כותרות אחרונות
Search

ד"ר איתן רגב מונה לסמנכ"ל המחקר של המכון החרדי למחקרי מדיניות.

דוקטור איתן רגב – צילום: ניר סלקמן

 

 

ד"ר איתן רגב מונה לסמנכ"ל המחקר של המכון החרדי למחקרי מדיניות.   
המכון החרדי למחקרי מדיניות גייס לשורותיו את ד"ר איתן רגב, חוקר בכיר בתחום כלכלת המגזר החרדי, אשר ישמש כסמנכ"ל המחקר במכון.

ד"ר רגב, כלכלן וחוקר בכיר, הנחשב למומחה המוביל בתחום כלכלת המגזר החרדי בישראל, בעל דוקטורט בכלכלה מן האוניברסיטה העברית, תואר שני בכלכלה (בהצטיינות) במסלול המחקרי באוניברסיטה העברית, ותארים ראשונים בכלכלה וביחסים בינלאומיים, אף הם מהאוניברסיטה העברית.

 

בשנים האחרונות, פרסם רגב, עם שותפיו, מחקרי מדיניות חשובים רבים ובהם: מחקר חדשני על שוק הדיור החרדי; דוח מקיף על מערך ההכשרות המקצועיות בישראל; מחקר הבוחן מוכנות מערכת ההשכלה הגבוהה לזינוק במספרם של בוגרי 5 יח"ל במתמטיקה; וניתוח עומק של השפעת משבר הקורונה על כלכלת המגזר החרדי. לאחרונה, פרסם ד"ר רגב מחקר פורץ דרך על היקפי המעברים בין המגזרים השונים בישראל (חרדים, דתיים, וחילונים); ומחקר נוסף הבוחן את השפעתן של התמחויות על תעסוקתם והכנסותיהם של בוגרי תארים אקדמיים. 

 

דוקטור איתן רגב – צילום: ניר סלקמן

 

ד"ר רגב מצטרף למכון החרדי למחקרי מדיניות, לאחר ששימש עד לאחרונה כעמית מחקר במכון הישראלי לדמוקרטיה, שם עמד בראש היחידה לחקר ההכשרות המקצועיות, וכן הוביל את חקר הכלכלה החרדית.

 

רועי כהן, מנכ"ל המכון החרדי למחקרי מדיניות: "בעת הזו שבה חוסר האמון שבין המגזר החרדי למגזר הכללי גדל, אנו במכון החרדי למחקרי מדיניות נחושים להמשיך ליצור שיח מקצועי שיקדם תכניות בתחום הכלכלי חברתי, שיתרמו הן לחברה החרדית והן לטובת הכלכלה והחברה במדינת ישראל. הצטרפותו של ד"ר איתן רגב מחזקת את עבודת המחקר והנתונים הענפה הממצבת את המכון כשחקן משפיע בעיצוב ויישום מדיניות של מקבלי ההחלטות  במדינת ישראל".