כותרות אחרונות
Search

לרגל יום ניקוי הים הגדול, השחקנית מגי אזרזר התגייסה לניקוי חופי הים בישראל.

מגי אזרזר – צילום: אסף לב

 

 

יום ניקוי הים הגדול!

לרגל היום הזה, השחקנית מגי אזרזר התגייסה לניקוי חופי הים בישראל.

 

לרגל יום ניקוי הים הגדול הנערך מדי שנה ברחבי העולם ב – 30 לאוקטובר,   התגייסו בישראל   18 ארגונים סביבתיים, בהם עמותת "אקואושן", הפועלת בשיתוף פעולה עם מותג הטיפוח "גרנייה", ובשיתוף רשויות וקהילות מקומיות במטרה להגדיל את המודעות הציבורית לשמירה על חופי ים נקיים מפסולת ומפלסטיק.  מותג הטיפוח "גרנייה" לקח חלק בפעילות זו, במסגרת האג'נדה הסביבתית הגלובלית של המותג  – "יופי ירוק" – הפועל להעלאת המודעות לשימור איכות הסביבה וצמצום שימוש בפלסטיק.

 

מימין נטע קרצו נייגר מגי אזרזר ודניאלה פרוסקי שיאון – צילום: אסף לב

 

בשישי האחרון (30.10) הגיעו מאות מתנדבים, ליותר מ-100 מוקדים לאורך חופי ישראל, ממפרץ אילת ועד הכנרת, כדי לנקות את החופים ובמטרה  להגביר את המודעות לשמירת הסביבה החופית והימית ולקדם חקיקה להפסקת השימוש בפלסטיק חד פעמי המהווה פגיעה אנושה באיכות הסביבה.

 

מימין נטע קרצו נייגר מגי אזרזר דניאלה פרוסקי שיאון ומיכל וימר לוריא – צילום: אסף לב

 

בין המתנדבים בחוף בלטה השחקנית מגי אזרזר, שגרירת מותג הטיפוח "גרנייה", אשר לקחה חלק יחד עם בכירי ועובדי "לוריאל ישראל", בניקוי חופי הרצליה ופינוי פסולת הפלסטיק.

 

מימין מגי אזרזר ודניאלה פרוסקי שיאון – צילום: אסף לב

 

דניאלה פרוסקי – שיאון סמנכ"לית תקשורת וקיימות ב"לוריאל ישראל" מסרה: "במסגרת אסטרטגיית הקיימות של מותג הטיפוח גרנייה, פועל המותג באופן עקבי הן לצמצום משמעותי של הפלסטיק במוצריו ובאריזותיו והן להעלאת המודעות לשימור איכות הסביבה וצמצום השימוש בפלסטיק חד פעמי, המהווה בעיה עולמית אשר פוגעת, בין היתר, בחופי העולם כולו, כמו גם בישראל, בה עד 90% מהפסולת הימית כמעט ואינה מתכלה. אנו גאים לקחת חלק ביום חשוב זה יחד עם עובדינו, ולעורר מודעות ציבורית לנושא, במטרה ליצור שינוי חברתי וסביבתי".

 

מגי אזרזר – צילום: אסף לב

 

לאחרונה עלה המותג "גרנייה" בקמפיין סביבתי בישראל, בשיתוף עמותת "אקואושן" תחת המסר "שמים סוף לחד-פעמי בחוף",  במטרה לשמור על החופים והים נקיים מפלסטיק חד פעמי.  בקמפיין מככבת  השחקנית מגי אזרזר והוא נועד לעודד  את הפחתת השימוש בפלסטיק חד-פעמי ומעבר לרב-פעמי שאינו מזיק לסביבה, שמירה על החופים נקיים מפלסטיק חד-פעמי והעלאת המודעות הציבורית לקיימות ואיכות הסביבה, זאת לצד הפחתת הפלסטיק באריזות המותג, ברכיבים, בשיווק ובהפצה.