כותרות אחרונות
Search

הפנינג בריאות וספורט בקפסולות באווירת נופש בכפר "עידוד".

צילום: טל שובל

 

 

אווירת נופש בכפר "עידוד".

הפנינג בריאות וספורט בקפסולות.

בכפר עידוד בית חם לאנשים מיוחדים, מביאים את אווירית הנופש לדיירים במקום החופשה השנתית שהתבטלה עקב הקורונה.

 

השנה חגגו הדיירים בשני ימי הפנינג בנושא בריאות וספורט, מתקני ספורט פוזרו ברחבי הכפר, מוסיקה חיה בליווי מנחים, פינת יוגה, ריקודים, שייקים של פירות וירקות, באולינג, מוכניות על שלט, דוכני יריד, תיפוף ועוד. האירוע נערך בקפסולות באווירייה שמחה ומקרבת.

 

צילום: טל שובל

 

לדברי שני אחדות, מנכ"לית כפר עידוד : "בימים אלו בו כל המדינה נמצאת בסגר ולא ניתן לצאת לחופשה, החלטנו להביא את החופשה לכפר.אנו עושים רבות כדי לשמח את דיירי הכפר, על אף המציאות המורכבת. הפעילויות 'שוברות שגרה' ומסיבות שמחה בלב ואופטימיות. 

  

באירועים נטלו חלק כל דיירי הכפר שאמרו "לא ניתן לקורונה לנצח אותנו, אנחנו נשמח נחגוג ונרקוד למרות המצב". 

 

צילום: טל שובל

 

בכפר עידוד, הממוקם בלב נתניה, חיים 142 דיירים מגיל 21 ועד גילאי הזקנה , המוגדרים כאנשים עם צרכים מיוחדים בתפקודים גבוהים עם קשיי למידה, קשיי תפקוד, מוגבלות שכלית ועוד. כפר עידוד הוקם לפני כ-25 שנה על ידי קבוצת הורים שחיפשו מקום שייתן מענה לילדיהם, ילדים עם צרכים מיוחדים.

 

כפר עידוד – הבית החם בישראל לאנשים עם צרכים מיוחדים. חברי הקהילה חיים ביחד, כל אחד בדירה הרשומה על שמו, ומנהלים חיים רגילים, כאשר לצדם הסיוע היחידני והארגוני הנדרש. כפר עידוד בנתניה משמש כבית ל- 142 דיירים המוגדרים כאנשים עם צרכים מיוחדים שנהנים מחיים עצמאיים בסביבה מוגנת ובטוחה.

 

צילום: טל שובל