כותרות אחרונות
Search

לרגל יום האישה הבינלאומי בנק הפועלים מעניק חסות ראשית למיזם החדש ! ME FIRST של השחקנית הבינלאומית מורן אטיאס.

מורן אטיאס – צילום: ספיר סבג

 

! ME FIRST

לרגל יום האישה הבינלאומי בנק הפועלים מעניק חסות ראשית למיזם החדש של השחקנית הבינלאומית מורן אטיאס ששם את הנשים במקום הראשון – ! ME FIRST

 

במסגרת המיזם, מורן אטיאס תארח נשים מעוררות השראה ששברו את תקרת הזכוכית והגשימו את עצמן כמו: בל אגם שבחרה להיות אישה, אדווה דדון כתבת חברת החדשות, השרה האתיופית הראשונה פנינה תמנו שטה, אלופת העולם הספורטאית הפאראלימפית מורן סמואל, ד"ר לקבלת החלטות קרן אור חן, הקומיקאית נגה ד'אנג'לי ומנהלת קבוצת מאמאצחיק קרן אלאלוף שרעבי.

 

בנוסף, אטיאס תקדם את הנושא השני "כסף מדבר אליי" כל הדרך לעצמאות כלכלית של נשים ותארח את מומחית מעולם הפיננסי ד״ר מורן אופיר ונשות עסקים שמגלגלות מיליונים כמו חוה זינגבוים ונוי הדס (נוי השדה).

 

מורן אטיאס – צילום: ספיר סבג

 

השחקנית הבינלאומית מורן אטיאס: "זאת הפוליטיקה שאני רוצה לקדם – פוליטיקה של ערכים, אנחנו לא מחכות לאף אחד שיעשה את השינוי עבורנו אלא לוקחות אחת את השנייה לעתיד שבו האישה שמה את עצמה במקום הראשון. חיזוק הערך העצמי, הגשמה ועצמאות כלכלית עבור כל אישה בישראל. היה חשוב לי לקדם את השיח הכלכלי עבור כל אישה לכן פניתי לבנק הפועלים שמיד נרתם למיזם והפך לשותף פעיל בבניית יום אישה שלא נראה בישראל."

 

מורן אטיאס במיזם נשים אני קודם 1

 

יום רביעי, ה- 1 במרץ, האנגר 11 תל-אביב מהשעה 09:00 בבוקר

לינק לאתר מיזם: ME FIRST!: https://mefirstevent.co.il

לרכישת כרטיסים באתר: האנגר 11

 

 

לרגל יום האישה הבינלאומי בנק הפועלים מעניק חסות ראשית למיזם החדש של השחקנית הבינלאומית מורן אטיאס ששם את הנשים במקום הראשון –  ME FIRST!.

 

!ME FIRST יום שמקודש לבניית שיח מאחד של נשים, אנחנו לומדות לנשום, להבין את המוח הנשי, לומדות לדבר והכי חשוב לומדות איך לעשות כסף. לאור חוסר השוויון, ביום הזה אנחנו לוקחות את המושכות ומשנות את הסיטואציה בשביל העתיד שלנו ובעיקר בשביל העתיד של הבנות שלנו.

 

השחקנית הבינלאומית, מורן אטיאס, בשיתוף פעולה עם בנק הפועלים ושותפים נוספים, מעלה יוזמה שכאמור שיאו באירוע מיוחד שנקרא: ME FIRST!  שיוקדש כולו למגדר הנשי. האירוע יתקיים ביום רביעי ה-1 במרץ בהאנגר 11 תל-אביב מהשעה 09:00 בבוקר, בהשתתפותן של נשים אשר מהוות חלק מהפסיפס הנשי בחברה הישראלית והצליחו כל אחת בתחומה לשבור את תקרת הזכוכית להגשמת עצמה.

