כותרות אחרונות
Search

לרגל יום העצמאות – משחק טריוויה לכל המשפחה בסימן 70 שנה למדינת ישראל

לרגל יום העצמאות – משחק טריוויה בסימן 70 שנה למדינת ישראל – לכל המשפחה, מהדורה מהודרת  בהוצאת "קלסיקלטת"

חושבים שיש לכם ידע נרחב על הארץ ועל המדינה? אוהבים לאתגר את עצמכם? במיוחד ליום העצמאות ה-70 לישראל קלסיקלטת מציגה: משחק טריוויה "70 למדינת ישראל", משחק טריוויה משפחתי מאתגר ומשעשע, במהדורה מהודרת וגדולה במיוחד ובעיצוב נוח לשימוש. ניתן לשחק עם חברים או עם ההורים ולהפוך את המשחק לזמן איכות משותף מהנה ומעשיר.

 

משחק הטריוויה "70 למדינת ישראל" מופנה לטווח רחב של גילאים וניתן לשחק בו בקבוצות גדולות או קטנות. השאלות עוסקות בחמישה נושאים שונים הקשורים למדינת ישראל בקטגוריות: ידיעות הארץ, היסטוריה, תרבות ובידור, אישים וידע כללי. המשחק הכי ישראלי שיש יעשיר את הידע שלכם, יחזק את החיבור לשורשים הישראליים ולעם, יעורר את הסקרנות של ילדיכם ויהווה חוויה מאתגרת ומהנה עבורם.

טריוויה 70 למדינת ישראל, צילום יוני רייף

 

מחיר קטלוגי: 59.90 שקלים .

ניתן להשיג: בחנויות סטימצקי ברחבי הארץ.

 

קלסיקלטת הינה חברה מובילה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי תוכן איכותי ומהנה לילדים בישראל.   החברה הפיקה הפקות מקור המיועדות לקהל הישראלי, ועיבדה לסרטים כמה מהקלאסיקות הספרותיות המוכרות ביותר, כגון: "אליעזר והגזר", "מעשה בחמישה בלונים" ועוד רבים. החברה בעשור האחרון פועלת בתחום ספרי המשחק לילדים, מפתחת ומוציאה לאור ספרי משחק לילדים המאופיינים בחדשנות ויזואלית ותוכן אינטראקטיביים. ובכל שנה מפיקה, מייצרת ומפיצה עשרות ספרים הנמכרים במאות אלפי עותקים. החברה משווקת את מוצריה בכל רחבי הארץ ולכל המגזרים, ב-1000 נקודות מכירה שונות: ברשתות ספרים, ברשתות המזון, והחנויות הגדולות. החברה בבעלות מייסדיה מרק ואילנה עמוס.