כותרות אחרונות
Search

לרגל עדכון תכונות ה-AI במכשירי Galaxy S23 – חברת "סאני תקשורת" מציעה ללקוחותיה – בכל רכישת Galaxy S23, לקבל במתנה Smart-Tag2.

בכל קניה של גלקסי s23 מקבלים מתנה Smart-Tag2 – צילום: יח"צ סאני תקשורת

 

לרגל עדכון תכונות ה-AI במכשירי Galaxy S23.!

חברת "סאני תקשורת" מציעה ללקוחותיה – בכל רכישת Galaxy S23, לקבל במתנה Smart-Tag2.

בנוסף, תכונות ה- AI יעודכנו במכשירי Flip5, Fold5 ובסדרת הטאבלטים Tab S9.

 

חברת "סאני תקשורת", היבואנית והמשווקת הרשמית של מכשירי Samsung בישראל, מעדכנת את קהל לקוחותיה כי מעבר לסדרת Galaxy-S24 גם דגמי S23 ייכנסו למעגל ה-Ai ועם עדכון הגרסה ל- One UI 6.1תכונות ה Galaxy AI-יגיעו למכשירי Galaxy S23, Galaxy S23 Plus ו-Galaxy S23 Ultra ,Galaxy S23 FE ,Galaxy Z Fold5 ,Galaxy Z Flip5 וכן לסדרת הטאבלטים Galaxy Tab S9.

 

לרגל המהלך העולמי של Samsung, רשת "סאני תקשורת" מציעה ללקוחותיה לרכוש אחד ממכשירי Galaxy-S23 (S23 128 GB ,S23 256 GB) ולקבל הטבה בלעדית – Smart-Tag2 במתנה.

 

ניתן להזמין באתר www.samsungmobile.co.il, ברשת חנויות Samsung ואצל המשווקים המורשים.

 

בכל קניה של גלקסי s23 מקבלים מתנה Smart-Tag2 – צילום: יח"צ סאני תקשורת

 

"סאני תקשורת" היבואנית הרשמית בישראל של מוצרי SAMSUNG מובייל – אחד התאגידים הגדולים והמובילים בעולם, אשר מעסיק כ-230 אלף עובדים ברחבי העולם, מפיק הכנסות של למעלה מ-300 מיליארד דולר בשנה, ובעיקר מייצר את מכשירי הסלולר והטאבלטים המתקדמים והאיכותיים ביותר. החל מ-1998 "סאני תקשורת" היא היבואנית והמשווקת הרשמית של מכשירי הסלולר מתוצרת Samsung בישראל. "סאני תקשורת" מפעילה ומנהלת 29 חנויות קונספט ייחודיות ומעבדות שירות מוסמכות על פי הסטנדרטים העולמיים של המותג Samsung, בפריסה ארצית. החנויות בנויות ומעוצבות על פי הסטנדרטים המחמירים של Samsung, וממוקמות בקניונים ובמרכזים המסחריים המובילים ברחבי הארץ.