 

השחקנית הבינלאומית, מורן אטיאס: ״היה לי חשוב לחזק את השיח הכלכלי עבור כל אישה ולכן פניתי לבנק הפועלים שמיד נרתם למיזם והפך לשותף פעיל בבניית יום אישה שלא נראה בישראל. אנחנו הנשים לא זקוקות לכך שייבחרו עבורנו, או שמישהו יאשר לנו להגשים את עצמנו. כל אישה יכולה להחליט עבור עצמה ולהגשים את חלומותיה ומאווייה בזכות יכולותיה. רבות מהנשים מתמודדות עם מערך שלם של מחויבויות יומיומיות בין אם מדובר בקריירה, משפחה, ותכתיבים של החברה הסובבת אותן ולצערי, שוכחות את הצורך לדאוג לעצמן. מטרת האירוע היא להפגיש בין נשים, לייצר להן דרכי חשיבה ומידע על הדרכים הקיימות לפניהן, ובעיקר לתת להן כלים להגשמה עצמית."

 

נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים: "גם בשנת 2023 אנחנו עדין נדרשות לציין את יום האישה. למרות הדרך הארוכה אותה עברנו משנת 1909 בה צוין לראשונה יום האישה הבינלאומי, גם היום השכר הממוצע של אישה בישראל עומד על 83% משכרו של גבר. בכל חברות מדד 125 יש רק 5 מנכ"ליות. כחלק מהשליחות החברתית רבת השנים של בנק הפועלים אנו פועלות לקידום שוויון מגדרי וטיפול בסוגיות איתן מתמודדת נשים. בנוסף שמנו לעצמנו כמטרה להעמיד לרשות נשים כלים בדרך לעצמאות פיננסית וכלכלית באמצעות המרכז לצמיחה פיננסית. אני גאה שהבנק החליט לתת חסות ולתמוך באירוע מעורר השראה ששם את הנשים במרכז. נמשיך לפעול במעגלים רחבים כדי שלא נצטרך לחוות גם בשנים הבאות אי שוויון מגדרי, פערים בשכר ואלימות גואה."

 

המיזם  ME FIRST! יתמקד בשני נושאים מרכזיים:

  • הראשון הוא הגשמה אישית שבו ידברו נשים מעוררות השראה ששברו את תקרת הזכוכית והגשימו את עצמן וסיפורים אישיים של נשים שהן במודל אמהות 2023, כמו: בל אגם שבחרה להיות אישה, אדווה דדון כתבת חברת החדשות, השרה האתיופית הראשונה פנינה תמנו שטה, ד"ר לקבלת החלטות קרן אור חן, נגה ד'אנג'לי שקורעת מצחוק, קרן אלאלוף שרעבי- מצחיקה כל הדרך אל הבנק, ועד אלופת העולם הספורטאית הפאראלימפית מורן סמואל.

 

  • הנושא השני "כסף מדבר אליי"- מורן אטיאס מביאה לקדמה הבמה את הנושא של עצמאות כלכלית. איך לדבר על כסף, איך לנהל אותו ואיך להשקיע בעצמך. בעזרת מומחית מעולם הפיננסי ד״ר מורן אופיר ונשות עסקים שמגלגלות מיליונים כמו חוה זינגבוים ונוי הדס (נוי השדה).

 

כחלק מהאירוע, נשים רבות יופיעו במהלך השבועות הקרובים במרחב הדיגיטלי, כדי לומר  מה הן רוצות עם ההאשטג אני רוצה (#אנירוצה). הרצונות האישיים יעלו לפרסום על גבי שלטי חוצות ברחבי הארץ: #אני רוצה עצמאות כלכלית, #אני רוצה לקנות בית #אני רוצה להגשים חלומות #אני רוצה אהבה. כל אלו כבר עולים בימים אלו, ברחבי הרשת ועל שלטי החוצות שתרמו אדרי וחברת נור, מנשים שאומרות מה שהן רוצות בלי להתבייש, בלי להסתתר.

 

לינק לאתר מיזם ME FIRST!: https://mefirstevent.co.il/

לרכישת כרטיסים באתר: האנגר 11