כותרות אחרונות
Search

לרגל חודש המודעות לסרטן השד, קניון עופר רמת אביב נצבע בוורוד.

עופר רמת אביב בורוד – צילום: אסף לב

 

 

לרגל  חודש המודעות לסרטן השד, קניון עופר רמת אביב נצבע בוורוד.

 קבוצת קניוני "עופר" תשיק עם חזרתה לשגרה צמיד אופנתי של אושיית האינסטגרם אתי קובו.

כל ההכנסות קודש לעמותת אחת מתשע.

אתי קובו עיצבה צמיד שכל ההכנסות קודש לאחת מתשע.

 

עופר רמת אביב בורוד – צילום: אסף לב

 

לרגל חודש  חודש המודעות העולמי לסרטן השד, חברה קבוצת קניוני עופר לעמותת 'אחת מתשע' והאירה החל מהיום (1.10) את קניון עופר רמת אביב בוורוד,  במטרה   להעלות את המודעות לסרטן השד ולחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה, אשר מאפשר את הצלת חייהן של נשים רבות.

 

למרות משבר הקורונה, התגייסה קבוצת  קניוני עופר  למיזם ולהעלאת המודעות לסרטן השד שהוא הגורם השכיח ביותר בישראל לתמותת נשים. אחת מכל 8 נשים תחלה בסרטן השד במהלך חייה. עם זאת, קיימים 92% החלמה בגילוי המחלה בשלב מוקדם. ועל כן חשיבות הגילוי המוקדם היא של הצלת חיים!

 

מייד עם החזרה  לשגרה יושק ע"י קניוני עופר  צמיד אופנתי, בעיצובה של המעצבת ואושיית האופנה – אתי קובו. הפריט יימכר בקניוני עופר במחיר סימלי – כל ההכנסות קודש לעמותת אחת מתשע. בנוסף, תקדם הקבוצה  עם חזרתה לשגרה פעילות הסברה ללקוחות ולעובדי הרשת.

 

5400 נשים מאובחנות בישראל מדי שנה כחולות חדשות (!) בסרטן שד. רבע מהן מתחת לגיל 50. עמותת 'אחת מתשע' פועלת במהלך כל השנה להעלאת המודעות לסרטן שד וחשיבות הגילוי המוקדם. עיקר הפעילות של העמותה לאשר בדיקות לגילוי סרטן השד כבר מגיל 40.  העמותה נקראת אחת מתשע אך עם השנים הנתון ירד והיום אחת מכל 7 נשים תחלה.