן מזון חם וקר, ללא צורך בידע מוקדם ומספק תוצאות אופטימליות ואחידות. מנגנון העישון הדיגיטלי החכם והידידותי מעניק שליטה מלאה בתהליך בלחיצת כפתור, החל ממשך העישון וגובה הטמפרטורה ועד לכמות העשן.

המעשנה מצוידת במערכת הזנה אוטומטית שלתוכה טוענים את דיסקיות העץ של Bradley, המוצעות ב-12 ניחוחות שונים המעניקים למזון את טעם העישון המיוחד. גוף המעשנה עשוי מפלדת אל-חלד המספקת בידוד מלא, המעניק תוצאות טובות יותר ומונע נזק סביבתי. בנוסף, קיים איטום מגנטי שמאפשר ניקוי קל ופשוט.

מעשנה אנלוגית 6 מגשים מדגם בראדלי של המותג קולמן. מחיר 3449 ש"ח – צילום: יח"צ

עבור חובבי העישון הקר פיתחה Bradley Smoker מתאם מיוחד, אשר מתחבר בקלות למעשנה ומאפשר לעשן ירקות, דגים ומגוון מזונות נוספים. בנוסף, ניתן לרכוש מחולל עשן מקצועי אשר הופך כמעט כל תיבת עץ או חלל קטן למעשנה מקצועית, בקלות.

Bradley Smoker מוצעת בשני דגמים שונים:

  • מעשנה אנלוגית – הגרסה הקלאסית של Bradley Smoker.

  • מעשנה דיגיטלית – מגוון אפשרויות הפעלה, בלחיצת כפתור, לפשטות ונוחות מרביות.

מחירים:

מעשנה Bradley  אנלוגית 4 מגשים- 3490 ₪

מעשנה Bradley  אנלוגית 6 מגשים – 3999 ₪

מעשנה Bradley  דיגיטלית 4 מגשים – 4449 ₪

מעשנה Bradley  דיגיטלית 6 מגשים – 5449 ₪

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המתמחות ברחבי הארץ

 

לבשל בחוץ בסטייל: מטבחי חוץ מודולריים – Coleman Premium

מטבחי חוץ של המותג קולמן – צילום: יח"צ

סדרת Coleman Premium – מטבחי חוץ מודולריים לגינה הביתית. מדובר במטבחי חוץ מעוצבים הכוללים כירת צד, משטח צלייה ענק, ארונות עם מדפים לאביזרים וכלי הבישול, טריקה שקטה לכל המגירות והמדפים, תאורה ייעודית בתוך חלל הגריל וכדומה.

כל יחידות הגריל עשויות נירוסטה 304 האיכותית והעמידה ביותר לתנאי חוץ.

היחידה המרכזית במטבחים הינה יחידת גריל הגז העוצמתיית של "קולמן", המוצעת בדגם של  4 מבערים יצוקים עם כירת צד ומבער אינפרה אדום אחורי או 6 מבערים יצוקים עם כירת צד ומבער אינפרה אדום אחורי.

מטבחי חוץ של המותג קולמן – צילום: יח"צ

יחידות מודלריות נוספות שניתן להתקין במטבחי החוץ הם יחידת מקרר ויחידת כיור.

מקרר חיצוני על גלגלים לשינוע נוח. המקרר כולל שלושה מדפים פנימיים הניתנים להתאמה, אפשרות לנעילה עם מפתח (בטיחותי בפני ילדים), משטח עבודה משיש ובעל תאורה פנימית.

יחידת הכיור הינה עמדת מטבח חיצוני העשויה נירוסטה איכותית על גלגלים לשינוע נוח. כוללת משטח עבודה משיש לצד הגריל, כיור עם ברז נשלף מעוצב והכנה לחיבור לצנרת. כמו כן, בעמדה שטח אחסון בעל ארבעה מדפים לאחסון נוח מצד אחד ובצד השני פח אשפה.

 

מידות מטבח חוץ המותאם לגריל 4 מבערים

אורך – 116.5 ס"מ

עומק – 58 ס"מ

גובה – 120 ס"מ

גובה משטח הצלייה: 90 ס"מ

 

מידות מטבח חוץ המותאם לגריל 6 מבערים

אורך – 147 ס"מ

עומק – 58 ס"מ

גובה – 120 ס"מ

גובה משטח הצלייה: 90 ס"מ

ניתן להשיג בחנויות המתמחות ברחבי הארץ

גריל מסדרת רבולושיין 4 מבערים של המותג Coleman. מחיר 4800 ש"ח – צילום: יח"צ

 

מסקר מיוחד שבוצע על ידי המותג 'קולמן' לקראת יום העצמאות עולה:

 67% מהישראלים נוהגים לעשות "על האש" בבית לפחות פעם בשלושה חודשים, שליש מתוכם משתמשים בגרילי גז. כך עולה מסקר מייצג שקיימה חברת ניין מוצרי צריכה, יבואנית המותג Coleman, באמצעות מכון הסקרים "רושינק", שבדק את העדפות הישראלים בנושא על האש בבית לקראת יום העצמאות.

תושבי הצפון מנפנפים יותר מכל אזור אחר בארץ – 37% מתוכם ציינו שהם נוהגים לעשות על האש בביתם לפחות פעם-פעמיים בחודש, אצל תושבי תל אביב והמרכז אחוז המנגליסטים עומד על 25%, בדרום – 19%, בירושלים – 16% ואילו תושבי יהודה והשומרון רק 10%.

לפי ממצאי הסקר עולה כי סוג המנגל שבו משתמשים הישראלים משתנה בהתאם לאזור המגורים ורמת ההשכלה. 47% מתושבי המרכז משתמשים בגרילי גז, לעומת 30% בצפון ו- 24% מאזור הדרום. ממצא זה נכון גם לבעלי השכלה אקדמאית ש- 43% מתוכם משתמשים בגריל גז, לעומת 27% בלבד בקרב לא אקדמאיים.

שני סוגי הבשר האהובים ביותר על הישראלים הם סטייקים (33%) ופרגיות (33%). שאר הנשאלים ציינו שהם מעדיפים צלעות (8%), קבב (8%), המבורגר (4%) ורק 2% בלבד ציינו שאוהבים נקניקיות. עוד נמצא כי סטייק מועדף יותר בקרב גברים מאשר בקרב נשים.

הישראלים אוהבים לנפנף ולארח. על פי ממצאי הסקר נמצא כי שניים מכל שלושה טוענים שהסיבה העיקרית לעשיית 'על האש' היא למשפחה ולחברים יחד (62%), 29% בארוחות משפחתיות בלבד ואילו 9% ימנגלו לחברים בלבד.

*הסקר נערך בקרב מדגם אינטרנטי מייצג של 641 מרואיינים מעל גיל 18 מהאוכלוסייה היהודית, דוברי עברית.